♡DM♡ ~ 3. Bölüm

62 13 19
                                    

☆İyi Okumalar☆

Akşam yemeğini yani pizzamı yedikten sonra odama çıktım tekrar. Telefonumu elime alıp Selin'e yazdım.

Bal Böceğim 'e: Yha knk dışarıya çıkalım mı ben çok çok sıkıldım. :(
Bal Böceğim 'den: Aynn knk ben de sana yazacaktım bir şeyler yapalım diye. Ben hazırlanıp geliyorum.
Bal Böceğim 'e: Tmm asko bekliyorum <3 .

yazdıktan sonra telefonu yatağımın üstüne koydum. Tam hazırlanmaya başladığım sırada telefonum çaldı. Arayan Yankı abiydi. Telefonu açtım.

"Efendim Yankı abi? "
"Bir yere gidecekmişsiniz duyduğuma göre. "
"Evet. Bir sorun mu var ? Sen böyle şeyleri sorun etmezdin Yankı abi? Nol-"
"Hayır hayır. Ben de geleyim mi diyecektim." dedi gülerek. Size tatlı olduğunu söylemiş miydim? "Tabiki de sorman hata. Zaten sen götüreceksin bizi Yankı abi. "
"Tamam kabul bücür."
Telefonu yatağın üstüne koydum ve hazırlanmaya başladım. Altıma beyaz bir şort üstüme de siyah göbeği açık bir t-shirt giydim. Üstüme de kot ceketimi alarak aşağıya ineceğim sırada.. Yine mesaj. Oflayarak mesajı açtım ve mesajın Anonim'den olduğunu gördüm.
Anonim: Prenses??
Masal: Buyur bacım? 
Anonim: Yuh ama Masal? Ölüyorum anlasana daha da vurmasana.. Neyse yha boş ver bunları. Ne yapıyorsun diye sormak için yazmıştım.
Masal: Kaçıyorum.
Anonim: Kocaya deme kendimi bıçahlarım.
Masal: Kocaya. Ehehehe..

yüzümdeki gülümsemeyi silerek karşıya baktım. Yine o. Umursama Masal. Kaptırma kendini Masal diyerek o tarafa bakmamaya çalıştım. Şortuma kötü bir bakış atıp içeriye girdi. Noluyoruz ayol? Ayh götüm. Ihm ıhm. Tamam artık aşağıya iniyorum. Evet ilk adımımı attım. Muhteşem. Anneme seslendim. "Anne ben çıkıyorum." dedim ve annem hemen yanıma gelerek "Selin'lemi gidiyorsunuz kızım? " "Evet anne. Yankı abi de yanımızda olacak. Aklın bizde kalmasın." diyip annemi öptüm ve evden çıktım. Beş dakika kadar bekledikten sonra Selin aradı. Hemen açtım.

"Ya kanka nerdesiniz? Götüm dondu bura-"
"O kadar kısa giyersen tabi donar. Geliyoruz. " diyerek kapattı. Of Yankı abi ya neden kendi telefonundan aramıyorsun ki? Nasıl bakcam ya ben şimdi Yankı abinin suratına. Kafamı kaldırdığım an geldiklerini gördüm. Hemen arkaya binip "Merhaba" diyerek selamlaştım. Selin'e dönerek fısıldadım. "Ya kanka senin telefonunun Yanki abide ne işi var?" Tabi Selin önde olduğu için Yankı abi de dediğimi duymuştu. "Benim telefonum sarjdaydı bücür." dedi gülerek. "Gerçekten şortun çok kısa. ""Öf Yankı abi yaa." dedim ve önüme döndüm. Hafif suratı mı asılmıştı ne?

"Ee nereye gidiyoruz?"
"Bence lunapark." dedim. Selin onaylayınca Yankı abiye baktık ikimiz de. O da " bana fark etmez." dedi gülerek Selin'le el çakıştık.

**

Lunaparka geldiğimizde Selin önce indi. Ben tam inecekken Yankı abi"Masal" diyince Yankı abiye baktım. "Efendim?" " Şey.. Neyse ya boş ver. " "Bir şey mi oldu Yankı abi?" "Yo hayır günün tadını çıkar diyecektim." dedi ve arabadan indi. Ardından ben de indim. Selin'in yanına gittiğimizde "E ilk neye bincez?" dedi gülerek. Ben de korkacağımı bildiğim halde "Korkuu tüneliiii" diye bağırdım. Biz korku tunelinin olduğu tarafa ilerlerken Yankı abi de yanımızdan geliyordu. Biletleri aldık ve korku tünelinin içine girdik. Sandal gibi bir şey vardı. Ona bindik. Yankı abi ortamıza biz de kenarlarına oturmuştuk. İlerlerken karşımıza bir anda üstten bir şey düşünce ben korkudan tiz bir çığlık atıp Yankı abiye sokuldum.
Yankı abi sırtımı sıvazlayarak" Korkma! Ben yanındayım.. Yani yanındayım." Diğer taraftan da Selin sokulmuştu Yankı abiye. Korku tünelinden çıktığımızda hepimiz sarsılmıştık. Yanki abi hariç..

**

Odama çıktığımda kendimi rahat yatagima attım ve şekerleme yapmak istedim. Ama öncelikle üzerimi değiştirmem lazımdı. T-shirt ümü çıkarırken karşıdaki Ateş Gözlü Çocuk un bu tarafa baktığını fark ettim. Hemen perdeyi çektim. Bu çocuğun hiç işi gücü yok muydu? Sapık mıdır nedir? Allah'ım ya. Yarın gününü göstercem ben sana diyerek üstümü değiştirdim. Sonra sevgilime sarıldım ve rahat bir uykuya daldım. Sevgilim dediysem de yastığımı kastettim he. Ehehehe.

**

"Efendim" dedim uykulu sesimle. Annem beni dürtüyordu. "Annem anlamıyon mu? Canım anam. Biz Yankı abi ve Selin'le ye-dik. " "Kızım siz geleli bir saat oldu." "Anne acıkmadım diyorum ya." "Peki kızım iyi uykular." diyerek gitti annem. Of sonunda be ama uykum kaçtı ya. Pf. Telefonumu elime aldım ve saate baktım. Yuh ben en son şekerlemedeydim. Ne ara uykuya geçiş yaptım. Tam 3 saat uyumuştum. Evet evet yanlış duymadınız tam 3 değil 4 değil 5 bal kavanoz hediye ssjsksksk. Neyse telefonumu elime aldim ve mesaj olmadığını gördüm. Hayret. Bir saat kitap okudum. Bir saat da telefondan oyun oynadıktan sonra yine uyumuşum.

**

"Beni mi dikizliyordun lan sen?" dedim köşeye sıkıştırarak. Gülerek sinir bozucu bir şekilde "Evet. Seni dikizliyordum. " dedi. Allah'ım bu nasıl bir sakinlik. Çıldırıcam yaa. "Oğlum sen salak mısın? " dedim bu sefer de ben. "Hayır. " dedi bu sefer de. Galiba çıldırıyorum. Tam yanımdan geçip gidecekken kolundan tuttum ve "Bir daha olmasın. " dedim. O da kulağıma fısıldayarak " Olur. Bu arada sinirlenince daha bi güzel oluyorsun. Bilmem farkında mısın? " Bu sefer ben tüm hırçınlığımla kolundan tutup duvara çarptım demeyi o kadar çok isterdim ki ama yapamadım. Ama ben altta kalır mıyım. Ben de gülerek "Farkındayım. " dedim ve onu arkamda bırakarak uzaklaştım.

**

Teneffüs zilinin çalmasıyla Selin ile birlikte Yankı abinin sınıfına yani üst kata çıktık. Yankı abi bizi görünce yanımıza geldi. "Masal bir gelsene." deyip beni kolumdan tuttu ve çekiştirerek götürmeye başladı. "Noldu Yankı abi ya?" "Hayatında birisi var mı? " pat diye sorunca afallamıştım. "Bu da nerden çıktı şimdi? " "Sana bir soru sordum Masal." "Yok." diye bağırdım. "Bana yalan söyleme Masal." "Sana yalan söylemiyorum Yankı abi. " "Lan herkes öğrenmiş bana neden soylemedin? Ben neden senden duymadım da başkalarından duydum bunu." " Neyi Yankı abi neyi?" " Enis' le sevgili olduğunu. Ne buldun o siktiğimde. " "Ne diyorsun Yankı abi sen?" "Masal hala bilmemezlikten gelme lütfen." "Bilmiyorum çünkü Yankı abi. Sen de bana inanmıyorsan ben hiçbir şey demiyorum Yankı   abi " dedim ve oradan uzaklaştım. Hâlâ inanamıyordum.

Ne sevgilisiydi bu? Benim sevgilim yoktu ki? Kafam karışmıştı. Sanırım biraz kafa dinlemeliyim. Sınıfa gittim ve çantamı alarak uzaklaştım. Kolej olduğu için kimse bir şey diyemiyordu.

Bu Enis denen çocuk kimdi? Boktan bir sebep yüzünden Yankı abiyle kavga etmiştik. Aklıma Selin gelince hemen Selin'e mesaj yazdım.

Bal Böceğim 'e: Selin ben okulda değilim.

Anonim'den mesaj gelmişti ve ben hiç bakacak durumda değildim. Telefonu kapattım ve yoluma devam ettim..

Hello bence ekşınlı bir bölüm oldu. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Diğer bölümde görüşmek üzere canlarım. ♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz Mavisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin