Spím si v svojej obrovskej posteli no v tom niekto zaklope.
,,Elya vstávaj raňajky sú hotové," lenivo som vstala a pozrela na kalendár. Zvýšila som od radosti. Dnes idem prvýkrát na Rokfort.
Hm. Nepredstavila som sa. Ja som Elya Sofie Potterová. Dcéra Belli Alexi Molfoyovej- Potterovej a Jamesa Siriusa Pottera. Mám i brata, no dvojča, ktorý je o asi 5 minút starší. Volá sa Dwayne Ivan Potter.
,,Idem mami!" a doslova som zletela po schodoch. Ako? Bežala som a zakopla a nejakú knihu. Proste bežné. Ideš po chodbe a uprostred chodby je kniha. Úplne bežné, že to je tak i u vás? No a keď som zakopla urobila som pár kotrmelcov po schodoch. Šikovná som, ja viem.
Mama ku mne hneď pribehla.
,,Boli ťa niečo Ely?"
,,Nie mami," a usmiala som sa.
,,Si si istá? Práve si urobila niekoľko kotrmelcov po schodoch,"
,,Belle? Deje sa niečo?"
,,Nič James, len tuná Ely robila kotrmelce dolu schodmi," a usmiala sa moja mama na otca. Otec s vystrašeným pohľadom ku mne pribehol.
,,Treba volať záchranku?!" prevrátila som oči. To mám po mame.
,,Nie netreba," zdvihla som sa, ale hneď ako som vstala, hneď som spadla na zem.
,,Auuu," a rozplakala som sa.
,,Čo?"
,,Videla som Voldemorta. Čo asi?"
,,Nebuď drzá," povedal mi otec keď sme nastupovali do auta.
,,Mami poď ty,"
,,Ja musím pripraviť Dwayna," a dala mi pusu na čelo.
Po asi hodine sme prišli domov. Mám nohu v sadre, prečo nie? Však prvý deň na Rokforte so sadrou na nohe. Keby som tam stretla Voldyho v ružovom župane a mal by nos a vlasy, by to bolo i lepšie.
O hodinu sme odišli na nástupište 9 a 3/4. Začala som pátrať tie moje hlavy. Presnejšie Ally Molly Malfoyovú a Rodolopha Keksiho Lupina. Ally a Rodo sú moja rodina. Ally je sesternica z maminej strany a prasesternica z otcovej strany. Rodo je môjho otca sestry syn. Teta Lilly si vzala Teddyho Lupina.
,,Ally! Ally!" začala som kývať rukou a zrazu sa ku mne blížila bielovlasá hlávka. Má vlasy po ujovi Scorpovi. Objala ma.
,,Toto je čo?" a ukázala na moju nohu.
,,Kotrmelce na schodoch," zrazu som uvidela hnedovlasú hlávku.
,,Rodo? Rodo! Tu sme!" Keď sa obrátil môj bratranec, hneď sa rozbehol.
,,Ahojte,"
,,Čau,"
,,Ideme do vlaku?"
,,Áno choď nájsť kúpe," a odišiel.
,,Kedy si to všimne?"
,,Vo vlaku?"
,,Ely? Chcem ti niečo dať," a odtiahol ma nakraj môj ocko.
,,Viem, že Dway nieje na porušovanie pravidiel,... Tak tu chcem predať záškodnícku mapu a neviditeľný plášť," usmial sa na mňa otec.
,,Čože?! Ďakujem!" a vrhla som sa mu okolo krku. Zapískali na odchod
,,Už musíš ísť pa,"
,,Pa," a utiekla som s Ally do vlaku. Už len nájsť Roda.
,,Tu si, konečne sme ťa našli," a sadla som si ku oknu. Pol cesty sme sa rozprávali o tom, ako si myslíme, že vyzerá Rokfort. Mama i otec mi opisovali úžastne.
,,Hm. Ely? Čo máš na nohe?"
,,Skoro si si všimol Rodo. To je sadra. Dúfam, že to tvoja gebuľka pozná," áno som na neho niekedy prostivná, ale on vie, že ho mám rada.
,,Ha ha ha. Moja gebuľka pozná sadru ja som už pár i mal," a urazene sa začal pozerať do okna. Ja, Ally a Dway sme sa zasmiali. Áno, našiel nás i on. Prišiel chvíľu po nás.
,,Vy ste prváci?"
,,Áno," a milí som sa usmiala.
,,Počkať?! Biele vlasy, Malfoyová?!" pozrel sa na Ally.
,,A čo ti do toho,"
,,Takže je pravda, že na školu nastupuje dcéra Belli Malfoyovej,"
,,Áno je, ale ona nie jej dcéra. Ona je jej neter,"
,,Tak potom, počkať? Ty si..."
,,Áno ja som dcéra Belli a Jamesa Malfoyovcov- Potterovcov," a usmiala som sa. On na mňa zhrozená pozrel a odišiel.
Zvyšok cesty sme si hovorili vtipy. Keď sme boli už na mieste a už prezlečení v habitoch niekto na nás zakryčal až som nadskočila.
,,Prváci sem!'' kryčal nejaký polobor. Zaviedol nás k lodičkám a preplávali sme na nich jazero. Vošli sme do hradu, kde nás čakala pravdepodobne McGonagalová.
Vysvetlila nám čo sa bude diať a vošli sme dnu. Nikoho vo Veľkej Sieni som nepoznala okrem mojej sesternice Charlie Alisabeth Potterovej. Je vo Slizoline ako bol jej otec, Albus Severus Potter. Riaditeľka začala kričať mená.
,,Ally Molly Malfoyová," všetci si začali šepkať.
,,Chrabromil," začula som tlieskanie od Chrabromilského stola.
,,Rodolph Keksi Lupin,"
,,Slizolin," prečo je v Slizoline?
,,Dwayne Ivan Potter,"
,,Chrabromil," potom išli deti čo som nepoznala a nastala osudná chvíľa.
,,Elya Sofie Potterová,"
,,Slizolin," super, vážne super. Charlie a Rodo začali tlieskať a ja som si sadla medzi nich. Potom išlo pár detí, ale ja som bola smutná.
,,Čo sa deje Ely?"
,,Že som v Slizoline, znamená, že som zlá?"
,,Nie. Ty nie si zlá," a objala ma.
,,Ako to poviem rodičom?"
Ahojte!
No je tu nová kniha a s ňou nový príbeh. Ako to Ely povie rodičom? Páči sa časť? Ak áno budem rada za každý vote i koment.
Vaša Retardatur Ferret Egoistic.
YOU ARE READING
Hogwarts Queen {HP FanFiction}
FantasyTento príbeh je next generation môjho HP príbehu. Ak ste nečítali tak bežte prečítať. Ja som Elya Sofie Potterová a nie niesom dcéra Harryho Pottera a Ginny Weasleyovej. Ja som dcéra Belli Malfoyovej a Jamesa Pottera.