Christmas Special 2015:A Shinobi Christmas Carol

343 20 28
                                    

Era una dintre acele dimineti monotone cand nu-ti arde de nimic,n-ai nicio grija si te trezesti pe la ora 10 jumate sau chiar 11.Asa era si in cazul dragei noastre Saby.Dupa o noapte in care a dormit mai mult sau mai putin,se trezi cascand larg si se uita la ceas.

Saby:*se freaca la ochi*10 jumate...Mngh...Cred c-as mai putea dormi putin...

Si cu astea fiind spuse,se intoarse pe partea cealalta,odihnindu-si capul pe pieptul brunetului ce dormea langa ea.Totusi,acesta nu era chiar atat de adormit pe cat parea si cand satena il imbratisa,facandu-se comoda langa el,brunetul isi deschise ochii zambind si ii dadu la oparte cateva din suvitele de par rebele ce se revarsasera pe fata angelica a fetei.

Itachi:*zambeste*Neata raza de soare.

Saby:*ii raspunde fara sa-si deschida ochii*Neata Nevastuicel...

Itachi:N-ai de gand sa te trezesti?

Saby:*tot in acelasi mod somnoros,doar ca avand un ton ca de copilas*Nu...Stau mult prea bine aici langa tine si inca mi-e somn...

Itachi:*chicoteste*Bine iubire,atunci poti sa mai dormi linistita.*ii mangaie gentil spatele*

Fata zambi si se relaxa sub atingerea placuta si grijulie a baiatului.Itachi continua sa o mangaie si in acelasi timp statea si se gandea la diverse lucruri.Stand asa si reflectand,isi aminti ca ziua urmatoare era o zi importanta.Azi era Ajunul Craciunului,iar in urmatoarea zi urma sa fie minunata si preasfanta zi de Craciun.Brunetul zambi slab la acest gand,dar imediat isi aminti de ceva si ofta prelung.

Saby, care pana acum motaise usor cu capul pe pieptul lui si ii ascultase bataile inimii,nu putu sa nu observe oftatul prelung al baiatului,asa ca de data asta se trezi calumea si se sprijini usor in coate pentru a fi la nivelul fetei lui.

Saby:*il priveste nedumerita*Ce s-a intamplat Nevastuicel?De ce oftezi asa suparat?

Itachi:Ei bine...Stii ca azi e Ajunul Craciunului si maine e Craciunul,nu?

Saby:Da,dar nu vad de ce ai avea motive sa fi suparat.Adica, Craciunul e una dintre cele mai frumoase si vesele zile din an.Ar trebui sa zambesti gandindu-te la cadouri,la masa festiva de Craciun si la grozava petrecere pe care o vom organiza!

Itachi:Nu ziua in sine e ceea ce m-a suparat.Iubesc Craciunul si nu m-as intrista niciodata din pricina lui,doar ca problema e ca Pein si Konan au plecat in vacanta si ca inlocuitor l-au lasat pe nimeni altul decat intepatul de Kakuzu!

Saby:Si?Tot nu vad care ar fi problema.

Itachi:Problema e ca nemernicul,la cat e el de zgarcit si obsedat de bani,nu vrea sa ne dea liber nici macar de Craciun! A zis ca vrea sa ne vada pe toti la lucru in ziua cu pricina si sa nu cumva sa ne auda ca ne lamentam in legatura cu asta.Degeaba am stat noi sa argumentam cu el cum ca nu e bine ceea ce face si ca aceasta zi ar trebui sa fie una in care toti ne reunim cu familia si cu cei dragi si sarbatorim,nu una in care sa muncim pe branci la fel ca in toate celelalte zile ale anului,dar nemernicul n-a vrut sa asculte niciun cuvant si tot pe-a lui o tine!Parca ar fi un tap naravas!*ofteaza si se intristeaza iar*Eu chiar vreau sa imi petrec Craciunul alaturi de tine!

Saby:*induiosata*Oh...Itachi...*il saruta dulceag*Haide,nu mai fi trist,vom gasi noi o solutie si la problema asta!Nu trebuie sa disperi!Totul are o rezolvare inafara de moarte!Acum nu mai fi imbufnat si gandeste optimist!Stii ca nu-mi place sa te vad deprimat!

Itachi:*zambeste slab*Bine draga mea...Te iubesc!

Saby:Si eu te iubesc!*il saruta pasional*

Itachi:*ii raspunde la sarut si se intoarce in asa fel incat sa stea deasupra ei*Ei bine,cred ca mi-a venit o idee cum sa ma inveselesc iar si sa-mi iau gandul de la suparare!*ranjeste pervers*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Weekend cu Saby,Itachi si OrochimaruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum