Introduceri

1.7K 91 72
                                    

Saby:Salutari si bine v-am gasit la...

Orochimaru si Itachi:WEEKEND CU SABY,ITACHI SI OROCHIMARU!

Saby:Vroiam sa zic eu titlul...*ofteaza* In fine,bine ati venit la Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru.Eu sunt gazda voastra,Saby,iar tolomacii aia doi impiedicati si sexy sunt Itachi si Orochimaru,coprezentatorii.

Orochimaru:Eu-s mai sexy decat Itachi!Doar is reprezentantul Head & Shoulders!*zambet ce straluceste*Cu un par negru,matasos si fabulos,niste ochi aurii seducatori care-ti topesc inima si cu un corp bine lucrat,cum sa nu ma adorati?*cool guy pose*

Itachi:Mai taci!Eu-s mai sexy cu parul meu mai negru si fabulos decat al tau,ochii mei negrii ca noaptea ce fac fanele sa lesine si corpul meu de zeu!

Orochimaru:Zise reprezentantul de la Jhonson's Baby...*rade*

Itachi:Ala fusese doar un job part-time!Si doar stii ca am niste ochi sensibili!

Orochimaru:Scuze si iar scuze!La ce altceva sa te poti astepta din partea unui ingamfat laudaros al carui frate mai mic e regele emo al ciudatilor sadomasochisti?...Doar vorbele-s de tine 'Tachi!

Itachi:Mai taci Michel Jackson!

Orochimaru:CUM MI-AI ZIS?!AM SA TE OMOR!

Itachi:SA TE VAD!

Saby:INCETATI VOI DOI!

Cei doi amutesc.

Saby:In sfarsit au tacut...*isi drege glasul*In fine,acum sa ma prezint si eu:eu sunt fata cu par castaniu,iubitoare de pisici,otaku,careia ii plac biscuitii dimineata cu ciocolata calda,anime-ul Naruto si manga-urile!

Itachi:Asta a fost o prezentare cam seaca...

Saby:Mai taci Itachi!Sau vrei sa patesti ce-a patit Hidan?!*fata inspaimantatoare*

Itachi:Scuze iubito...Nu te enerva!Nu ma omori!

Orochimaru:BAI!Saby e iubita mea!

Itachi:Ba a mea!

Orochimaru:Ba a mea!

Itachi:Ba a mea!

Saby:GURA!

Cei doi amutesc.

Saby:Inca putin si ma apuca durerea de cap...*ofteaza si isi freaca tamplele indurerate* Acum ca am terminat cu prezentarile,slava cerului!Sa trecem la prezentarea show-ului:Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru e un show unde eu si cei doi coprezentatori egocentristi vom prezenta pe larg diverse teme specifice otacilor,chestii jenante/amuzante/uzuale din viata adolescentilor si nu numai,opinii personale legate de diverse chestii si alte cele,mai vedem pe parcurs.

Orochimaru:Datorita lipsei de idei,va vom lasa pe voi,preaiubitii nostrii telespectatori sa alegeti ce topicuri (adica teme de discutii) vreti sa abordam.

Saby:Acceptam orice fel de topicuri doriti voi sa discutam.Desigur,vor fi si special-uri de sarbatori,sa nu credeti c-am uitat de minunata sarbatoare de Craciun.

Itachi:Asa ca va asteptam ideile geniale si opiniile.

Orochimaru:Sunt sigur ca probabil vor cere autobiografia mea pentru ca sunt un geniu extraordinar pe care toata lumea il adora si-l respecta!*like a boss*

Itachi:In visele tale biscuit oreo ce esti!

Orochimaru:Nevastuica proasta!

Itachi:Sarpe tampit!

Orochimaru:Sharinganar cocalar!

Saby:Incetati odata cu cearta!De cate ori sa va zic?!Vreti sa va dau in cap cu tigaia dry cooker?!

Orochimaru si Itachi:Ne pare rau Saby-chan...Te rugam nu ne lovi!*isi acopera capetele*

Saby:*ofteaza*Bine,fie,ati scapat de data asta,dar data viitoare cand ma enervati puteti fi siguri c-o patiti!Acum,ce am uitat sa mentionez?

Itachi:Data cand apar noi episoade?

Saby:Ah da!Desi numele are in compozitie cuvantul "weekend",noi episoade vor aparea si in timpul saptamanii,asa ca nu va lasati inselati de titlu!

Orochimaru:Cam asta cred ca ar cam fi tot.

Saby:Mhm.Atunci ce pot sa va mai spun...Ne vedem data viitoare cu un nou episod din...

Orochimaru si Itachi:WEEKEND CU SABY,ITACHI SI OROCHIMARU!

Saby:Hai mai baieti!Zau asa!Vroiam sa zic eu incheierea...In fine,pe data viitoare amici!

A/N:Nu uitati sa lasati topicuri de discutii in comentarii.

Weekend cu Saby,Itachi si OrochimaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum