EUN JOON : aku dah cakap jangan terserempak sikit pun dengan jisung . kau tak dengar ker ? Atau kau tak faham bahasa* menarik rambut yong in dan menyebabkan yong in mengerang kesakitan *
YONG IN : ahh sakit lah . lepas lah .
ROSE : korang bertiga jaga dekat luar
JAEHYUN : baik lah. Jangan risau kami akan jaga dekat luar .EUNJOON : mari kita tengok betapa sucinya kau * mengambil gunting *
______________________________
No one pov !
JAEMIN : wei jisung haechan . tadi aku nampak eunjoon bawa yong in ke bilik radio sekolah dengan kasar.
HAECHAN : apa . bila kau nampak diorang ?
JAEMIN : baru tadi .
Radio room
Eunjoon mula menggunting lengan baju yong in . sebelum sempat eunjoon ingin menggunting blazer sekolah yong in haechan sempat menerjah ke dalam bilik itu .
HAECHAN : yong in kau tak apa apa ker.
ROSE : macam mana kau boleh masuk ke bilik nih .
JISUNG : aku dengan jaemin dah selesaikan mereka bertiga dekat luar .
HAECHAN : baik korang berdua blh dari sini sebelum aku naik marah .
Eunjoon , rose dan yang lain keluar dari bilik itu.
HAECHAN : kau tak apa - apa yong in ?
haechan memberi kot sekolah nya kepada yong in setelah dia nampak lengan baju yong in terkoyak .
---------
( di taman )
YONG IN : haechan gomawoyo .
HAECHAN : kenapa pula awak berterima kasih pada saya.
YONG IN : sebab awak dah tolong saya tadi .
HAECHAN : alah benda kecil saja .
Langkah yong in terhenti apabila muka nya bertentangan dengan muka haechan . dengan tidak sedar bibir mereka bersentuhan .
+++++++++++++++++
JAEMIN : kau nih dah kenapa haechan . tersengeh sengeh . macam keram busuk .
JISUNG : alah biasa lah bila orang dapat ciuman pertama.
HAECHAN : macam mana korang tahu. Korang usha aku ehh ?
JAEMIN : ala relaks lah bro . kita kawan kut.
( yong in room )
YONG IN : ahhh apa aku fikir nih . kenapa aku rasa macam aku dah jatuh cinta dengan haechan . tak tak mungkin aku jatuh cinta dengan dia . tapi dia tuh sweet sangat lah ahhh .
YOU ARE READING
LOVE TWO WORLD
Fanfictionkisah percintaan dua kekasih di dalam dua dunia yang berbeza