4👻Hayalet Adam

878 39 4
                                    


Ege abim kavşaktan dönünce beyaz bir araba önümüze geldi ...

"Bu ne ya valla Yeter artık yatağımı özledim." Diyerek inledim ama nafile oha o ne lan silah.
"Abi noluyor ya silah da ne?" diyerek Ege abime sorduğum soruyu Berk abim cevapladı.
"Abim bazılarının canı kaşınmak istiyor siz arabadan inmeyen Burak size inşallah göz kulak olur."
Diyerek Ege abimle ikisi arabadan hızlıca indiler.


Bir süre sonra fıstık gibi bir ka- pardon bayan Ege abime silahını nişan aldı ne oluyor ya. Abilerim daha yeni buldum onları kaybedemem hızlıca davranarak Eldem hazır mısın?
Diye sorduğumda "Ben ezelden hazırım ikiz'im." diyerek silahları hızlıca alarak arabadan ciktik.

Burak abim ise zavallim arabada kaldı.Ege abimle Berk abimin yanına hızlıca vardığimiz da Ege abim sinirle "Elzem ne işiniz var burda derhal arabaya."diyince irkilmedim değil."hayır abi bakalım bu fıstık kadı'nin sizle ne işi var." Dediğim de. Kadın " Vay küçük kız aynı Ege'ye benziyorsun o gibi asi ve delisin." 

"Evet fıstık abime benziyorum ama bil bakalım ben de ne var dur ben söyleyeyim dün akşam bir oteldeydin ama yalnız değildin umarım beni anlamışsındır çünkü senin ahlaksızlığın yüzünden edebimi bozmak istemiyorum" Dediğimde Eldem in gülme sesini duydum.

Ege abim ile Berk abim baya baya şaşırdılar  ama bizi korumak için  "hadi kızlar arabaya salak Burak'a size emanet edilmeyeceğini de öğrenmiş olduk." Dediğin'de yolumuzu kesen araba'nın içinden uzun boylu tahminen 1.90 dan aşağı olmayan 24 yaşlarda siyah saçlı, mavi gözlü baya baya kaslı bir adam çıktı.

Ege abim sinirle bağırarak"Elzem Eldem bir daha tekrarlatmayın derhal arabaya".
dediğin'de bir süre durarak Eldem kolumdan tutarak arabaya doğru yürütmeye çalıştı. O sırada buz gibi bir ses. " Ne o Ege Demir kardeşlerini koruyamiycak mısın?" dediğin'de bir hışımla arkama döndüm döner dönmez mavi gözlerin bana baktığını gördüm gözlerimi yavaşça onun gözlerine diktiğimde gözlerin çok soğuk ve buz gibiydi ama aynı zaman da güven veren bir duruşu da vardı. Gözlerimi kısarak "Abim bizi korurda seni kim koruyacak hayalet gözlü adam." diyerek lafı yapıştırdım. Benden böyle bir şey beklemediğini gösteren yüz ifadesiyle sırıttım.

"Emin ol benim kimse'nin korunmasına ihtiyacım yok Elzem Demir." Dediğin de şaşırdım ismimi nereden biliyordu ya. Ege abim bize dönerek "Elzem direk arabaya delirtmeyin beni" dediginde boynunda çıkan damarları görmem le yutkunarak Eldem kolumda yürüme'ye başladık. İki üç adım atar atmaz sırtımda ki ağrıyla çok şiddetli bir şekilde bağırdım.
Bağırmamla birlikte yere düşmem bir oldu.
Çok acıyordu sanki yüzlerce bıçak sırtıma saplanıyordu.

Hemen Ege abimle Berk abim yanıma geldiler. Ege abim beni kucağına alarak gitmeye kalktığında bir silah sesi duydum hemen başımı mavi gözlere çevirdiğimde ondan değil de. Yanımıza gelen Burak abimin havaya kaldırdığı silahtan çıktığını gördüm.

Eldem hızlıca Burak abimin yanına giderek." Abi ne yapıyorsun ya." Dediğinde. Abim Ege abimin kucağın da ki bana bakarak "Ben Elzem bağırınca vuruldu sandım." dediğinde Berk abim yanına giderek "Salak misin oğlum hem kızlara sahip çıkamıyorsun hem de o kadar süre zarfında şimdi elinde silahla geliyorsun nasıl bir malsın ?

"Abi ben ikizler arabadan silahla çıkınca şok oldum bir süre kendime gelemedim resmen filmlerde ki sahneye benzedi."
Dediğinde sırtımın ağrısı yüzünden gülmemek için kendimi çok zor tuttum.
Ege abim beni arabaya bindirttiğinde mavi gözlerin yanına giderek bir şeyler konuşup bir süre sonra geldiler.
Berk abim bana dönerek "nasıl oldun fıstığım hastaneye gidelim mi?"
Ne Hastanesi ya direk yatağa gidelem bu kadar aksiyon yeter artık. Acaba
"İyiyim abi eve gidip biraz dinlendiğimde daha iyi olacağım inşallah" dediğimde Eldem'de evet dediğinde Ege abim hızlıca arabaya bindiğinde hayalet gözlünün arabasına baktığımda oda buraya bakarak hızlıca arabaya binip gittiler.
Ege abimde arabayı sürmeye başladığında nasıl olduğumu sordu bende eve gidersek daha iyi olacağım diyerek cevap verdim. 10-15 dakika sonra araba durdu kafamı sağa çevirdiğimde iki katlı çok şık bir ev gördüm. Ağzım açık Eldem ben den önce "burası neresi ya" diye sorduğunda Berk abim sırıtarak "Burası yeni evimiz" dediğinde Eldem çığlık atmaya başladı .Eskiden yani abimler gelmeden önce de durumumuz iyiydi şükür devlet okulunda okuyorduk. Yani istediğimizi alırdık çok pahalı olmamak şartıyla Ege abimin kucağında eve girdik. Gerçekten muhteşem ötesiydi abim direk bir odaya çıkarttı büyük ihtimalle Eldem'le ikimizin odası farklıydı benim odam beyaz ve siyah  tonlarında bir odaydı tek kişilik bir yatak ,çalışma masası ve duvardaki çok sevdiğim Sherlock Holmes'in tablolarıyla tam bir uyum içerisinde. Çok güzel bir odaydı. Galiba bunları hastanede kaldığım üç hafta boyunca yapmışlardı. Ege Abim yavaşça beni yatağa yatırarak biraz uyumam için odadan çıktı.


2-3 saat uyuduktan sonra uyandım. 

Neredeyim lan ben Eldem Eldem çabuk gel neredesin? Burası neresi ya ayağa kalkmaya çalıştığımda  sırtımın ağrısından kalkamadım. Hızlıca  kapı açıldığında 3 tane sığır odaya daldı. "  Siz kimsiniz ya geri zekalı Eldem neredesin ya "diye bağırdığımda  Eldem de odaya girdi. "Eldem ki bu şahıslar bizim burada ne işimiz var sırtım neden ağrıyor hem. "
Dediğimde Eldem yanıma oturarak "Elzem ha-hatırlamıyor musun bunlar abilerimiz." Dediğinde gülmemek için kendimi zorladım. "Ne demek abilerimiz bir dakika ilk önce beni bir kaldır neden kalkamıyorum ben hem şu şahıslar nasıl abimiz olur tamam şu biraz bana benziyor ama abim olması imkansız" dediğimde
abilerim bana bakakaldılar.
Ya işte sizden intikamımı böyle alırım. Ege abim benim yanıma yaklaşarak "Abim bizi hatırlamıyor musun?" Diye sordu bende ciddiyetle "Hayır" dedim bu sefer Berk ile Burak abim yanıma gelerek. "Abim biz senin abileriniz nasıl hatırlamazsın bizi."  Dediğinde kurnazca onlara baktım" Gerçekten inandığınıza inanamıyorum gerçi ben de çok güzel rol yapıyorum."

Eldem "Sen var ya ne fenasın ha" dediğinde hep beraber güldük. Daha sonra ben Eldem in odasını görmek istediğimi söyleyince Berk abim beni Eldem in odasına götürdü. Onunda benimkini aksine yeşildi .


Orada biraz durduktan sonra. Berk abimin yardımıyla oturma odası'na gittik. Tuvalatim geldiği için lavobaya gittim zar zor olsa da gittim. Su içmek için mutfağa geldiğim de Ege abim balkonda telefon la konuşuyordu. E biraz  dinleyelim biraz kimlerle konuşuyorsun Ege bey yavaş adımlarla balkon kapısının yanına  gittiğimde.
Tamam.
Ben halledeceğim zaten ikiz onlar birisi yaralı.
Size karışmayın dedim.
Onların ölümü benim elimden olacak .








Sanki biraz sonra ağlayacakmışsın gibi sürekli. Hani yağdın yağacaksın ama yüreğin böyle hep bulutlar, bulutlarda dediği halini içimde adımlıyorum.





Uzun süredir buralarda yoktum inşallah  beğenirsiniz.
oy vermeyi unutmayın...

Ben Hiç KimseyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin