Nayeon Momo'ya görüşürüz diye mesaj attıktan sonra koşarak pratik yapmak için aşağıya indi. Bu saatlerde boş olduğundan tek başına pratik yapmak için fırsat bulabiliyordu.
Stajında 3 yılını doldurmuştu. Şirketteki çoğu idol ve stajyer ile arkadaştı ya da tanışıyordu. 17 yaşında, daha küçükkenden beri olan hayali şarkıcılığı gerçekleştirmek için seçmelere girmişti gizlice. Geçtiğini öğrendiğindeki mutluluk... Tarif edilemezdi.
İlk zamanlarında çok zorlanmıştı. Çok uzun olan pratik saatleri, şan dersleri, jüri değerlendirmelerinde yaptığı stres derken epey yıpranmıştı. Birçok kez bırakmayı düşünmüş ancak aklına geçtiğini öğrendiğindeki mutluluk geldiğinde bu düşünceyi kafasından silmeyi başarmıştı.
Şimdi çıkış yapacaklar arasındaydı. Ses konusunda pek bir sıkıntısı olduğunu düşünmese de çok sıkı pratik yapıyordu. Gündüzleri hem ses hem de dans pratikleri yoğun olmasına rağmen yeterli olduğunu hissedemiyordu hâlâ dans açısından. Bugün de pratikleri bitmiş, herkes yurda gitmek için hazırlanırken o Momo ile mesajlaşmış ve daha sonra ona veda ederek pratik yapmaya geri dönmüştü.
Momo ile yüz yüze tanışma fırsatları olmamıştı. Çünkü pratik saatleri farklıydı. Aynı stajyer grubu içerisinde yer almıyorlardı.
Nayeon Momo'yu ilk defa kafeteryada Sana ile otururken görmüştü. İlk başta yanlarına gitmeyi düşünse de sonradan utanarak vazgeçmişti.
Sana'yı Jeongyeon aracılığıyla tanıyordu Nayeon. Şirkete erken geldikleri bir gün Sana ile tanıştırmıştı onu. Sana tatlı, iyimser bir kızdı. İlk görüşte bile bunu anlayabilirdiniz, hiç konuşmasanız dahi.
Nayeon Momo'yu o gün Sana ile birlikte gördüğünde onu pek tanıyamasa da sonrasında Instagram'da ünlü bir dansçı olan Hirai Momo olduğunu fark etmişti. Momo'ya karşı uzun zamandır bir hayranlık besleyen Nayeon'un bu hayranlığı Momo'yu şirkette her gördüğünde kalbinin hızlı atmasına yetiyordu. Kısacası bu hayranlık bir süre sonra hoşlantıya dönüşmüştü.
İşte bu dönüşümün farkına varan Nayeon ona karşı hissettiği duyguları şarkı sözleri ile ifade etmeye karar vermiş ve zaten görmez diye düşünerek bunu uygulamaya koymuştu. Nereden bilebilirdi ki Momo'nun cevap vereceğini?
Aklına Momo'nun ona cevap vermesi ve sonrasında yaşananlar gelince yüzü kızardı. Gerçekten çok utanmıştı. Bir haftadan fazla sürdürmeyi düşünüyordu normalde ancak cevap verince bir hafta sürdürüp bitirme kararı almıştı. Bundan sonra yazabilir miydi, emin değildi.
Başını iki yana salladı ve pratik yapması gerektiğini kendine hatırlattı. Birkaç yudum su içtikten sonra kalktı ve müziği açarak dans etmeye başladı.
İyice konsantre olmuştu. Dans hareketlerini tam şekilde yapabiliyordu. Çok mutlu olmuştu bu yüzden. Mutlu bir şekilde dans ederken kapının açılmasıyla sendeleyerek yere düştü.
Kapıdaki kişi hızlıca onun yanına geldi. Ona baktığında Momo olduğunu fark ederek ayağa kalkmaya çalıştı. Ancak heyecanlandığından dengesini sağlayamayarak kalkmaya çalıştığı yere düştü.
"Şey... Burada kimse yok sanıyordum, rahatsız ettiysem çok üzgünüm. Ve iyi misin? Bir yerine bir şey oldu mu?"
"Hayır hayır sorun değil. Sadece birinin geleceğini düşünmediğimden şaşırdım o kadar. İyiyim, sorun yok."
Nayeon ayağa kalktı ve gülümsedi. Momo elini uzatarak konuştu.
"Hirai Momo ben, Japonya'dan geliyorum. Bu yüzden Korece konuşmakta biraz kötü olabilirim. Şimdiden özür dilerim."
"Sorun değil, Nayeon ben de. Im Nayeon. Memnun oldum."
"Aa! Adını duymuştum sanırım. Yeni çıkış yapacak gruptaydın, değil mi?"
"Evet, umarım çıkış yapabiliriz."
"Çıkış yaparsanız bir numaralı fanınız olacağım unnie"
Nayeon güldü, Momo da güldü. O gece birlikte pratik yaptılar, konuştular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lyrics//namo
FanfictionNayeon nereden bilebilirdi yazdığı şarkı sözlerine cevap alacağını? Başlangıç : 1 Nisan 2020 Bitiş : 17 Mayıs 2020