Petrecere si betie cu nabadai

371 33 33
                                    

Razele soarelui intrau incetisor pe fereastra camerei.Micile raze de lumina calatoreau peste diversele obiecte aruncate prin camera.Peisajul din interior nu putea fi descris ca o dezordine...Ci mai degraba ca un adevarat dezastru de nedescris!Pe jos erau aruncate haine,lucruri,sticle goale,peretii erau manjiti cu sclipici,spuma de petrecere si de lustra de pe tavan atarnau alte haine ce erau imbacsite si ele de sclipici. In pat dormea Saby,care fu trezita de lumina jucausa a soarelui.

Saby:*se trezeste cu greu*Ugh...Capul meu!*isi freaca tamplele indurerate*Ce naiba s-a intamplat?De ce se invarte camera cu mine...Si de ce ma doare capul in halul asta?!

Fruntea ei pulsa incontinuu,iar durerea era destul de apasatoare.Incetisor fata incepu sa-si mai revina si reusi sa distinga ceea ce era in jurul ei.

Saby:*poker face*CE DRACU S-A INTAMPLAT AICI?!*observa si rochia ei cea mai buna de petrecere acum rupta*ROCHIA MEA!

Nu-i venea sa creada in ce hal ajunsesera rochia ei si minunata ei camera ce acum era un dezastru ingrozitor.

Saby:Okay...Acum chiar vreau sa stiu ce naiba s-a intamplat aseara!

Era destul de nervoasa si incepu sa se uite in jur sa vada daca nu putea gasi ceva ce sa-i improspateze memoria incetosata.Tot plimbandu-si privirea pe podeaua plina de vrute si nevrute,atentia ii fu atrasa de o bucata de hartie.

Saby:Ce-i asta?*ridica hartia de pe jos*Hmm...Invitatie la petrecere?

Atunci o izbi!Asa este,noaptea trecuta dadusera o petrecere!Da ce mai petrecere!La ce dezastru era in camera ei,nici nu vroia sa-si imagineze cum arata restul casei!Holbandu-se la invitatia la petrecere,se chinui sa-si aminteasca ce se intamplase cu o zi in urma...

~Flash back,Cu o zi in urma~

Era o dupa-amiaza plictisitoare.Cei trei fantastici stateau pe canapeaua din sufragerie si mureau de plciseala.

Orochimaru:Ce-ati zice sa ne uitam la un film?

Saby:Neh,am facut asta si ieri,hai sa incercam ceva mai interesant.

Itachi:Sa pregatim ceva gustos de mancare?

Saby:Itachi esti nebun?!Ai uitat ce s-a intamplat ultima oara cand am incercat sa incercam noi retete exotice?!Orochimaru a ajuns la spital dupa ce ai incurcat tu coacazele comestibile cu unele otravitoare!

Itachi:*ranjeste*Ce vremuri!

Orochimaru:Nu-i amuzant!Era sa mor!

Saby:*casca*Mor de plictiseala!Gasiti ceva interesant de facut,ca altfel poate imi vine mie vreo idee care sa fie in dezavantajul vostru!*se uita putin urat la ei*

Orochimaru:*tremura*Uhmm...Ce-ar fi sa...

Itachi:*entuziasmat*Ce-ar fi sa dam o petrecere?!

Orochimaru:Nu fi prost Itachi!Asta e o idee...

Saby:*dintr-o data interesata*Asta e o idee geniala!N-am mai dat o petrecere de nu stiu cand!Incepuse sa-mi fie dor de glumele lui Naruto sau sa-l vad pe Sasuke indeplinind provocari jenante!*rade*Esti un geniu Itachi!

Itachi:Multumesc!*cool guy pose*

Orochimaru:Va zic eu,asta e o idee rea.

Saby si Itachi il ignorau.

Saby:Uuu,ce-ar fi sa pregatim un punch?

Itachi:Suna bine!Iar de aperitive ma ocup eu!

Saby:Hmm,pentru muzica ar trebui sa pregatim un playlist cu cele mai noi hituri!

Itachi:Da!Si de asemenea sa gasim niste decoratiuni misto care sa traga la ochi!

Orochimaru:*indignat*Hei!Ma asculta si pe mine careva?!

Weekend cu Saby,Itachi si OrochimaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum