Adevar si Provocare #14

365 24 27
                                    

Saby:Bine v-am regasit la un nou episod din....

Orochimaru si Itachi:WEEKEND CU SABY,ITACHI SI OROCHIMARU!

Saby:Baieti,stiti ce zi e azi?

Itachi:Adevar si Provocare.Mare branza,mai scuteste-ne!

Orochimaru:Oricum nu obtinem nimic daca ne plangem.

Saby:Whoa,da voi chiar ati luat in serios chestia cu "nu va mai plangeti ca niste bebelusi!".In fine,primul rand de provocari/intrebari e de la draga de Estera...

Itachi:Nu Foxy!

Orochimaru:Nu iar intrebari tampite de la Koko!

Saby:Oh ba da!Insa asta va fi ultimul rand deoarece Estera-chan si-a inchis contul.*fata trista*

Ita si Oro:*le dispar zambetele de pe fete*Oh...Asta chiar e trist.

Saby:In fine,sa trecem la ce avem de facut.

Întrebări pentru Ita:

Oro sau Orochimaru?Știu că vrei.

Itachi:Stii ca vreau ce?O gogoasa?Esti cumva clarvazatoare?*fata sceptica*

Saby:Lasa prostiile si raspunde odata la intrebarea asta tampita!

Itachi:Bine!Sa vedem...Niciunul!Eu il urasc pe Orochimaru si vreau sa scap de el ca sa nu mai fie niciun obstacol in calea fericirii mele alaturi de Saby!

Orochimaru:Sentimentul e reciproc nevastuica constipata si idioata!

Saby:Ei haideti baieti!Nu mai fiti atat de antipatici!Pana la urma ati vazut ca puteti convietui si nu-i nevoie sa va omorati intre voi!

Itachi:Motivul pentru care nu ne-am omorat intre noi inca este pentru ca nu vrem sa te suparam pe tine Saby-chan!

Orochimaru:Mhm,daca n-ai fi fost tu,l-as fi omorat pe Sharinganarul asta cocalar cu mult timp in urma!

Saby:*face palms*Sunteti imposibili!

Simți cum te cheamă Oro?

Itachi:What the fuck?Sa simt cum ma cheama Orochimaru?Ce naiba vrei sa spui?E imposibil sa simti o chemare!Poti doar sa auzi o chemare!Si de ce dracu m-ar chema Orochimaru?!

Orochimaru:*face palms*Asta cred ca era iarasi una din glumele alea yaoi nesarate pe care le detest,insa trebuie sa recunosc ca idiotenia ta Itachi le intrece pe toate!

Saby:Pe buna ca glumele astea n-au niciun haz,insa reactiile lui Itachi au farmecul lor aparte...

Nu-i așa că ai avut sentimente pentru Kakashi?

Itachi:Ewww!Nu!N-as avea niciodata sentimente pentru sotul lui Caps!Foxy,ai nevoie de terapie psihiatrica intensiva!Eu am sentimente doar pentru scumpa mea Saby!

Saby:Stii ca puteai sa zici doar un simplu "nu" si sa nu creezei o drama din asta.E doar o intrebare stupida.

Itachi:Adevarat,dar vreau sa ma fac inteles si sa nu existe confuzii.

Orochimaru:*in gand:Singurul lucru confuz aici este mintea ta Itachi*

Itachi:Ma simt de parca cineva m-ar vorbi de rau pe la spate...

Saby:E doar imaginatia ta,acum hai mai departe la urmatoarea intrebare.

Kakashi sau Tsunade?

Itachi:Niciunul.

Orochimaru:A dat Domnul sa spui si tu un raspuns simplu si la obiect odata si odata fara sa mai faci drame!*sarcasm*

Weekend cu Saby,Itachi si OrochimaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum