Už prešiel týždeň od vtedy, čo som začala chodiť s Jacc. Dohodli sme sa, že to budeme tajiť. Ako sa to bude vyvíjať, netuším.
,,Jacc!" zakričala som, keď odchádzal zo Slizolínskej (skoro som napísala Chrabromilskej 🤣🤦) klubovne.
,,Ahoj." rozbehla som sa za ním a on ma objal.
,,Premýšľala som, čo keby sme im už povedali... no... ty vieš..."
,,Keď si na to pripravená." usmial sa a pustil ma.
,,Dobre. Môžme dnes, keďže odchádzate domov."
,,Ty neideš?"
,,Nie." sklopila som hlavu. Rodičia idú preč na nejakú dovolenku a ja s bratom tu ostávame.
,,Ani ja nejdem."
,,Vážne?!"
,,Vážne." zase som ho objala.
,,Aspoň tu nebudem iba s bratom a prvákmi." usmiala som sa do jeho ramená a odišli sme na raňajky.
,,Ahojte!"
,,Ahoj. Čo taká dobrá nálada?" opýtala sa Charlie.
,,Máme novinkuuuu." zatiahla som a veselo som zaklipkala mihalnicami.
,,Akuuuuuuu." opýtal sa Rodo nedočkavo.
,,Noooooo... Ja a... Jacc spolu...chdme." posledné slovo som zamumlala. Jacc má pod stolom chytil za ruku.
,,Čo?"
,,Chdme." zase som zamumlala.
,,Povedala chodíme." povedal jeden chalan, ktorý ma pozná až priveľmi.
,,Ďakujem Dway." pretočila som oči.
,,Ale no tak, ségra."
,,Nevolaj. Má. Tak!" neznášam, keď ma volá ségra. Zdvihla som sa, dala som Jaccobovi pusu na líce a odišla som s jablkom (DRAPPLE 😍) v ruke.
,,Čo sa stalo?" zastavil má Jacc.
,,Čo tým myslíš?"
,,No to, že si tak náhle odišla z Veľkej Siene, iba z jablkom, ako raňajky."
,,Asi som nebola pripravená. Ty si nevidel ich pohľady? A aké by boli keby sme im povedali, že spolu chodíme už týždeň (čo je veeeeľmi dlho 🤣)."
,,Boli by asi také..." a zaškeril sa nejak tak:
,,Ty si číslo!" hravo som do neho drgla a ani neviem ako, boli sme na Astronomickej veži. Mám rada hviezdy, súhvezdia,...
,,Nemali by sme sa ísť s nimi rozlúčiť?" navrhol.
,,Budú ma vraždiť takým pohľadom, že asi i zomriem." neisto som sa zasmiala.
ESTÁS LEYENDO
Hogwarts Queen {HP FanFiction}
FantasíaTento príbeh je next generation môjho HP príbehu. Ak ste nečítali tak bežte prečítať. Ja som Elya Sofie Potterová a nie niesom dcéra Harryho Pottera a Ginny Weasleyovej. Ja som dcéra Belli Malfoyovej a Jamesa Pottera.