EPISODE 11( ending )

58 4 0
                                    

YONG IN : kalau macam tuh saya tunggu awak dekat bawah .

JISUNG : yong in .

Jisung menarik tangan yong in lalu jisung menolak yong in rapat pada dinding biliknya . Jisung sengetkan kepalanya lalu jisung mencium bibir yong in yang lembut bak sutera itu .

JISUNG : saranghaeyo .

Yong in melangkah keluar dari bilik jisung lalu langkahnya terhenti di hadapan pintu Bilik jisung . yong in memegang bibir yang dicium oleh jisung .

YONG IN : adakah aku tengah bermimpi .

JISUNG : awak tak bermimpi , ianya reality.

Jisung memeluk bahu  yong in . muka yong in jadi merah padam kerana malu .

JISUNG : jom turun .

YONG IN : ok .

Di meja makan .

PUAN PARK : macam mana hubungan kamu berdua sekarang .

YONG IN : ianya baik baik sahaja untie .

Mereka semua sudah selesai makan . dan yong in pun sudah ingin pulang .

YONG IN : saya pulang dulu yer untie uncle .

JISUNG : hati hati balik tuh . bye

________________________

YONG IN : AHHH ,!! Gembira nya aku . aku sangka dia tak suka aku .

Ketuk ketuk . pintu biliknya diketuk oleh eommanya. 

PUAN KIM : yong in ada kawan kamu yang mahu berjumpa dengan kamu .

YONG IN : nae eomma . kejap lagi yong in turun

Yong in turun ke ruang tamu . dan dia mengajak tetamu itu ke taman untuk bercakap. 

YONG IN : tujuan apa kau datang sini haechan .

HAECHAN : aku nak minta maaf . pasal semua nih . kau yang sepatutnya bercinta dengan jisung bukan aku .

YONG IN : jangan risau lah . aku dah maaf kan kau lah haechan . macam mana hubungan kau dengan eunjoon sekarang .

HAECHAN : macam biasa.  Hubungan kau dengan jisung macam mana pula .

YONG IN : entah lah .

_______________________

Setahun kemudian - selepas gradute.

JUNG WOO : tengok lah cousin aku dah kahwin.  Aku bangga dengan kau yong in .

RENJUN : yong in nampaknya aku terlepas nak pikat kau . apa pun kau dah nak kahwin .

SEO EUN : dia pula yang melebih. Jangan lupa bulan depan kita pula yang naik pelamin. 

PUAN KIM : yong in kamu dah siap.  Waduh tengok lah anak eomma nih cantik.  Kalau kamu dah siap jom majlis dah nak mula.

LOVE TWO WORLDWhere stories live. Discover now