Denisa
No takže celý zbytek dne jsem strávila s Vlastou a teď u mě přespává. Asi má pravdu ohledně toho s Danem takže se ho budu snažit ignorovat. Jo je to jen blbost ale mě to naštvalo. Za celou dobu nenapsal ani se nesnažil zavolat, takže to neřeší. No nic asi bych to už měla nechat být a jít spát. Přeci jen je zítra škola a teď už je skoro půlnoc a já se potřebuju prospat.
„Crrr." Panebože jak já nesnáším budík. Snažila jsem se ještě se zavřenýma očima dosáhnout na mobil ale jediný co se mi povedlo bylo že jsem ho shodila z poličky na zem. Skvělý. No ale pozitivní je že přestal zvonit. „Vlasto vstávej. " Začala jsem s ní třást až se nakonec probudila. A co se nestalo že, mobil začal zase zvonit. Tentokrát to ale nabyl budík. „Volá mi Dan mám to zvednout? " Podívala jsem se na Vlastu a zeptala jsem se. „Ne. Ne. Ne. A pro jistotu ještě jednou ne. " Odpověděla mi rozhodně a já hovor típla.
„Hmmm nevím co na sebe. " Přehrabovala jsem se ve své skříni a zkoumala své oblečení. „Vem si takový ty kostkovaný kraťasy vždyť je tam teplo. " Řekla okamžitě když jsem se dívala po riflích. „Tak jo a vezmu si k tomu tohle krátký bílý tričko. " Prohlásila jsem a oblečení hodila na postel. „Jo to je mega hezký a teď pojď chci se ještě stavit pro kafe. " Popoháněla mě jako vždy. Tohle je celá ona. Jen jsem se tomu zasmála a rychle se převlékla.
Denisa's instagram
❤💬
Líbí se @_dan_ a 20,462 dalším
@_denisa_ Ready back to school ❤🌻@katedallas Tak taky tam máte teplo? Tak teď už se nedivím že já se tady peču 😅 jinak sluší ❤💕
|
|
|
@_denisa_ Taky to nechápu ale je tu vážně pořád teplo 😅 si ani nedokážu představit jaký tam musíte mít vedro vy. 🤔🤣A jinak moc děkuji 💕
|
|
|
@_martin To si ani nechtěj představovat 😂 Ale to moře a bazén to zlepšuje 🐬🌊💘
|
|
|
@_denisa_ Hej neprovokujte tím mořem a bazénama 😂 pořád si stojím za tím že není fér že máte domácí školu a my ne 😑
|
|
|
@katedallas Se s tím smiř😇 Ale zase jako nevím jestli chceš tohohle úplně za učitele @camerondallas 😂❤
|
|
|
@camerondallas Jako já jsem ten nejlepší učitel jakýho si můžeš přát 😘@_dan_ Prosím zvedni mi ten mobil 😔❤
|
|
|
@_denisa_ ...@vlasta__ Jsem to ale skvělý fotograf 🤯💕
|
|
|
@_denisa_ Ten nejlepší 😆💞End of Denisa's instagram
„Panebože jak mě se tam nechce. " Povzdechla jsem si když jsme stály před školou. „To jsme dvě. " Doplnila mě Vlasta. „Tři." Přidala se k nám Verča a vzala nás kolem ramen. „Tak pojďte ať nás zase neseřve. " Prohlásila Niky a vydaly jsme se do té odporné budovy. „Co máme teď? " Zeptlala jsem se když jsem stála u skříňky. „Zemák." Odpověděla znuděně Verča. Tak to je vážně super. Stoletá praskající učitelka přichází na scénu. To bude zase hodiny. Když jsme si to procházely kolem béčka k učebně zeměpisu, tak jsem tam zahlédla jeho partu. On tam ale nebyl. Rychle jsem doběhla holky a to už jsme vstupovaly do učebny. Ještě před hodinou mi napsal můj bratranec Štěpán. On se asi před rokem přestěhoval taky do Ameriky a prý teď přijel na nějakou dobu zpět do Čech. Takže se sejdeme hned po škole a nějakou dobu u nás bude bydlet. Moc se těším. Moc mi chyběl.
ČTEŠ
My soccer player ⚽✔
RomanceKluk který se zajímá pouze o fotbal a kromě jeho nejlepších kamarádů a tohoto ,pro něj nejlepšího, sportu ho nic nezajímá. Dívka kterou nejvíce baví gymnastika a miluje strávený čas s kamarády a rodinou. Dva odlišní lidé z odlišných světů. Spojuje...