HAECHAN : jadi di sini lah tempat kamu berdua selalu berjumpa yerr
JISUNG : macam mana kamu tahu kitorang berdua berada di sini
HAECHAN : macam mana kitorang tahu yang kamu berdua di sini tak penting . jeno , jaemin . beta mahu kamu berdua tangkap yong in .
JAEMIN DAN JENO PUN MENANGKAP YONG IN DAN JISUNG DITAHAN. DELEPAS SAMPAI DI ISTANA HAECHAN MENGAJAK JISUNG LAWAN PEDANG DENGAN NYA UNTUK MENENTUKAN YANG YONG IN AKAN MENJADI MILIK SIAPA.
HAECHAN : beta mahu kamu lawan pedang dengan beta . mari kita tentukan yang yong in akan jadi milik siapa .
JISUNG : tapi kenapa tuanku mahu tentukan yang yong in ini milik siapa .
HAECHAN : kerana yong in adalah bakal isteri beta. kalau kamu takut kamu boleh mengalah.
JISUNG : saya takkan serahkan yong in kepada kamu haechan . mari kita lawan .
MEREKA BERDUA PUN MULA MELAWAN PEDANG . KETIKA ITU JISUNG SUDAH MAHU KALAH . HAECHAN INGIN MENIKAMNYA TETAPI PEDANG ITU TERTIKAM YONG IN KERANA YONG IN DATANG MELINDUNGI JISUNG .
JISUNG : yong in wae yong in. kenapa kamu buat begini
YONG IN : jisung saya ingin beritahu awak satu perkara yang saya sangat cinta pada awak. dan awak kena janji dengan saya yang awak akan tunggu saya suatu hari . dan saya akan tunggu kedatangan kamu yer jisung
YONG IN PUN MENGHEMBUSKAN NAFAS TERAKHIRNYA
JISUNG : nae yong in bukan setakat saya akan tunggu awak tapi saya akan tuntut bela atas kematian awak yong in. haechan aku takkan lepaskan kau.
JISUNG MENIKAM HAECHAN YANG SUDAH LEMAH ITU . HAECHAN MATI DITEMPAT YANG SAMA . SELEPAS DIA SUDAH SELESAI MEMBALAS DENDAM , JISUNG MEMBUNUH DIRINYA.
DEWA CHENLE : nampaknya roh mereka kekal dan apa kita mahu buat dengan mereka ini dewi sora
DEWI SORA : disebabkan mereka kekasih yang setia , mereka akan berjumpa lagi pada 1000 yang akan datang
DEWA CHENLE : tapi bagai mana kita mahu buat mereka berjumpa semula
DEWI SORA : lupa kerr yang kita nih kan dewa dan dewi percintaan . jangan risau saya ada rancangan .
SELEPAS KEMATIAN RAJA TERSEBUT . KERAJAAN GARYEO TELAH DIAMBIL ALIH OLEH NA JAEMIN.
MEREKA HIDUP BAHAGIA SEBELUM PEPERANGAN BERLAKU DI ANTARA PUAK JURCHEN DENGAN PUAK GARYEO.SELEPAS PEPERANGAN TERSEBUT PUAK JURCHEN DENGAN PUAK GARYEO BERDAMAI .
SERIBU TAHUN KEMUDIAN
PUAN KIM : yong in cepat sikit, nanti kamu lambat ke sekolah , kamu pun tahu kan kamu tuhh pelajar baru.
YONG IN : nae eomma , janganlah marah - marah nanti cepat tua . saya tidak mahu eomma saya nih cepat tua
PUAN KIM : dah jangan nak mengarut cepat sarapan . kamu dah lambat untuk ke sekolah
YONG IN : nae eomma bye jaga diri . saranghaeyo.
YONG IN DENGAN AYAHNYA PUN SAMPAI DIHADAN PINTU SEKOLAH.
TUAN KIM : ingat tau lepas kamu masuk ke sekolah kamu perlu berjumpa dengan puan jooe . kerana dia guru kelas kamu . dan satu perkara lagi jaga diri kamu.
YONG IN : nae appa , saya bukan lagi kanak - kanak yang berumur 7 tahun lagi lah appa . saya dah berumur 17 tahun . saya tahu jaga diri sendiri . baik appa pergi sekarang kalau tidak mesti appa lambat meeting.
TUAN KIM : betul juga kata kamu, okeylah bye jaga diri .
YONG IN BERJALAN INGIN KE BILIK GURU . DAN NASIB DIA SANGAT BAIK KERANA DIA TIDAK PERLU BERJALAN JAUH . YONG IN TERSEREMPAK DENGAN PUAN JOOE SEMASA DIA BERJALAN KE BILIK GURU
PUAN JOOE : kamu yong in kerr
YONG IN : nae saya
PUAN JOOE : saya puan jooe guru kelas kamu . sila ikut saya .
YONG IN : baiklah
YONG IN MENGIKUTI PUAN JOOE SEHINGGA SAMPAI KE KELAS NYA.
MAAF LAH KALAU EPISODE INI MACAM SELAMBA SIKIT.
YOU ARE READING
LOVE TWO WORLD
Fanfictionkisah percintaan dua kekasih di dalam dua dunia yang berbeza