3

414 41 14
                                    

Sad, ben Dacre hani ST de abini oynayan.

2 sezon boyunca senin abini oynamak bana çok şey kattı. Gerçekten kız kardeşimmişsin gibi hissettim bu yolculukta. Tam bir baş belasıydın, elimden sigaramı alıp yere fırlatmanı özledim.

Sadie ben sana dair bir çok şeyi hatırlayamıyorum artık. 4. Sezonda oynamadığım için görüşememiştik 1 yıla yakın bir zaman diliminde. Her zaman ziyaret edeceğimi söylerdim ama sanırım yalan söylemiştim.

Onca anımız vardı bizim. İçtiğim viskiyi alıp kafana diktiğini çok iyi hatırlıyorum mesela. O gece seni ayıltmak için neler yapmıştık Finn'le. O çocuğu sevdiğini itiraf ettiğin gündü bu sanırım.

Ölüm sebebinin kaza olduğunu düşünmüyorum. Tüm arkadaşların pişman ama neden olduğunu asla anlamadım. Gerçeğin ne olduğunu öğrenmek için çabalayacağıma bu mektupta yemin edebilirim.

Sanki sen okuyacakmışsın gibi davranıyor herkes. Ölmemişsin de farklı bir ülkeye gitmişsin gibi. Neden böyle oldu ki? Mutlu kızılımı son kez bile göremeden toprağa verdim.

Biliyor musun senin için boş bir tabut yaptılar. Öldüğüne inanmayacağım Sadie. Bu mektup sana ulaşacakmış gibi yazacağım çünkü buna inanıyorum kızıl.

Ailenden almayı başardığım bir küpen var. Hani şu melek kanatlı olan, en sevdiğin. O artık bende ve inan bana güvende. Senin anına eşyalarını yakacaklarını duyduğumda o küpeyi gizlice evine girip almıştım.

Geriye pek bir şey kalmadı senden. Her şeyin yanıp kül oldu. Herkes kabuğunda artık. Son sezonun çekimleri biter bitmez büyük ihtimalle çoğu insan tekrar görüşmeyecek. Düşündüğümden daha büyük bir etkin oldu insanlara.

Ailenin ülke değiştirdiğini ve senin kazandığın parayı derneklere bağışladığını duydum. Artık tamamen normaller onlar. İstediğin gibi tanınmayan normal bir hayata sahipler neden geri dönmüyorsun ki?

Seni herkes çok seviyor Sadie buna inanıyorum. Bir gün buluşacağımız için mutluyum umarım sende mutlusundur gittiğin yerde.

Dacre Montgomery'den Sadie Sink'e..

Eveet Sadie'nin ölümüne inanmayan Dacre karşınızda.
Biliyorsunuz ölümleri kabullenmek zordur bu yüzden olabilir.

senin ardından | Sadie Sink  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin