Dylan O'Brien.
Başka bir deyişle lisenin ilk senesinden beri beni seven, her okulda mutlaka olan şu meşhur egoistlerden.
Lisenin son senesi olmasına rağmen pek konuşmuyoruz. Ama aynı sınıfta olduğumuz için normal olarak hep göz göze geliyoruz. Sevdiğim kimse yok fakat geçen sene alt sınıflardan bir çocuktan hoşlanmıştım.Hepsi bu kadardı.
Ders esnasında daldığım için Bay Sparks'ın adımı söylemesiyle irkildim.
"Bayan Wood, ders esnasında bu şekilde davranmanız yasal değil."
"Üzgünüm Bay Sparks."
"Bir dahaki seferinizde bu kadar hoş karşılanmayacağınızdan emin olsabilirsiniz, Bayan Wood."
"Tamam, özür dilerim, tekrardan." dedikten hemen sonra Dylan'ın bakışlarını üzerimde görmemle irkildim.
Sıramın sağ çaprazında oturduğu için istemsizcede olsa sürekli bana bakıyordu.
"Ne?" dedim fısıldayarak.
"Sadece gözüm takıldı."
"Yüzüme mi?"
"Belki, başka taraflarına da."
"Piç." dedikten sonra kahkasını duymamla sinirlendim.
"Çok komiksin Laine." diyerek yine aynı tavırla pişkin pişkin güldü.
"Sende çok acınacak haldesin Dylan."
"Ben ve acınacak hâle düşmek? Becerdiğim kızların listesi burdan İtalya'ya kadar uzar Laine. Bunu söyleyerek sen acınacak hâle düşme bence."
"En azından kız bağımlısı bir pislik değilim."
"Ah, bu sert oldu."
"Hakettin."
"Peki seni hak etmem için ne yapmam gerekiyor?"
"Kes sesini." dedikten sonra zilin çalmasıyla sınıftan çıktım ve yemekhaneye yöneldim.
Yemeğimi aldım ve masaya oturdum. Fazla zaman geçmeden Dylan yanıma geldi.
"Laine, bir şey konuşabilir miyiz? "
"Hayır."
"Boşuna uğraşma Laine benden kurtulamazsın."
"İzle ve gör." diyip masadan kalktım ve herhangi başka bir masaya oturdum. Çok fazla zaman geçmeden tekrar geldi ve karşıma oturdu.
"Ciddi misin Laine? Masa değiştirerek mi kurtulacaksın benden? Çocuk gibisin."
"En azından karşımdaki kişi istemiyorsa onun etrafında olacak kadar karaktersiz değilim."
"Tamam Laine. Madem öyle istiyorsun öyle olsun." diyip öfkeyle masadan kalktı. Yemeğimi bitirip sınıfa geçtim.
Gördüğüm şey beni cidden şaşırttı. Dylan yan sınıftan bi kızla resmen yiyişiyordu.
Tamam beni rahat bırakmasını istemiştim ama bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum.
Geçip sırama oturdum ve Dylan'ın ismimi söymesiyle irkildim.
"Laine."
"Efendim Dylan."
"Senin istemediğin şeyi, etrafımdaki bütün kızlar istiyor. Mesela şu an kucağımdaki kız bunlara en güzel örnek." diyip işaret parmağıyla kucağındaki kızı gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Adore You|O'Brien
Roman d'amourSevdiği kıza tapan bir çocuk,umursamaz bir genç kız ve değişik hayatlar.