Saby:Bine ati revenit la un nou episod din gloriosul...
Itachi si Orochimaru:WEEKEND CU SABY,ITACHI SI OROCHIMARU!
Saby:Bun,pentru episodul de astazi m-am gandit sa facem ceva mai amuzant.Dat fiind ca stiu ca unii poate au uneori zile mai proaste sau sunt mai posomorati,m-am gandit sa facem un episod care sa poata sa faca ziua tuturor mai buna prin ras si zambete!Da,ati ghicit,e un capitol cu glume!Pentru ca ce emisiune de comedie e aceea fara cel putin un episod cu glume bune?Nu cu mult timp in urma am gasit una dintre cele mai geniale colectii de benzi desenate cu Akatsuki care te fac sa razi cu lacrimi!Asa ca am sa impartasesc cu voi cateva dintre aceste benzi desenate geniale care contin glume si mini povesti pur si simplu geniale!
Itachi:Suna bine.
Orochimaru:N-am mai ras de mult,asa ca sa vedem ce a pregatit Saby-chan!
Saby:Asa,sa incepem!
Ideea geniala a lui Deidara
"Deidara tinea in mana o sticluta cu oja.
Deidara:Asta e dragut un!Cred c-ar trebui sa faca parte din uniforma oficiala.Acum,cum ar trebui sa-i conving pe ceilalti?
~Inapoi la sediul Akatsuki~
Deidara:Aceasta este o oja speciala!Va amplifica sigiliile voastre si va face jutu-urile voastre si mai puternice un!
Itachi:Okay.
Hidan:Esti sigur ca va functiona?
Kisame:Cool!
Sasori:Va exploda,nu-i asa?
Kakuzu:Cat va costa?
Zetsu:...*e perplex*
Pein:*ofteaza*
Orochimaru:Pana aici!Asta devine patetic!M-am carat de-aici!"
Saby:Chiar asa s-a intamplat?*chicoteste pe infundate*
Itachi:Nu chiar,a fost ideea lui Konan care voia sa fim in trend cu moda...
Orochimaru:Tot nu voi purta vreodata oja!
Fara slabiciuni
"~Intr-o misiune~
Itachi si Kisame se plimbau linistiti creand panica si forfota in jurul lor prin simpla lor prezenta,sau cel putin asa parea,desi adevarul era ca lumea fugea din cauza duhorii lui Kisame. Ajunsi la baza,aceeasi poveste:duhoarea insuportabila a lui Kisame i-a facut pe restul membrilor sa plece. Kisame nu parea sa-si fi dat seama inca.
Kisame:*ii ghiortaie matele*Ma duc sa mananc niste pestisori!
~Dupa o vreme~
Itachi statea singur in camera de zi.Pain veni la el,intrebandu-se cum de duhoarea lui Kisame nu-l deranjeaza si pe el.
Pain:Uhm,Itachi?Nu te deranjeaza sa fi in aceeasi echipa cu Kisame?
Itachi:*ramane tacut*
Pain:Umm...Nu crezi niciodata ca el miroase...oarecum....bizar?
Itachi:Tinand cont de faptul ca simtul mirosului este o slabiciune,am decis sa il elimin din corpul meu."
Itachi:Ei,asta-i prea de tot!N-as renunta niciodata la simtul mirosului!
Saby:*razand*Totusi trebuie sa recunosti ca-i tare gluma!
Orochimaru:*rade si el*
Ouch!
CITEȘTI
Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru
Casuale"Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru" este un show al carei gazde sunt OC-ul meu Saby impreuna cu coprezentatorii mentionati si ei in titlu alaturi de ea.In cartea asta cei trei discuta despre diverse chestii legate de Naruto in special si alte ani...