Medya'da Derin vural❤️
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Sabah ablamın üstüme atlamasıyla uyandım,bu uyandırılış benim hiç hoşuma gitmemişti.
"Kalk üstümden ayı" diye bağırıyordum ,ablam hiç umursamıyordu,tek yapılacak şey şuydu; gıdıklayıp yere ittirip kaçmak.Tam gıdaklamaya başlayacaktım ki kapının önünde birisi belirdi ,olamaz o kişi abimdi koşar adımlarla bize doğru yaklaşıyordu,yine ezilen ben olacaktım,abim de üzerime atlayınca ben PERT.
..
Beni kurtaran şey annemin sesi oldu.Nehir,Deniz,Ada kahvaltı hazır hadi gelinde krepleriniz soğumasın sonra bana kızıyorsunuz neden soğuk yaptın anne diye.
Hepimiz aynı anda" tamam anne" dedik ve sonunda ablam üzerinden kalktı ve "ben kurt gibi açım"diyip koşar adımlarla aşağıya indi.Tabi abim hiç boş durur mu hemen beni gıdıklamaya başladı ama annemin ikinci seside yankılanınca ikimizde kalktık,abim aşağı inerken bende banyonun yolunu aldım tuvalet ihtiyacımı karşılayıp yüzümü ve elimi yıkadıktan sonra aynaya baktım,bakmaz olaydım birde ne göreyim bir adet darmaduman ada vardı,hemen tarağı elime alıp saçımı tarayıp düzenli bir topuz yaptıktan sonra aşağı inmek üzere mervidenlerin yolunu aldım mutfağa girmemle abimin kahvaltı tabağımdan krepimi çaldığını görmem bir oldu.
"Ya anne yine abim tabağımdan kreplerimi çalıyor."
-Deniz kardeşinin kreplerini geri ver!
deniz
-Ama anne ben aldım ama nehire verdim beni tehtit etti.Nehir
-Hayır anne yalan söylüyo ben öyle bir şey demedim.********
Bir şekilde kahvaltımı bitirdikten sonra üzerimi değişmek için odama geçtim.
Gardrobumdan sarının bir tonu olan okul formamı aldım ve giymek için giyinme odama geçtim,işimi bitirince hemen tarağı elime alıp saçımı taradım ve açık bırakmaya karar verdim.Annem servisin geldi diye bağırırken ben çantamı toplamaya çalışıyordum,kendime bir daha okuldan geldikten sonra çantamı dağınık bırakmayacağıma dair yemin ettikten sonra aşağı indim annemin yanağına buse kondurup gıcık ablamada dil çıkarttıktan sonra servise binmek üzere kapıdan çıktım.
Yarım saatlik yolculuktan sonra sonunda okula "Vural lisesine" gelmiştik,Vural Lisesi'nin müdürünün oğlu "Derin" ben ona yanıktım tabi onunda benden hoşlanmadığı söylenemez ama bir türlü birbirimize açıklma fırsatı bulamıyorduk.
*******
(Sınıfım 4.katta)-dersin başlamasına 15 dakika var-
Sınıfıma çıkıp sırama çantamı koyduktan sonra kızları aramaya koyuldum,telefonum yanımda olsaydı kesinlikle 1 dakika da bulurdum ama okula telefon getirmek yasaktı,
Kantine indiğimde Esma,Hatice ve Nazlı'nın yanına gidip
"Naber Tatlı Çete "dedim
"İyidir senden naber" diyen esmaya iyi diyip oturdum.Bu gün sıfırcı nazım'ın sınavı var değil mi?
Esma
-Maalesef evet.Hatice
-size müthiş bir haberim var,bulanık Naciye emekli olmuş sonunda.Nazlı
-sonunda yav kadın 100 yaşına geldi hala dersimize giriyordu bir zahmet emekli olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAKARIŞIK
Fiksi RemajaVural lisesinde son sınıf okuyan ADA TEKİN okul müdürünün oğlu DERİN VURAL'dan hoşlanmaktadır bu hoşlanma karşılıklıdır. Derin ada'ya duygularını açıklayacak ve biz olacaklardır,ancak bir süre sonra karşılarına çıkacak sorundan sadece Derinin haber...