5💢Ölüm

842 41 6
                                    

İYİ OKUMALAR

Duyduklarım eğer gerçekten doğruysa hemen buradan gitmemiz gerek.
En iyisi Eldem'e söyleyip derhal bir plan yapmak. Bu vahşilerin arasından kaçmamız gerek. Biliyordum ya hemen herkese güvenilmeyeceğini, daha yeni geldiler zaten bizde hemen abi abi diyoruz. Ya bunlar mafya falansa.

Mutfak kapısından çıkarken  o geldi. "Ne o cadı niye söylemeden gidiyorsun." Biraz önce  bizi  abimiz olarak tanıtan bir mafyanın bizi öldüreceğini duyduğum için kaçıyorum. Diyemediğim için
"Su içmeye geldim." Dedim kısaca hayır ölümden korkmuyorum sonuçta hepimiz bir gün öleceğiz da ihanete uğramak ölümden daha beter ediyor insanı. Yavaş adımlarla üst kata Eldem'in odasına çıktım. Allah'tan buradaydı. "Eldem bir şey konuşmamız gerek."

"Söyle bakalım ikiz." Ona dönerek mutfakta duyduğum her şeyi anlattım. Bana ciddiyetle dönerek. "Saçmalama Elzem. Sen yanlış duymuşsundur." Dediğinde kızgınca
" Ne demek yanlış duymuşumdur onların yüzünden bu haldeyim kaç gündür yürüyemiyorum Eldem 19 yıllık kardeşine mi inanacaksın yoksa 3 hafta tanıdığın insanlara mı? sana ilk ve son kez soruyorum Eldem ya benimle gelirsin yâda burada o canavarların arasında kalırsın." Dediğimde Eldem yok onlar bizim abilerimiz yok Ege bana ne kadar benziyormuş ,hem annem babamda abilerimiz olduğunu söylemiş neden bize zarar vereceklermiş gibi  saçma şeyler söyleyip beni özetle sattı.

Bende ona sakin üslubumu takınarak "Tamam haklısın sonuçta abilerimiz ne yapabilirler ki hastayım ya yanlış duydum galiba." Diyerek kendi odama döndüm.  tabii ki de planım var ilk önce buradan kaçayım  sonra onu da yanıma alırım gerçi nereye gideceksem.

Gece yarısı olduğunda evden zorda olsa çıktım fakat nereye gidecektim. En iyisi eski evimize gitmekti. Hem annemle babama da her şeyi anlatmam gerekir. bir sürü düşünceyle taksiye atlayıp eski evimize hızlıca vardım. Evin önünde siyah arabalar vardı. Allah Allah kim olabilir ki çantamdan anahtarları çıkararak içeriye girdim. Annemler genellikle oturma odasında olduğu için oraya gittim. Ne bu bu imkansız annem koltukta babamda yerde kanlar içinde yatıyordu. Ve siyahlar içinde üç tane adam vardı Annemin yanına giderek " Anne annecim ne oldu hadi aç gözünü ben geldim." Ne yapacaktım şimdi annem babam kanlar içindeydi hızlıca kaltığım da bir bedene çarptım.

Kafamı kaldırdığında hastaneden gelirken yolumuzu kesen hayalet gözlü adamla göz göze geldim. "Sen yaptın niye yaptın bunu neden öldürdün annem ile babamı?" "Sana diyorum soruma cevap ver." Diyerek yüzüne hızlıca tokat atacakken bileğimi sıkıca tuttu. Buz gibi sesiyle. "Sözlerine dikkat et bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma ben de bir şey yapmadım." dediğinde alayla."Ben çocuk değilim kandırma ne istedin annemle babamdan he söylesene."

Dediğimde annemin kısık sesle bana seslendiğini duydum hızlıca yanına gittiğimde kısık sesle "Elzem a-abinlerin yanından hiç ayrılma-mayın." Gözleri hayalet gözlü şahısa döndüğünde " O yap-" tam cümlesini bitirmeden başı yavaşça sola doğru düştü.

Hayalet gözlü şahıs'tan:

Annesi sözlerini tamamlamadan başı yavaşça sola doğru düştü. Elzem yavaşça ayağa kalkarak. "Hayır anne hayır baba hadi kalkın gidelim buradan şaka yapmayın hadi"
Diye yerinde sendeledi. Çok şiddetli bir çığlık atarak "Anne baba hayır bırakmayın bizi." Diyerek yerinde sendelediği anda belinden tutarak yavaşça kucağıma aldım. Annesin ile babasını ben öldürmemiştim. Ben buraya geldiğimde bu haldeydiler. Ben buraya abileri için gelmiştim daha sonrada Elzem hemen arkamdan geldi. abileri  yanında yoktu.

Elzem kucağımda buradan çıkararak arabaya doğru gittim yavaşça arka koltuğa yatırdım. Hemen arabaya binerek kendi evime doğru hızlıca sürmeye başladım. 10 dakika sonra evime geldiğimde onu yine kucağıma alarak odama çıkardım. Ona karşı kötü bir niyetim yok onu abileri yüzünden tanıyordum. Ege ve Berk arkadaşımdı geçen seferde onlara bir karşılama yaptım ama yanımda ki sarı yelloz bütün işi bozdu daha sonrada ikizler ellerinde silahla geldiğinde biraz arabada bekledim. Elzemin yanımdaki kız hakkında söyledikleriyle saşirdim. Doğru olalıki oda hemen arabaya bindi. Elzem'i yavaşça yatağıma yatırarak aşağıya indim.

Ben Hiç KimseyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin