Elmegyek...DE MOST ÖRÖKRE!

296 17 0
                                    

Mal bekopogott Carlos szobájába. Miután nem kapott választ, óvatosan benyitott. Carlos az ágyon feküdt és gondolkodott. A szobában csak egy kis lámpa égett a függönyök pedig be voltak húzva.
- Carlos... - szólt félénken Mal.
- Igen...? - ült fel. A szemében egy könnycsepp csillogott.
- Mi ez az egész?...
- Nem mondhatom meg...
- Te végig tudtad? - kérdezte kétségbeesetten Mal, majd leült mellé.
- Csak sejtettem, de mondtam, hogy nem mondhatom meg!
- Tudnom kell! Auradon érdekében! - a fiú elfordult. Nem bírta elmondani az igazságot.
- Muszáj elmondanod!
- Nem! Nem tehetem!
- Miért? Mégis miért?
- Mert ő a testvérem... - kezdett sírni - Te elárulnád a testvéredet???!!! - Mal-nek megakadt a lélegzete, de megértés helyett kiabálni kezdett.
- Pont, hogy azért kellett volna szólnod, mert a testvéred! Mivel ismered a te feladatod lett volna megállítani! De te folyton hazudtál! El kell kapnunk, vagy különben búcsút kell mondanunk a programnak, le kell zárnunk a varázsmezőt! Tudod mekkora bajt okoztál ezzel nekem???!!! Én felelek a nép biztonságáért, NEM TE!!!
- Én meg a testvérem biztonságáért és nem hagyom bántani!!!!!! - förmedt rá Carlos. Hirtelen fölállt és hátat fordított Mal-nek. Ő pedig kirohant és becsapta az ajtót.
- Ez az egész az én hibám! - sírta és beletemette a fejét a kezébe. (Elhatározta, hogy elmegy. A zene arról szól, hogy Mal-ékkel nagyon sok közös történetük van. A zene közben összepakol és elmegy. Most vegyétek úgy, hogy ő énekli és hogy nem ez a klipp PLS)

...
Már hajnalodott amikor odaért egy elhagyatott erdei házhoz...
              
                                 ***

Utódok 4 : Amikor azt hitték, hogy minden tökéletes (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang