Era o dimineata obisnuita ce nu parea sa prevesteasca nimic din evenimentele ce urmau sa se intample.Aerul era putin umed,dar asta s-ar putea sa se fi datorat faptului ca nopatea precedenta plouase,insa asta nu schimba cu nimic circumstantele.Stateam ca de obicei in fotoliul meu din piele neagra si fina in spatele biroului meu din stejar lacuit peste care erau aruncate diverse dosare sau hartogaraie alandala.Stiu,uneori ma gandesc ca ar fi bine sa le sortez si sa le aranjez intr-un teanc mai aranjat,tinand cont de faptul ca unele dosare contineau informatii strict confidentiale importante pentru diversele mele cazuri.
Intr-unul din colturile biroului,unul dintre asistentii mei,si anume Orochimaru,aka Biscuitila cum mai este cunoscut in lumea detectivilor particulari,pregatea cafeaua de dimineata.Ah!Mirosul acela de cappucino cu frisca si vanilie...Imi lasa gura apa,dar asta nu conteaza acum.
- N-ai terminat odata cu cafeaua? L-am intrebat eu,oarecum indignata deoarece inca mai lucra la prepararea bauturii ce-mi asigura energia necesara pentru restul zilei,desi i-o cerusem acum o jumatate de ora.
- Imediat domnisoara Saby! Imi raspunse el cu vesnica lui voiosie prezenta in glas.Uneori nu prea inteleg ce-l face pe tipul asta sa fie intotdeauna asa de vesel si bine dispus.Probabil de-asta pseudonimul lui e Biscuitila,deoarece desi pe dinafara pare dur,pe dinauntru e moale si dulce ca un biscuite!In fine,e un detectiv chiar priceput! Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati! Mai adauga el,intinzandu-mi cana cu lichidul cafeniu aburind.
- Hmph,nepunctual ca-ntotdeauna Orochimaru!Uneori ma intreb de ce domnisoara Saby te mai tine prin preajma!Mai mult esti un incurca lume! Adauga celalalt asistent al meu,Itachi,sau cum mai este cunoscut in industria criminalistica,Nevastuicel,ce statea in scaunul lui comod din satin,in celalalt colt al biroului si se juca cu o mica mingiuta de tennis.
Orochimaru ii arunca o privire plina de ura si vru sa-i adreseze cateva vorbe de dulce,dar eu i-am facut semn sa taca.Itachi nu e un tip cu care sa prea vrei sa te iei la harta,fiind un adevarat nemernic cand vine vorba de certuri,avand niste maxime ce-ti lasa gura amara.El este total opusul lui Orochimaru,fiind mereu inchis in sine si pastrand mereu o aura inspaimantatoare si rece.De ce fix pseudonimul Nevastuicel?Simplu,numele lui inseamna nevastuica,nu-i mare filozofie.
- N-am chef de una din certurile voastre matinale baieti,asa ca va rog pastrati ciocul mic!Si asa am o durere de cap din cauza ca aseara n-am dormit prea bine! Le-am zis eu dur si raspicat.Asta era si adevarul,una din certurile lor de copii copaci era ultimul lucru pe care vroiam sa-l aud in dimineata aceea.Desi amandoi sunt barbati in toata firea,inca tind sa se comporte ca niste prescolari.Patetic!
- Oh domnisoara Nekosuki!Aveti o durere de cap?Poate unul din masajele mele profesioniste v-ar prinde bine! Se oferi Orochimaru cu mare drag.
Itachi ii atinti o privire ucigatoare,mesajul fiind unul clar:"Nici sa nu indraznesti!". Chestia e ca astia doi au o pasiune destul de profunda pentru mine,ceea ce constituie subiectul principal al certurilor lor.Ce-i drept,amandoi sunt niste barbati bine educati si aratosi,sa-l aleg pe unul din ei chiar ar fi o provocare mult peste putinta mea!
Linistea ce se asternuse in birou fu dintr-o data intrerupta de sunetul usii ce se izbise de perete.Asta si ceea ce urma mai apoi imi confirmara banuiala ca ziua asta urma sa fie o zi lunga!
Kakashi:*da buzna in birou cu pasi repezi*Domnisoara Sherlock Sweety?Am nevoie de dumneavoastra!
Sherlock Sweety...Asta-s eu,Saby Nekosuki,doar ca e pseudonimul meu de detectiv particular.Da,suna ciudat,dar chiar tine la public!O gramada de lume vine sa-mi ceara ajutorul cand vine vorba de investigat crime si alte cele.
CITEȘTI
Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru
Acak"Weekend cu Saby,Itachi si Orochimaru" este un show al carei gazde sunt OC-ul meu Saby impreuna cu coprezentatorii mentionati si ei in titlu alaturi de ea.In cartea asta cei trei discuta despre diverse chestii legate de Naruto in special si alte ani...