Evet ben Elzem Demir 19 yaşında hanım hanımcık bir kızım desem çok kötü bir yalan söylemiş olurum Deli dizgin bir kızda değilim nasıl olduğumu ben bile bilmiyorum. Ama ikizim Eldem hanım hanımcık bir kız, en çokta neşeli...
Annneeee kahvaltı hazır mı?
Evet Eldem hadi çağır Elzem'i .Tamam anne geliyoruz. Hadi Elzem kalk artık bak annem sucuklu yumurta yapmış eğer gelmezsen hepsini yerim.
Offf ya sabah sabah bu ne ya erken kalkmak zorunda mı bunlar tatil sonuçta biliyorum ne kadar içimden söylesem de yine aynı
Eğer ben gelmeden o sucuklu yumurtanın ucuna dokunursan seni öldürürüm Eldem.Tamam canım ikizim giyin gel hadi daha AVM ye gideceğiz.
Bir de AVM mi hiç sevmem kalabalık ortamları evet ben bir kızım alışveriş delisi olmam gerek ama bana sarmıyor öyle ortamlar alışveriş ne ya.Hemen yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetleri mi giyip aşağı ya indim herkes masaya oturmuştu bile. Neyse ben de hemen yerime geçtim. Annem konuşmaya başladı:
Elzem sakın AVM den siyah kıyafet alma her taraf siyah kıyafet dolu kızım sen de Eldem gibi renkli kıyafet alAma anne sarı kıyafetlerimde var.
Annem alay edercesine: Allah aşkına Elzem mezuniyetinizde zorla giydirdigimiz kıyafetten bahsedip durma. Evet mezuniyette bana telefon alma bahanesiyle zorla o sarı elbiseyi giydirmişlerdi..Canım annem siyah benim rengim ben Eldem gibi renkli giyinemem.
Elzem de küçümseyerek :Sananda üvey evladiniz zannedecek Elzem Allah'tan benziyoruz ya .
Tamam ya bakarız AVM ye gidince. Deniz de gelecek mi ?
Evet Cansu da gelecek .
Aman o gelmese ölürdü zaten zevzek .
Yarım saat sonra:
Cansu ile Eldem AVM ye kurt gibi girdiler ve bizde garibim Denizle yavaş yavaş onları takip ettik. Deniz de ben gibi kalabalık ortamları sevmezdi ama alışveriş için bunu söyleyemeyeceğim .AVM nin kapısımdan girerken bile nefes alamıycakmışım gibi geliyor bakalım içeri girince ne olacak Allah Kerim...
Hadi Elzem kalk dene şunu bak sana çok yakışır .
Ben bunu hayatta giymem Eldem ya bu çok cırtlak pembe ve çok kısa nerdeyse şeyim belli... Tövbe tövbe ya.Tam o sırada Deniz elinde bir elbiseyle gelerek :
Çekil benim Elzem kankam ın yanından Eldem .Sonra bana dönerek :Hemen bunu giyiyorsun Elzem yoksa seni başka türlü kurtaramam.
Hemen Denizin elinden elbiseyi alarak kabine doğru ilerledim tam o sırada uzun boylu dişinin zıttı olan birisi kabine eline uzattı.
Pardon da ilk ben geldim.
Hayır ilk gelen bendim küçük.Dedi iğnileyerek .
Dur bir dakika Küçük mü dedi o bana yabani . Dişlerimi sıkarak:
'Bana mı dediniz yabini adam.'Resmen gülmemek için kendimi zor tutuyorum herife baksan 20 - 21 yaşında falan . Neyse hemen hızlı davranarak kabine giren tabikide ben oldum.
Giydiğim elbise siyah ve yaka sizlerin biraz altında bitiyorben buna bayıldım.
Kabinden çıktım ve:
Deniz benim zevkimi çok iyi biliyorsun. El-ldem çok güzel olmuşsun tam bir ikiz gibiyiz.
Eldem'de benim kinin aynısı mor bir elbise giymiş.
Evet sadece elbiseler den ayırt edilebiliriz. Tam kabine doğru gidicekken 2 tane dişinin zıttı şahıslar bana bakarak bir de kabinde karşılaştığımız çocuğa bakarak gülüp ona Berk'ya bu bücüre mi kendine laf soylettin
Bü-Bücürmu dedi o kalas bana şimdi delirdim işte .En sinir olduğum şeydir arkamdan konuşulması ben de Elzemsen şimdi bittiniz
Onlara doğru ilerlerledim bana bücür diyen şahısa bakarak :
1.si ben bücür değilim 19 yaşındayım Kalas adam . 2.siyse Ben laf söyleyemem mi Dilim mi yok benim konuşamıyor muyum ben ilk okul mu okumadım acaba ve ya harflerimi öğrenemedim de cümle mi kuramiyorum. Niye laf söyleyemeyecekmişim acaba
Diyerek derin bir nefes aldım ve sırtıma onlara döndum döndüğümde Eldem le az kalsın carpisiyorduk . Arkadan birisi daha: Valla bu kız Ege abime bunları söylemeyi hiç üşenmeden takır takır söylediyse ve benim bildiğim kalas pardon Ege abim böyle kaldıysa demek ki kız baya fena,morlu olan neler yapar kim bilir ?
Eh bizi hafife almamak gerekir beni aslaNeler oldu orda öyle Elzem yine neler soyledinde adamlar tırın altında kalmış gibi kaldılar.
"Önemli değil Eldem. Hadi şu AVM den hemen çıkalım bunaldım nefes alamıyorum."
Hemen elbise paralarını ödeyerek kızlarla dışarı ya çıktık onlar evlerine bizde
Eve geldiğimizde iki tane siyah arabanı evimizin önünde durduğunu gördüğümüzde Eldem le birbirimize bakarak hızlıca eve doğru koştuk.
Kapıyı açarak eve girdiğimizde neye uğradığımızı tam olarak bilmiyorum.
********************
Eveet merhaba lar arkadaşlar inşallah hikâyemi beğenirsiniz .★ vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Hiç Kimseyim
ChickLit"madem ben hayalete benziyorum küçük kız sen neden yaşıtların gibi değilsin olgunsun ve daha önce de güldüğünü hiç görmedim." Ayağa kalkarak ona doğru ilerledim "Yaşımla yaşadığım yılların eşit olması mümkün değil hayalet adam." cevabını verdim ona...