"Amacın ne? Cidden ne yapmaya çalışıyorsun Dylan?"
"Etrafına bak Laine. Şu an kucağımdaki kız senin yerinde olmak için her şeyini verirdi. Ciddi anlamda her şeyini."
"Dylan cidden benden hoşlanıyorsan eğer başka kızlarla bu şekilde öpüşmezsin." dememle hemen kucağındaki kızı üstünden itti ve sınıftan dışarı çıkarttı. Bir kaç çalışkan ögrenci dışında sınıfta kimse kalmamıştı.
"Bak Laine. Sinirlenince kendimi kontrol edemiyorum, biliyorsun. Bu şekilde sakinleşiyorum. Ama seni görünce her şeyi, herkesi unutuyorum." demesiyle hissettiğim duygu tarif edilemezdi. "Laine, seni seviyorum. 4 yıldan beri, her şekilde ve herşeyinle seni seviyorum. Ve bu sefer cidden çok farklı Laine. Tanıdığım herkesten çok farklısın. Sana çok güveniyorum. Bundan önce hayatımda tek güvendiğim kişi annemdi. O da geçen hafta öldü. O ölünce benim gözümde herkes öldü. Ama sadece sen kaldın. Lütfen, bunu boşa çıkarma. Tahminimce birazdan buradan gideceksin ama ben yinede sana bunları söyleyip rahatlamak istedim." sesi o kadar çocuksuydu ki, karşısındaki her hangi birine huzur verebilirdi.
Tam ağzımı açacakken boğuk ağlamasıyla ürperdim. Hemen gidip yanına oturdum.
"Laine, ben çok üzgünüm. Bunları sana yapmamalıydım."
"Şşş. Tamam ağlama. Asıl ben özür dilerim sana bu şekilde yaklaşmamalıydım."
"Neden bu kadar iyisin?"
"Dylan, cidden yerimde kim olsa aynısını yapardı."
"Yapmaz, Laine. Kimse senin kadar saf ve masum değil. Kötü çocuk iyi kız rolünü oynayacak değilim. Yanımda olman garip geliyor. Herkes benden kaçarken, senin benimle vakit geçirmen cidden tuhaf."
"Kimse senden kaçmıyor, saçmalama."
"O zaman bak Laine. Bana bi bak. Ben niye böyleyim? Benim senden başka kimsem yok." Dylan'ın bildiğim kadarıyla iki yakın arkadaşı vardı; Barkley ve Caster.
"Ya hayır senin birsürü arkadaşın var. Bir kaç güne hepsi gelecek."
"Var değil mi?" dedi şaşkın bir ifadeyle.
"Tabiki var. Sadece senden biraz daha kötüler." dediğimde güldü. Ben de istemsizce kıkırdadım. Barkley ve Caster bir kavga olayına bulaştıkları için aileleri bir kaç günlüğüne evden çıkma yasağı koymuşlardı.
"Laine." dedikten sonra uzun bir süre sonra bana baktı.
"Hı?"
"Neyse, boşver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Adore You|O'Brien
RomanceSevdiği kıza tapan bir çocuk,umursamaz bir genç kız ve değişik hayatlar.