Aşık Mı Oluyorum ?

220 0 0
                                    

Olgu hala şaşkın şaşkın bırakın adını kim olduğunu bilmediği ama ona karşı içinde sönmez bi aşk ateşi alevnen kızın yüzüne bakıyodu. Kızda olgunun yüzüne bakıyodu o sırada Olguya aşık olan Esin yeni bi aşk doğmasın diye aralarına girdi Olgu her ne kadar Esine kızsa da Esin Olgunun yoldaşı idi her ne olursa olsun Devrim yolunda yoldaşlar herkesten önce gelirdi. Olgu bunları düşünürken dalıp gitmişti kız parkayı Olguya doğru uzatmış bekliyordu hemen kızın elindeki parkasını aldı adını öğrenmek için bi hamle yapacakken kız gidiyorum görüşürüz dedi ve arkasına bakmadan uzaklaştı Olgu ortalıkta kalakaldı. Görkemden bi öneri geldi hadi gidip bişeyler içelim dedi. Bi kafeye oturdular ve eylemi tartışıyorlardı garson masaya geldi ne alırsınız dedi Olgu atıldı vazgeçilmezi olan tek şey bi çay istedi arkadaşları başka şeyler isterken olguya sordular neden çay abi falan diye ben çaydan başka bişey içmem diye cevapladı Olgu sanki gördüğü her yüz adını bile bilmediği kızı andırıyodu sırılsıklam aşık mı oluyordu ? En son lisede böyle bi aşk hissetmişti memleketi Çanakkale de turizm lisesinde okurken alt sınıflardan bi kıza tutulmuştu tabi devrim hayatıda devam ediyodu üyesi olduğu örgütün okul başkanlığı görevindeydi. Hem devrim çalışmaları hemde aşkı ile ilgili çalışmalar sürdürüyordu kız biraz yüz vermese de Olgu ne yapıp ne edip kızı ikna etmişti ilişkileri 1.5 yıl kadar sürmüştü Olgu üniversite için Eskişehire geldiğinde mesafeyi bahane ederek kız arkadaşı ondan ayrılmıştı. Olgu üzülmüştü gerçekten sevmişti ama arkadaşları destek oldu ve unutmasına yardımcı olmuşlardı. Dalıp giden Olguyu garsonun koyduğu çay bardağının sesi uyandırmıştı. Çay sigarasız ağlardı paketini cebinden çıkardı ve yanında bir not kızın ismi Özgeymiş ve altında telefon numarası yazıyodu Olgu şaşkınlığını belli etmeden notu cebine koydu ve sigarasını yaktı. Çayından bi yudum aldı ve Özgenin yüzünde ki tebessüme daldı. Bu dalgınlığı da uzun sürmedi bu sefer Esin yoruldum diye çıkışmıştı. Sona kalan Olgu olduğu için çayının son yudumlarını hızla içti hesabı ödediler ve kalktılar. Eyleme nasıl geldilerse evlerine öyle dönüyorlardı tek sıra yıkılmadan ve en önemlisi eksiksiz bu duygu çok hoştu Olgunun yalnız döndüğüde olmuştu eylemlerden Gezi Parkı direnişlerinde o da İstanbuldaydı arkadaşları ile 5 kişi eyleme gidip 3 kişi döndükleri oluyodu arkadaşlarını polisler içeriye alıyodu sonra serbest bırakıyorlardı ama Olgunun hiç serbest kalmayacağı geri dönmeyeceği arkadaşı Taylan idi. Eylemde iken biber gazı kapsülü kafasına gelmişti tıpkı Berkin Elvan gibi ama o orada olduğu yerde can vermişti. Olgu bu düşünceleri içerisinde farketmeden evine varmış bulunmaktaydılar. Esin herkesten önce atlayıp kapıyı açtı üzerlerini değiştirdiler ve 5 dakika sonra hepsi mutfakta sofrada toplanmışlardı. Hep birlikte yemek yiyiyorlardı yemek dediysek öyle aman aman bi sofraları yoktu peynir zeytin ekmek ve Olgunun vazgeçilmezi çay idi. Önemli olan sofradaki yiyecekler değil sofrada oturan arkadaşları idi varsın karnı doymasın arkadaşları olsa yeterlidir Olgu için saat akşam 7 olmuştu. Her türlü kanalı çekmeyen pek kaliteli olmayan televizyonlarının karşısındaydılar. Haberler Türkiyenin her yerinde yapılan eylemleri gösteriyordu Olgunun örgütünün diğer şehirlerde ki şubelerinin başkanlarından gelen telefonlar hiç susmuyordu. Yaptığınız eylemler çok iyi olmuş çok güzel direnmişsiniz diye tebrikler geliyordu. Saat akşam 9 olmuştu bile çıkıp bişeyler mi içsek önerisi geldi Görkemden bu öneri kulağa hoş geliyodu zaten aşk sarhoşuydu Olgu ona farkeden bi durum yoktu tekrar hazırlandılar ve evden çıktılar barlar sokağında şenlik vardı adeta kalabalıktan adım atılmıyordu yaz geldi haliyle bi mekana oturdular ve baya içtiler Esin ve Ekin sarhoş olmuşlardı. Olgu ve Görkem onları eve kadar taşımak zorunda kalmışlardı genelde durum hep böyle oluyordu ya hepsi çok içip bi yerde sızıyorlardı ya da Olguyla Görkem onları eve taşıyorlardı. Eve geldiler herkes yatağına çekildi evde büyük bi sessizlik oluşmuştu Olgunun aklında tek bişey vardı Özge nerden bilebilirdi ki Özgenin her gün erkenden uyumasına rağmen gecenin bu saatinde Olgudan mesaj beklediğini Olgu bu durumdan habersiz sızıp kalmıştı ..

Gün Biter , Gülüşün Kalır BendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin