Sa discutam despre filmele Disney

430 41 42
                                    

Saby:*isi drege glasul*Bine ati revenit la un nou episod din...

Orochimaru si Itachi:WEEKEND CU SABY,ITACHI SI OROCHIMARU!

Saby:Multumesc ca ati facut voi prezentarea...din nou.*ofteaza*In fine,azi vom avea ca topic ceva mai neobisnuit,dar in fine,e ceva ce a fost sugerat de CrazyCupcake290 si mi-a captat putin interesul pentru ca in primul rand nu era ceva pervers sau sadic si in al doilea rand,pentru prima oara,a fost o propunere de topic despre pareri!Da,pareri oameni buni!Acel topic este nimic altceva decat...*sunet promitator de tobe*...Filmele Disney! Inainte sa trecem direct la vorbit despre topic,tin sa-i mai multumesc inca odata genialei Caps care ne-a propus un topic legat de pareri!

Itachi:Serios?Filme Disney?!

Oochimaru:*ii trage un pumn*SA NU IEI NICIODATA IN DERADERE CAPODOPERELE COPILARIEI CREATE DE DISNEY!TAMPITULE!

Itachi:Ow!Ow!Ow!Scuze!SCUZE!

Saby:Incetati odata cu prosteala si haideti sa trecem la treaba!Deci,azi ne vom exprima parerile in ceea ce priveste diverse filme Disney care au facut si inca fac copilaria multora mult mai frumoasa!

Orochimaru:*cu o fata de copil copac*Ma simt iar ca atunci cand eram copil!

Itachi:Ai grija sa nu devi senil,daca nu cumva ai facut-o deja.*rade*

Orochimaru:*ii mai trage una dupa ceafa*Am spus sa taci nevastuica cocalara ce esti!

Itachi:Nu ma mai lovi idiotule!Sa stii ca pot si eu sa te lovesc inapoi!

Orochimaru:Oh da?!Sa te vad Sharinganarule pervers!

Itachi:Sharinganar pervers?Eh,uite ca asta e ceva nou...Dar in fine,Itachi nu-ti pierde concentrarea!Iti voi da o lectie sarpe imputit!

Cei doi mocofani sexosi incep sa se bata ca la un meci de box

Saby:*ofteaza*Nu din nou...*isi drege glasul*INCETATI IN CLIPA ASTA IDIOTILOR!NU VA DATI SEAMA CA DIN CAUZA CERTURILOR VOASTRE CE COPII COPACI PIERDEM MINUTE PRETIOASE DIN EMISIUNE?!

Itachi si Oro se opresc din lupta,luandu-si niste aere pline de vinovatie.

Itachi:Ne pare rau Saby-chan...

Orochimaru:N-am vrut sa te suparam...

Saby:*ofteaza iar*In fine,haideti sa incepem cu dezbaterea despre filmele Disney!Primul film cu care incepem e:

Tangled (O poveste incalcita)

Saby:Cred ca nu exista om care sa nu fi auzit despre comedia asta penala cu Rapunzel creata de Disney!Pe bune,filmul asta nu numai ca e o poveste romantica,cum de altfel sunt si restul filmelor cu printese Disney,dar are si un simt al umorului ce te da pe spate!Daca-mi aduc aminte bine,cand am iesit din sala de cinema ma durea burta de la ras!

Itachi:Nu glumeste...A ras aproape pe toata durata filmului...

Orochimaru:Excluzand finalul lacrimogen care i-a lasat un mic gust amar...

Itachi:Din cate-mi aduc eu aminte Orochimaru,tu ai plans la scena aia!*rade*

Orochimaru:*rosu de furie si jena*Nu-i adevarat!Inceteaza sa mai zici neadevaruri despre mine,Sharinganar cocalar ce esti!

Itachi:Meh,oricat ai vrea tu sa negi adevarul,trecutul nu poate fi schimbat.

Saby:Revenind la film,nu numai umorul,ci si cantecele sunt frumoase.Ele parca reflecta ceea ce e in inimile personajelor si dau o tenta de frumusete filmului,ca doar ce film Disney e ala care n-are cel putin un cantec?Mie una mi-au placut mai ales "I see the lights","I've got a dream","When will my life begin?" si incantatia parului lui Rapunzel!

Weekend cu Saby,Itachi si OrochimaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum