Másnap reggel, Rose még az ágyban forgolódott. Meg tudná szokni a rózsaillatot. Ezt a gondolatot azonban rögtön elhessegette.
- Mi gonoszak vagyunk! - gondolta, aztán felült az ágyban. Ursa feküdt a másik oldalon lévő agyban. Rose óvatosan felkelt és hang nélkül kinyitotta az ablakot. A friss reggeli szellő belekapott a sötétrózsaszín hullámos hajába. Kopogtak. Ki a fene ez? Odacsoszog az ajtóhoz és kinyitja. Egy nagyon régről ismerős srácra nyit ajtót. Carlos volt.- Uhh, bocsi azt hittem fent vagytok! - mondta, és látszott, hogy egy kicsit kínos neki a helyzet.
- Ja, nem baj!
- Ti vagytok az újak?
- Igen... - hebegte Rose. Ahogy ránézett! Nem! Nem lehet szerelmes pont Carlos-ba! - Majd beszélünk! - rázta le.
- Szia! - köszönt neki Carlos, aztán becsukta az ajtót.
- Ez mi a szent szar volt? - gondolta Rose idegesen.
***
- Szurkoló óra a tesiteremben. - olvasta meghökkenve Ursa.
- Akkor jó helyen vagyunk! - mutatott Rose egy nagy feliratra: TESITEREM
Beléptek. Jay rögtön odasietett hozzájuk.
- Gondolom ti vagytok az újak! Tessék! - és a kezükbe nyomott két pár tesiruhát és tesicipőt- Menjetek ezt vegyétek fel! A tanárotok majd mondja a többit! - a lányok követték a többieket az öltözőbe. Pár perc múlva pedig ott álltak a többi hercegnő között. A tanár megszólította őket:
- Próbáljátok meg követni a többieket! - aztán a többiekhez fordult - Lányok! SZURKOLÁS!!! Mindent bele! - mellettük a fiúk pedig meccseztek egymással.
( Az első csaj aki szólót énekel az Rose, a második pedig Ursa)
Tesióra végén:
- Ki nyert? - kérdezte a fiúktól a Jenkins edző.
- Megint Jay csapata! - mondta Carlos kifulladva.
- Nyugi, már nem sok kellett! Jók vagytok! - bíztatta Jay.
- Kösz tesó! - azzal Jay rávert Carlos hátára.
- Na és a lányok? - kérdezte Jenkins a tanárnőt.
- Nagyon jók voltak! Főleg az újakat tudnám kiemelni!
***
- Húúúúú! - sikítoztak a lányok az öltözőben.
- Hé! - bökte meg Jane Rose hátát - Ez király volt!
- Őőő...köszi.
- Jane vagyok! És mi már találkoztunk, nem?!
- Én Rose, és igen. Te adtad az órarendünket!
- Tényleg! Amúgy tetszik a neved. Rózsa...
- Igen. Azt jelenti. Tényleg tetszik?
- Aha!
- A tiéd is szép!
- Köszönöm. Találkozhatnánk suli után!
- Jó ötlet! - mondta Rose izgatottan, de Ursa megbökte - Vagyis, most nem megy bocsi! Na mindegy, sziaaa! - azzal mindketten kiviharzottak.
- Szia. - nézett utánuk Jane zavarodottan.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utódok 4 : Amikor azt hitték, hogy minden tökéletes (BEFEJEZETT)
MaceraEz az én agyszüleményem! Nincs benne valós esemény! Figyelem ezt csak az fogja érteni aki látta az összes részt, mert az én szereplőimmel együtt majd nagyon sok szereplő lesz!!! Fél éve már, hogy megszüntették a varázsmezőt, amikor egy magukat ZOMBI...