angel in the library pt.4

62 6 1
                                    

kau pergi balik berjalan kaki seorang diri.Tiba2 ada sebuah kereta ferari dtg dan berhenti di depan kau.Ternyata itu ialah driver kau.kau masuk ke dalam kereta dan duduk di seat depan.

"awk pergi mana tdi..nasib baik tak jadi apa2.."kata driver kau.driver  tu dah 2 tahun bekerja sebagai driver kau.Nama dia choi beomgyu.korang dah macam kawan rapat.

"saya pergi library lah...kan saya kata tak payah ambik..buat susah awk je.."

"tak apa lah...puan yg suruh..nk buat cam mana.."

"awk tak teringin ke nk cri kerja lain?"

"saya?saya dah lega sgt sebb dpt kerja jdi driver awk..sekurang2nya..saya ada kerja dri tak ada..gaji pun okay..wae?"

"tak ada apa...saje tanya..kot lah awk menyampah tgk muka saya setiap hari..."

"aish..tk ada nya..awk tu comell..tgk setiap hari tak akn jemunya.."

"hihi...okayy..saya mmg comel punn..keh keh keh"

"hahahaha"

kau dgn keluarga kau mmg lain gila perangai..kalau kat sekolah perangai kau dingin tapi kalau kat rumah..manja gile..kalah ank kucing..tapi..eomma dan appa kau selalu gaduh..so..kak yeji dan beomgyu je lah yg selalu dgr keluhan kau...kak yeji tu org gaji tukang masak..dia stay kat rumah tu..so..dia mmg rapat lah dgn kau..

-skip sampai rumah-
kau menanggal kan kasut dan masuk rumah.sebaik sahaja kau masuk rumah ada kau terdengar eomma dan appa kau bertengkar di dapur dan kau terbersin.eomma dan appa kau memandang kau.

"soo-sooni ah..lepas mandi2 dtg turun makan malam oke?"kata eomma kau.

"tak apa lah eomma.sooni kenyang lagi."balas kau dan kau terus naik tangga utk pergi ke bilik kau yg terletak di tingkat 3.

-dalam bilik-
kau meletakkan beg kau di atas sofa dan menlemparkan diri kau ke atas katil..."hah...gaduh gaduh gaduh...hal kecil di besar besar kan..aku pulak yg tanggung penderitaan...Tiba2 ada seorang lelaki memasuki bilik mu dan ternyata itu ialah oppa mu iaitu park jimin.

"sooni ahhhh!!!"dia pergi kepada ku dan menindih badan ku.

"yeay!!oppa balik!!lepas ni oppa tak pergi mana2 dah kan?"oppa mu itu ialah salah seorang member idol bts yg terkenal.jadi tidak hairan jika dia sibuk sgt sampai tak balik sebulan.

"oh..oppa tak ada kerja selama seminggu..ikutkan nk duduk kat bigjit je..tapi disebbkan semua balik jumpa parents masing2..abg pun balik lah jugak!"kata nya yg sedang menindih badan mu sambil mengelus2 rambut mu.

"oh..appa dgn eomma bertengkar lagi tdi..entah sebb apa pulak kali ni.."

"its okay..im here..kalau ada apa2 bgitau oppa.."dia melumat bibir mu dgn lembut selama 10 saat.

jika bgi org lain..apabila seorang lelaki melumat bibir seorang perempuan dianggap couple..tapi bgi korg itu sudah kebiasaan.jimin mula melumat bibir kau sejak kau darjah 5 lagi.dia mmg seorang oppa yg caring dan lovely dgn adik dia.

{soobin}angel in the library♡Where stories live. Discover now