فصل سوم 😅

13 2 0
                                    

سلااااااااام
بفرمایید فصل جدید 😅😅
توی این فصل با پسرمون آشنا میشید
🔞پسرمووون بی‌ادبه 🙄🙄🙄🙄
و اینکه این فصل خیلی کوتاهه، شاید فصل بعدی رو زودتر بزارم 😉😉😉

Hope you enjoy the story, LOVE YA♡

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

جشن کریسمس، نیویورک‌سیتی

خسته‌کننده است.
این وضعیت برای مردی مثل من امن‌ نیست. اتفاقات‌ بد زمانی می‌ده که من کسل‌هستم.

وقتی نیازدارم آدرنالین تو بدنم به‌جریان بیوفته؛ با متصدیان دشمن کار می‌کنم، یا این‌که بیرون‌میرم و سه تا زن بلند می‌کنم و به کثیف‌ترین راه ممکن اون‌هارو باهم آشنا می‌کنم.

هرجور می‌خواید من رو قضاوت کنین، هیچ اهمیتی نمی‌دم که درموردم چی فکر می‌کنید. چون من صاحب نصفی از این شهرم و نیمه‌ی دیگه این شهر ارزش تصاحب نداره.

می‌تونید خشتک شلوار گوچی‌ام رو چک کنید، هیچی اثری از متورم‌شدن از فکر یه رابطه‌چهارنفره وجودنداره. رابطه‌های سه‌نفره کهنه شدن، ولی این موقعیت ناراحت‌کننده‌ای هستش که آلت من برای یه رابطه چهار‌نفره مشتاق نیست.

چون من خیلی بی‌حوصله‌ام.

ازروی صندلی‌ام بلند میشم و به سمت پنجره‌ی برجم حرکت میکنم. اون پایان رو می‌تونی ببینی؟ بزرگراه پنجم و شهرمن. ما سمت جنوبی پارک هستیم، به این معنیِ که نورپردازی‌های کریسمس همه‌جا هستند‌.

من خیلی از کریسمس متنفرم. فقط یه تعطیلات دیگه که منو یاد چیزهایی که دوست‌دارم فراموش‌کنم می‌اندازه.

این مضخرفات کافیه.

گوشی‌ام رو از جیبم بیرون میکشم و انگشت‌شستمو بالا نگه‌می‌دارم. صدها شماره داشتم که می‌تونستم باهاشون تماس‌بگیرم و کمتر از پانزده‌دقیقه روی آلتم یه هرزه داشته‌باشم، حتی تو جشن کریسمس.

باز هم منتظر یه عکس‌العمل تو شلوارم شدم، ولی چیزی نصیبم نشد. آلتم باید شکسته ‌باشه. هیچ توضیح دیگه‌ای براش وجودنداره، جز این‌که من از گزینه‌هام خسته‌شده ‌باشم. می‌دونم برام تکراری شدن. ولی اتفاقات بد زمانی رخ‌ می‌دن که من بی‌حوصله‌ام.
گذشته‌ی من پراز اشتباهاتیه که تو چنین موقعیت‌هایی اتفاق‌افتادن.

ولی می‌دونین چیه؟ الان تو این حس‌وحالم که یه اشتباه دیگه مرتکب بشم. وقتشه کتم رو بردارم و بفهمم امشب خودم رو تو چه دردسری می‌اندازم.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

میرسیم به معرفی آهنگ
الان که دارم یه این پارت رو عاپ میکنم چندتا اهنگ هم گوش دادم، شما هم بهشون گوش کنید
من که دوسشون دارم
🎵Alone pt.II  
By alan walker and ava max

🎵Pink
By julia michaels

🎵Look at her now
By selena gomez

🎵Girl on fire
By alicia keys

🎵Try
By pink

DIRTY BILLIONAIREWhere stories live. Discover now