PUAN JOOE : kamu tunggu di luar dulu yerr . nanti saya panggil masuk baru kamu masuk kedalam.
MACAM BIASA GURU MASUK KEKELAS DAN PELAJAR - PELAJAR BANGUN MEMBERI HORMAT .
JENO : stand up class , good morning miss jooe .
CLASS : good morning miss jooe .
PUAN JOOE : good morning . sebelum kita mula kan kelas bahasa inglish kita cikgu mahu perkenalkan pelajar baru . kamu boleh masuk.
YONG IN MELANGKAH MASUK DAN BERDIRI DIHADAPAN KELAS.
PUAN JOOE : sila perkenalkan diri kamu pada mereka semua .
YONG IN : annyeonghaseyo nama saya kim yong in , kamu semua boleh panggil saya yong in , saya asal dari busan . saya berpindah kemari kerana urusan bapa saya.
PUAN JOOE : saya harap kamu semua dapat membantu yong in menyesuaikan diri nya di sekolah kita . kamu boleh duduk di sebelah seo eun .
YONG IN TERUS KE TEMPAT DUDUK NYA SETELAH DIBERITAHU OLEH PUAN JOOE SEBENTAR TADI.
WAKTU REHAT
YONG IN BERJALAN KEARAH LOKALNYA UNTUK MENYIMPAN BUKU YANG DI PEGANGNYA ITU.
JISUNG : jadi ini lah pelajar baru tuhh * SAMBIL MENGHALANG LALUAN NYA *
YONG IN : maaf kan saya . boleh tak saya minta untuk pergi .
HAECHAN : nak pergi mana . selalunya pelajar baru nih pandai kan ?
JAEMIN : aku rasa begitu juga.
YONG IN : kalau saya pandai pun ada kena mengena dengan kamu semua kerr.
JISUNG : aku nak kau tolong buat kan kerja english aku ..
YONG IN : kenapa kau suruh aku yang buat kan . kau tak boleh buat sendiri kerr . ker kau dah tak de tangan.
JISUNG MENGANGKAT TANGANNYA UNTUK MEMUKUL YONG IN ATAS KATA KATA NYA SEBENTAR TADI . JENO DATANG SEBELUM JISUNG BERBUAT DEMIKIAN :
JENO : woii jisung kau dah kenapa nak pukul pelajar wanita hah .
JISUNG : ouh ketua pengawas datang . takutnya kita. suka hati aku lah nak buat apa pun ada masalah dengan kau ker
JENO : baik kau pergi sebelum aku beritahu pengetua .
JISUNG : kau ingat aku takut kerr dengan kau hah . setakat ketua pengawas .
JENO : aku cakap sekali lagi kau nak aku beritahu pengetua kerr ha
JISUNG : yer lah yerlah kitorang pergi . * MATANYA MENJELING KEARAH YONG IN *
JENO : yong in kamu tidak apa apa kerr
YONG IN : saya tidak apa -apa . gomawoyo kerana lindungi saya tadi.
JENO : ehhh takper . itukan tugas saya sebagai pengawas di sekolah ini.YONG IN : apa nama awak
JENO : ohh saya lupa perkenalkan diri saya . saya Lee jeno . paling senang panggil saya jeno .
YONG IN : nae jeno
WENDY : jeno kita ada mesyuarat pengawas sekarang ini .
JENO : saya minta diri dulu yerrr
YONG IN : tak sangka yang sekolah ini pun ada pembuli juga . kenapa lah sekolah ini sama dengan sekolah aku dulu . * BISIK HATINYA * tak ada guna aku pindah kemari .
SELEPAS SESI PEMBELAJARAN TERAKHIR TAMAT YONG IN TERUS MENGGALAS BEGNYA YANG BERWARNA BIRU TERSEBUT . DIA PERGI KE LOKALNYA UNTUK MENGAMBIL BUKU SUBJEK ENGLISH DAN MEMASUKKAN KEDALAM BEGNYA .
JISUNG : untung lah hari hari pertama sekolah dah ada angel yang melindungi nya .
YONG IN MEMALAU KATA KATA YANG JISUNG KATA KAN SEBENTAR TADI DAN TERUS MELANGKAH KELUAR DARI KAWASAN SEKOLAH .JISUNG MENGHALANG KERANA MENGENDAHKAN KATA KATA NYA SEBENTAR TADI .
JISUNG : kenapa kau memalau aku. wow bestnya hidup apabila dilindungi oleh angel kan . lagi lagi orang cantik macam kau nih .
YONG IN : kau dah kenapa nih . eomma aku dah datang aku kene pergi
JISUNG : mana eomma kau *menjeling ke luar sekolah * takde pun eomm kau . aku tahu kau nak laru kan .
EOMMA YONG IN MEMANGGIL NYA SEBELUM JISUNG APA APA KAN DIA.
JISUNG : kali ini mungkin aku akan lepas kan kau .
YOU ARE READING
LOVE TWO WORLD
Fanfictionkisah percintaan dua kekasih di dalam dua dunia yang berbeza