Birkaç gündür Nayeon Momo'ya yazmıyordu. Momo'nun hayatında bir boşluk oluşmuş gibiydi. Her gün ona yazan kişi ile konuşmak sanki bir rutindi.
Nayeon o gün Momo ile karşılaşmamış olsalardı kesinlikle ona yazmaya devam ederdi ancak karşılaştıktan sonra ona yazamıyordu. Hayatında hiç utanmadığı kadar utanıyordu.
Momo'nun tatlı ve iyi biri olduğu dışarıdan da belli oluyordu ancak onunla konuşunca çok daha üstün bir seviye olduğunu kesinlikle anlayabilirdiniz.
Nayeon hoşlandığı kızın yanındayken mesajlaştıkları -aslında Nayeon'un şarkı sözü yazdığı ve Momo'nun her seferinde konuşmaya çalıştığı- zamanlardaki heyecanın 1500 katını yaşıyordu. O kadar tuhaf bir duyguydu ki şu zamana kadar kimseyle birlikte olduğunda böyle hissetmemişti. Yeni bir duyguydu bu. Çok yeni ve çok güzel.
Nayeon hissettiklerini anlamlandırmaya çalışırken bir yandan da şarkı dinliyordu. Şarkı düşüncelerinden dolayı pek ön planda olmasa bile bir şeyler düşünürken şarkı dinlemek onun bir alışkanlığıydı. Telefonunun titremesiyle gözlerini kırpıştırdı. Bu saatte kim ona kim yazardı ki?
Bildirim çubuğundan gelen mesaja baktı.hirairing :
Hey!
Bana en son konuşmamızdan beri yazmadın.
Her gün şarkı sözleri almaya alışmıştım sanırım...Nayeon gülümsedi. Momo'nun kısa bir sürede ona alışacağını düşünmemişti. Hatta onu dikkate alacağını bile düşünmemişti ki.
Bu mesaja ne cevap vermeliydi? Bu durum için bir cevap hazırlamamıştı. Evet, Nayeon olasılıkları önceden düşünür ve buna göre plan yapardı. Doğaçlama cevaplar verdiği olmaz mıydı derseniz tabii ki olurdu. Çoğu zaman aklındakilere uymazdı yaşananlar. Fakat konu hoşlandığı kişi olunca işler değişiyordu tabii...
Kendine kafasını toplaması, kıza artık bir cevap vermesi gerektiğini hatırlatarak bildirime tıkladı.imgonnabeastar :
Selam
Aslında sana en son konuşmamızda söyledim diye hatırlıyorum.
Yazacağım şarkılar bitti.
Benimle konuşmak isteyip istemeyeceğini bilemediğimden sana yazamadım.hirairing :
Aaaaaaaaaaaaa
Mesajıma cevap aldım
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Senden mesaj almaya alışmışım dedim ya
Neden şarkı sözleri dışında normalce konuşmuyoruz ki?imgonnabeastar :
Konuşabiliriz... sanırım?hirairing :
Yeyeyeyeyeyeyimgonnabeastar :
Çok tuhaf bir durum oldu şu an.
Sanki sen bana yazmışsın da ben sana cevap vermek istemiyormuşum gibi.hirairing :
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Haklısın.
Olsun sonuç olarak normalce konuşuyoruz
Kimin kime yazdığının ne önemi var?imgonnabeastar :
Bu cümlelerden sonra sana bir kez daha senden neden hoşlandığımı anladım.hirairing :
Böyle söyleyince bir tuhaf hissettim...
Neden hoşlanıyormuşsun benden?imgonnabeastar :
Bunu duymak istiyor musun gerçekten?
Seni utandırıp kaçırmak istemem.
hirairing :
Saçmalama 😠
Neden utanayım ki yani?
Söyle işte sadece aaaimgonnabeastar :
Tamam tamam kızma hemen.
Söylüyorum.
Öncelikle çok tatlısın. Gerçekteh baya tatlısın, hareketlerinle, tatlış tatlış davranışlarınla, kısacası hepsiyle.
Yardımsever olduğunu düşünüyorum. Nedenini sorma çünkü söyleyemem. Fakat sağlam bir dayanağım var.
Yukarıdaki mesajda bahsettiğim senden neden hoşlandığımı anlama durumu da şey, üstünlük taslamıyorsun.
Belki senden çok küçük biriyim, belki senden çok büyük biriyim, belki bir ünlüyüm, belki de harçlığımı zor çıkaran biriyim.
Fakat sen bunların önemini düşünmeden hâlâ benimle konuşuyorsun.
İşte bu yüzden seni seviyorum.
İyi ki varsın Hirai Momo 💓hirairing :
Sanırım ağlıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lyrics//namo
FanfictionNayeon nereden bilebilirdi yazdığı şarkı sözlerine cevap alacağını? Başlangıç : 1 Nisan 2020 Bitiş : 17 Mayıs 2020