Raspunde corect si castiga o intalnire cu Saby!

453 46 48
                                    

Saby:Bine ati revenit la Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru!

Itachi si Oro stau la niste mese asemanatoare cu cele de la concursurile de tipul "Vrei sa fii milionar?".

Saby:Okay,cred ca voi chiar va intrebati acum cum de am zis eu titlul desi cei doi tonti sunt aici si ce naiba e cu decorul asta fitos de show dala de fite,am dreptate?Pai,asta se datoreaza unuia dintre fani care a propus sa facem un "Naruto Quiz Show".Asa ca dupa lungi dezbateri si organizari,v-am adus mini-show-ul din cadrul emisiunii Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru:NARUTO QUIZ SHOW! De asemenea,fanii au propus ca premiul sa fie o intalnire cu mine,deci va dati seama ce incordati sunt cei doi participanti.Regulile sunt simple:fiecare raspuns corect valoreaza un punct,iar raspunsurile gresite nu afecteaza cu nimic scorul (adica valoreaza 0 puncte);cei doi participanti au dreptul la 4 chestii ajutatoare:suna un prieten,intreaba publicul,schimba intrebarea sau primeste un hint,dar le pot folosi o singura data pe fiecare! Show-ul se incheie odata ce unul dintre participanti inscrie 100 de puncte,acesta fiind si castigatorul ce va iesi in oras cu mine! Intrebari?

Orochimaru:*ridica mana*

Saby:Da Oro-kun?

Orochimaru:Despre ce vor fi mai exact intrebarile?*fata de tamp*

Saby:Tu esti tont?N-ai auzit ca show-ul se cheama "Naruto Quiz Show"?!Despre ce sa fie?Normal ca despre Naruto,ca doar n-o fi despre chilotii lui Itachi!

Itachi:Pacat,daca ar fi fost despre chilotii mei sigur castigam din prima runda!

Saby:Tu sa taci ca nu esti deloc amuzant!

Itachi:Dar..

Saby:Niciun dar!

Itachi ramane tacut.

Orochimaru:Deci,vom primi intrebari legate de ceilalti membrii ai cast-ului Naruto?

Saby:Da...In sfarsit ai priceput!Acum putem sa-i dam drumul sau mai aveti intrebari?

Itachi:Uhm,eu as avea o intrebare...

Saby:*ofteaza*Zi...

Itachi:O sa avem si pauza publicitara?Stii ca am o vezica destul de sensibila!

Saby:Normal ca o sa avem si cate o scurta pauza publicitara,tontule!

Itachi:Bun,acum nu mai am de ce sa-mi fac griji!

Saby:Alte intrebari?*liniste*Bun,deci putem sa-i dam drumul!*muzica de fundal tipica genului astuia de show si sunet de aplauze*

Prima intrebare in valoare de 1 punct:Numele de familie al lui Shino este...

Itachi:Hmm,Shino era pustiu ala ciudat si misterios,nu?

Orochimaru:Te referi la ala cu desenele?

Itachi:Nu,cred ca era altul...

Din public,Shino:Serios oameni buni?!Chiar nimeni nu ma observa?!Ma simt total lasat pe dinafara....*aura emo*

Itachi:*il loveste inspiratia cu bocancul,nu,chiar il loveste un bocanc!*Mi-am amintit!Shino e tipu cu gandaci si face parte din clanul Aburame!*sunet de raspuns coret*

Saby:Felicitari,ai un punct!

Itachi:Este!Mai am nevoie de doar 99 de puncte!

Intrebarea 2,in valoare de 3 puncte:Ticul nervos al lui Deidara este...

Orochimaru:Stiu!E 'un'!Frate,ce ma enerva interjectia aia!Tot timpul cat am fost in Akatsuki o auzeam la fiecare cinci secunde!

Deidara:Hei un!Expresia mea nu-i enervanta un!Du-te naibii un!

Weekend cu Saby,Itachi si OrochimaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum