YONG IN : macam mana saya mahu teruskan kehidupan saya . kerana selama ini appa saya yang bekerja untuk menyara hidup saya .
JISUNG : saya cadang kan awak jadi gundik di istana . awaj mahu tak ?
YONG IN : tapi .........
JISUNG : macam ini , awaj berehat dulu . nanti saya tanya Permaisuri dulu tentang kamu yerr . esok saya beritahu kamu .
YONG IN : nae
JISUNG BERANGKAT KE ISTANA
SETELAH TIBANYA DI ISTANAHAECHAN : saya dengar di selatan garyeo di serang oleh puak jurchen .
JISUNG : nae tuanku .....
HAECHAN : berapa banyak kerosakkan yang berlaku . dan kematian di sana .
JISUNG : ramai tuanku . ouh tuanku sebelum saya terlupa . Permaisuri dimana .
HAECHAN : kenapa kamu mahu berjumpa dengan permaisuri ?
JISUNG : saya cuma mahu bertanya . adakah istana ini masih mencari gundik ?
HAECHAN : ada . kenapa kamu ada kenal sesiapa ker yang sanggup jadi gundil diraja .
JISUNG : ada tuanku
HAECHAN : beta mahu esok kamu bawa perempuan yang kamubkata kan itu esok faham .
KEESOKKANNYA JISUNG PERGI BERJUMPA DENGAN YONG IN .
JISUNG : annyeong yong in-na
YONG IN : ouh jisung - nga annyeong . kenapa kamu datang pagi - pagi nih ?
JISUNG : takkan lah kamu lupa tentang yang saya beritahu awak semalam tentang jadi gundik diistana
YONG IN : jadi kenapa ?JISUNG : Raja haechan ingin berjumpa dengan kamu
YONG IN : ouh ok , kalau macam itu kita berangkat sekarang lah.
JISUNG : jomlah * SAMBIL SENYUM PADA YONG IN *
JISUNG TIDAK TAHU AKAN HATINYA SUDAH TERTARIK PADA YONG IN.
TIBANYA MEREKA DI ISTANA
JISUNG : tuanku , ini yong in . dia ini lah yang saya beritahu tuanku semalam .
HAECHAN : emmn okey . kamu boleh bersiap . gundik jaehoon tolong siapkan gundik yong in yerr.
JAE HOON : naee tuanku . yong in kamu boleh ikut saya .
HAECHAN : jisung , jaemin , beta mahu kamu buat rondaan di utara dan selatan garyeo .
JAEMIN : baik tuanku .
DI UTARA GARYEO
JAEMIN : kau nih dah kenapa jisung . asyik tersenyum - senyum . dah ingat kat siapa tuh ?
JISUNG : entah lah . tiba - tiba hati aku ini tertarik pada gundik yong in .
JAEMIN : gundik baru itu kerr .
DI ISTANA
JAE HOON : cantik nya kamu yong in
YONG IN : chinjjah , apa nama kamu ,JAE HOON : panggil saya jae hoon . kamu tahu tak kamu akan jadi gundik siapa .
YONG IN : raja haechan tidak beritahu pula
HAECHAN : dia akan jadi gundik saya . Kamu setuju tidak . jangan risau kamu boleh pulang . saya akan pasti kan kamu pulang dengan selamat
YONG IN : nae...
YONG IN PUN MEMULAKAN HARI PERTAMA NYA DI ISTANA . DIA PERLU MELAYAN KESEMUA KERENAH RAJA TERSEBUT ...
HAECHAN : yong in . sini kejap
YONG IN : nae tuanku . apa yang .boleh saya bantu.
HAECHAN : kamu dah boleh pulang . suruh jisung yang hantar yerr ...
YONG IN KELUAR DAN TERUS MENUJU KE TEMPAT JISUNG BERADA.
YONG IN : jisung
JISUNG : ouh yong in nae ada apa yang boleh saya bantu .
YONG IN : ada . raja haechan suruh kamu temankan saya pulang .
JISUNG : emmm okey lah . jaemin aku kena pergi hantar gundik nih balik .
JAEMIN : ha pergilah . aku harap kau dapat menawan hati nya dulu sebelum raja haechan . * BISIK NYA DI TELINGA JISUNG . JAEMIN PERASAN YANG HAECHAN JUGA TELAH TERTARIK PADA KECANTIKKAN YONG IN ITU * aku harap kau akan berjaya.
maaf lah kalau episode kali ini pendek dan tak menarik .
YOU ARE READING
LOVE TWO WORLD
Fanfictionkisah percintaan dua kekasih di dalam dua dunia yang berbeza