Selam Sadie ben Noah.
Miniğim, hayatımın bir çok yerinde yer edinmiş kişi. Sana bu mektubu yazmak bu hayatta istediğim en son şeydi. Her zaman düşünürdüm aramızdan biri bir şekilde giderse ne olur diye. Aklıma sürekli depresyona giren Finn gelirdi, intihar ederse ne olur derdim. Hiç bir zaman senin olacağını tahmin etmedim.
Kimsenin bilmediği bir sır biliyorum. Ölümünün arkasındaki gerçeği biliyorum. Herkes bir kaza olduğunu ve mumun perdeyi tutuşturmuş olmasından kaynaklı olduğunu söyledi. İnanmıyorum buna Sadie.Kontrol manyağı derdim sana hatırlarsan. Bu şekilde bir şey yapmanın tek açıklaması olabilirdi. Yorgunluk.
Merak etme bunu kimseye söylemeyeceğim benimle mezara kadar gidecek. İçimde bir burukluk olacak sana 'nasılsın' demediğim için oluşan bir burukluk.
Minyatür halimizin ilk tanışmasını hatırlıyorum. En son benimle tanışmıştın çünkü sete en son gelen hep bendim. En sevdiğin karakterin Will olduğunu söylediğinde nasıl gülümsediysem yanaklarımı tutup kahkaha atmıştın.
Çillerinin yanından geçip dudağına varan her göz yaşı için insan öldürürüm demiştim. Yapamadım, son saatlerinde akan göz yaşının bizim için olduğunu hatırladıkça kendimi öldürmek istiyorum.
2 ay geçti Sink, Millie hakkında dertleştiğim, Millie ile yağmurda dans eden, Finn'i sakinleştiren, Gaten'ın hamburgerlerini çalan, Caleb ile iddialaşan, Joe ve Natalia ile dedikodu yapan kız 2 ay önce hayatına son verdi.
Senin ardından hiç bir şey eskisi gibi olmadı. Finn sen olmadığın için sakinleşemedi, Millie yağmurdan nefret etti, Gaten bir daha hamburger yemedi, Caleb iddia kelimesini bile duymaya katlanamadı, Joe ve Natalie hayatımda gördüğüm en donuk insanlardan oldular.
Ben ise pişman oldum. Seninle sadece Millie hakkında dertleştiğim için pişman oldum. Kız kardeşimi bilerek ölüme terk ettiğim için kendimi affedemedim.
Seni çok seviyordum Sadie, geri gelmeni sırtıma atlamanı, giydiğim kısa şortlar yüzünden bacaklarıma iltifat etmeni çok özledim.
Sırrını sonsuza dek saklayacağım, erkek kardeşin Noah.
Hadi gene girdi bir düşünce aklıma, bu kız intihar mı etti yoksa kaza mıydı?
O gün neler oldu ki acaba?
Hikaye olmadığı için meraklanmayacağınızı biliyorum. Bir sonrakinde görüşmek üzere. :))