Gyűlöltem ezt a két hetes tortúrát. Bár csak könnyű gipszet kaptam, mert nem látták el annyira a bajomat, azért akkor is halálra untam magam, Kalos nem engedte, hogy így bármit is intézzek, ami meló, szigorúan pihenésre lettem ítélve. A parásabb része a dolognak, hogy az „ügyes", domináns kezem lett kiiktatva kis időre.
- Akkor is megeszem! – vettem fel a bal kezemmel huszadjára is a spagetti-falatot. Phil és Jason majd megszakadtak mellettem a röhögéstől, mire kaptunk pár kíváncsi zsiráf-fejet: erősen nyújtogatták nyakukat az asztalunk felé, hogy lássák, mi folyik körülöttünk. Nem fog ki rajtam egy ínycsiklandozó, húsgombócos, parmezános spagetti.
- Ne segítsünk? – billentette oldalra a fejét haverom. Ezúttal egy tényleges kutyamorgást kapott tőlem válaszul. – Meg ne egyél érte! Van még kaja, ennyire nincs válság.
- Befejezted a szívatásom? – tudakoltam mérgesen.
- Én? El se kezdtem.
- Helyes. – Előbb-utóbb belejövök ebbe a bal kéz-szituációba is. Addig meg eltűröm, hogy rajtam röhögjön a fél tánckar, Monával az élen. Őnagysága olyan elégedett képpel pusmog a csajokkal, az étkező másik végében, hogy csodálom, még nem repdes a plafon környékén tőle.
Az kéne még, szegény plafon ütődött lenne.
A nap java részében szótlanul ácsorogtam az erkélyen, a szállásoknál. Nem volt kedvem ilyen jó időben bent lézengeni, amúgy se tudnék sokat ténykedni, akkor meg legyek kicsit a friss levegőn, nem árt meg.
- Hát te? Nem a táncteremben kéne lenned? – kezdeményezett társalgást a szállásmesterünk.
- Kényszerszabin vagyok – emeltem meg vállból a jobb kezem, kissé nehézkesen ment felkötve, zavart a géz a nyakamban. Dr. Kate biztosra ment, nehogy megerőltessem magam.
- Ó. Meddig?
- Két hét. Nem ér, bezzeg a többiek kibulizhatják magukat addig a színpadon – duzzogtam.
- Hamar el fog telni, ne aggódj. Baleset?
- Az. – Á, dehogy vallanám be, hogy Monica Bruni az a bizonyos baleset. Férfiből vagyok, nem ment el a maradék józan eszem, már ha volt korábban is. Efelől néha vannak kétségeim.
- Hm, tudod, hogy lehetne feldobni ezt? – csillant fel Miss Dupont szeme. Nem hiszem el, kitalálta, hogy pingáljuk ki a gipszet, hogy vicces emléknek őrizzem meg későbbre. Ezen már én is jót derültem, határozottan szebb lett a napom. Mindenféle ökörséget firkáltunk a gipszre, még a gézre is, amivel fel lett kötve a karom, bár ez egy kicsit macerásabb volt.
- Hát ez oltári! – nevettem vidáman, miközben bal kézzel magamba tömtem némi chipset. Máris jobb a hangulatom.
- Látod? Felfogás kérdése az egész, hogy mihez kezdesz ezzel a két héttel. Használd ki jól – kacsintott a nő. Tényleg jó arc, csodálom, hogy Kalos még nem kérte meg a kezét. Hm, ami késik, az nem múlik.
Nemrég hallottam egy beszélgetést, Naegino tervezi, hogy szervez egy randit a főnöknek. Hihetetlen, mikre képes a csaj.
Este már nyugodtabb szívvel kuckóztam be a lakásomba, majd ott is az ágyamba. Ki kéne találnom valamit, mivel üssem el a hirtelen jött szabadidőmet.
Lehet, hogy szétnézek a kellékesek körül, hátha tudok ott is segíteni valamit, amihez elég egy kéz is.
VOUS LISEZ
Tánc az élet ~Kaleido Star Fanfiction~
FanfictionNos, mivel elég sztorit olvastam már a főbb karakterekről a Kaleido Star fandomban, ezért én most kitérnék a backstage-staff életére is, elvégre ők is szerves részei a színpad életének. Sőt, ők az egész alfája és omegája, ha jobban belegondolunk. K...