☆İyi okumalar☆
Medya: Masal Demir
Son dersin zilinin çalmasıyla yavaş yavaş(!) dışarıya çıkmaya başladı sınıf. Arka sıraya doğru baktığımda çoktan çıktığını gördüm "Ateş Gözlü Çocuk" un. Doğru daha çocuğun adını bile bilmiyordum. Neydi acaba? Abuzittin felan mı? :)
"Kanka daldın gittin. Seni ben mi çıkaracağım dışarıya? Of. Hadi gidelim. " "Ay tamam be. Çatlama. " dedim Selin'e gülerek. Birlikte okulun bahçesine doğru çıkarken kendimi "Ateş Gözlü Çocuk " u düşünmemeye zorladım. Ama elimde olan bir şey değildi. Gözleri felaket güzeldi. Tam okuldan çıkarken telefonuma mesaj geldi. Açtım baktım Anonim' dendi.
Anonim: Daldın gittin.
Masal: Beni mi dikizliyorsun ya sen? Hem sanane dalan benim.
Anonim: Birincisi evet seni dikizliyorum. İkincisi banane diye bir şey yok. Senin içinde olduğun her şey beni ilgilendirir. ;)
Tam Anonim'e cevap verecektim ki Selin'in "Kanka bugün bizi abim götürecek eve." dediğini duydum. "İyi olur kanka. Ne zamandır Yankı abiyi görmüyordum. " dedim gülerek.Yankı abi benden 1 yaş büyüktü. Neden abi dediğimi bilmiyorum ama içimden abi demek geçiyor. Çünkü bana abi olduğunu hissettiriyor. Neyse Yankı abiyle aynı okuldayız ama bir kaç gündür ne o bizim yanımıza geliyor ne de biz onun yanına gidiyoruz. Bunu yapmayı aklımın bir köşesine koydum. Bu arada size Yankı abiyi tanıtayım. Yankı abi siyah gözlü, kıvırcık sacli ve buğday tenli. Çok ama çok tatlı biri.
Yankı abi arabasına yaslanmış telefonundan birisine bir şey yazıyordu. Bizi görünce telefonunu cebine koydu ve bize el salladı. Bizde kendisine el salladık. O sırada yanına gitmiştik. "Selam Yankı abi. Nasılsın? " "İyiyim. Siz nasılsınız bakayım? " "Bizde öyle işte yuvarlanıp gidiyoruz. " dedim gülerek. Ben arka tarafa geçerken Selin de ön tarafa geçti. Genellikle hep böyle otururduk. Çünkü birimizin önden şarkı açması lazımdı. "Patlat bir şeyler kanka. " dedim bağırarak. "Tamam bebitom. " diyerek Serdar Ortaç 'ın "Cımbız" isimli şarkısını açtı. Bağıra bağıra şarkıyı söylemeye başladık.
"Şimdi sahneye çıkıcam çıkıcam,
Çok güzel bir aşk yapıcam yapıcam,
Aşkım aklını alıcam alıcam " dedik ve gülerek sustuk. Üçümüz aynı anda şarkının son misrasini söyledik.
"Aşık ol hayatın değişir. "***
Bizim eve geldiğimizde teşekkür ederek indim ve görüşürüz diyerek el saladım. Eve girdim. Henüz annem ve babam gelmemişti. Odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Telefonumu elime aldım ve dırırın.. Mesaj.
Anonim: Aşık ol hayatın değişir.***
Anne ve babamı öpüp annemle birlikte mutfağa girdim. " Annem bugün yemekte ne var? " "Kizim bugün pizza söyleyelim. Çünkü çok yoruldum. Yeni bir iş aldık ve iki güne yetişmesi lazım. " "Anladım anne. Kendinizi çok yormayın. Ben odama çıkıyorum o zaman. Görüşürüz. " "Görüşürüz güzel kızım. "
Bakona çıktım ve derin bir nefes aldım. Bugün Anonim yazdıktan sonra cevap vermedim. Çünkü dinlediğimiz şarkının sözlerini söylemişti ve ben inanılmaz derecede şaşırmıştım. Artık her şeyi akışına bırakmıştım.
Kafamı kaldırdığımda bir çift "Ateş Göz "le karşılaşmıştım. Şu an tam karşımda kendi evinin balkonundan bana bakan bir "Ateş Göz " vardı. Feci halde afallamıştım. Ben de ona baktığım sırada annem çağırdı. "Masal! Tatlım pizzalar geldi." Yutkundum. "Tamam." diye fısıldadım arkama doğru. Tekrar kafamı karşıya çevirdiğimde kimse yoktu. Ben de şaşkın bir şekilde aşağı kata indim.
Hello bebekler. Yeni bölüm geldi. Biliyorsunuz ki bu benim ilk kitabım. Inşallah beğenmişsinizdir. Merak ettiğiniz bir şey olursa yoruma yazabilirsiniz. Oy vermeyi unutmayın. Bir diğer bölümde görüşmek üzere. ♡♡ (Bu arada kısa olduğunun farkındayım. Bir dahaki bölüm daha uzun olacak.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Mavisi
HumorBir yanda ateşler içinde yanan Masal Demir... Bir yanda o mavi gözlerin etkisine girmemeye çalışan Enis Ateş... Diğer yanda ise denizin içinde boğulan Anonim Bey... Bu onlarin hikayesi. Başlama tarihi: ♡23.04.2020♡ Kapak tasarımı @bendis_q ya aitt...