Evet bu resmen şoktu hayatımda yaşadığım en berbat şok hemde. Karşımda onlar vardı şu AVM'de
Gördüğümüz adamlar. Bir dakika ya bunların ne işi var burada.
"Baba hemen bu 3 kişinin burada ne işinin olduğunu açıklaman için 4 dakika veriyorum baba."Kızım bir dakika oturun bir size anlatmam gereken konular var. Eldem'le sakin olamasakda koltuğa oturduk daha doğrusu o oturdu ben ise ayakta kaldım. "Kızım ben nasıl söylesem bilemiyorum ama size bu-"
"1 dakika 53 saniye 08 sâlisen kaldı baba bekletilmekten hoşlanmıyorum bunu biliyorsun."Hayır 1 dakika 12 saniye 11 sâlise kaldı."
Bir dakika bu benim alışkanlığım dı bunu söyleyene döndüğümde AVM'de ona kalas dediğim adamdı bu ama bir dakika AVM de çok dikkatli bakmamıştım bu adam tıpkı bana benziyor Ela gözleri esmer saçları sadece onun elmacık kemikleri daha belirgin.
Kızım evet çok benziyorsunuz Ege ile çünkü onlar sizin Abileriniz. "He kıçımın kenarı şaka yapma anne tamam abi istiyordum da bu çok geç artık.
Babam bana dönerek ciddi olduğunu belirten bir ifadeyle Eldem ile bana bakarak "Anneniz doğru söylüyor kızlarım onlar sizin gerçekten de Abileriniz."
"Baba gerçekten çok şakacısın tamam abim olmasını istiyordum fakat bunun için adam tutmanıza gerek yoktu. "
"Elzem baban şaka yapmıyor kızım Eldem le sizin abileriniz ... yani siz kardeşsiniz.
Hem bak Ege abin ile çok benziyorsunuz.""Aman anne ya sende rol yapıp durma tamam ya bir abi istiyoruz diyede böyle şaka yapılmaz."
O üçüne dönerek :
"Hem abilerim olsaydı 19 sene boyunca nerdeydiler de şimdi akılları başlarına gelmişlerde şim -di pat diye gelmişler."
Eldem de bana katılarak :
"Evet baba onca seneye rağmen nerdeydiler o zaman. "
Annemin Ege dediği adam bize dönerek konuşmaya başladı
Evet haklısınız inanmanız çok zor ama biz üçümüz sizin abileriniz bu zamana kadar da yanınızda değildik gitmek zorundaydık çünkü...
Lafını keserek:
Dur ben söyleyeyim Eldem şu Wattpad hikayeleri gibi sizin peşinizde de mi mafya falan vardı.
Dedim alayla ama hiçbiri gülmüyordu.
Eldem den başka.Ve cümlesine devam etti
tam olarak öyle değil ama sizin annemin babamın iyiliği için Fransa'ya gitmek zorundaydık. Lütfen bunu anlayın tabiki sizin yanınızda olmak isterdik ama sizi korumak için sizden uzaklaşmanın gerekiyordu.Evet herşey açıktı onlar gerçekten de abilerimizdi biri bana biride Eldem'e çok benziyordu. Öbür ki olan da babama çok benziyordu ama koskoca 19 sene sonra neden gelme ihtiyacı duymuşlardı ve şimdide pat çıkmışlardı karşımıza. Evet ben bir abim olmasını çok istiyordum çünkü Eldem'de öyle ama ben daha çok.
Eldem'den :
Şaka gibi ya bunca sene sonra... Elzem'e baktım. Gözleri dolmuştu evet çok abi istiyordu . Onu korusun kıskansın diye . Elzem küçükken herkesle çok samimiydi sürekli etrafa gülücükler saçardı ama sonra sonra herşey çok değişti . Nedenini bilmiyorum ama çok soğuk birisi oldu . Ve yaşına rağmen çok olgun birisi oldu.Ve son derece açıksözlü oldu eskiden birinin kalbini kırarım diye sözlerini düşünerek söylerdi ama sşimdi hiç kimseyi düşünmeden ağzına gelen ilk kelimeyi söylüyor kötü yada yanlış. Ve çok korumacıydı. Kızlara karşı olsun yada erkeklere karşı. Hep beni korurdu. Kendini çok geliştirdi zihinsel yada fiziksel her konuda.
Elzem hadi gel odamıza gidelim.
Elleri titriyerek
D-dur Eldem durr siz üçünuz madem abimizdiniz neden daha önce gelmediniz. Şimdi ben gidiyorum ve siz kalıyorsunuz. Kendimi ve kardeşimi nasıl koruduysam şimdide koruyabilirim . Diyerek dışarı çıkmıştı o beni korurken ben onu yalnız bırakamazdım hemen arkasından ben de gittim gittim ama keşke gitmesine izin vermeseydim elinden tutsaydım dur gitme deseydim o kapıdan adımını atmadan ...Elzem'den:
Gözyaşlarım içinde çıktım evden onca yıla rağmen neden şimdi geldiler. Neden daha erken gelmediler. Ben kaç yıl psikolojik tedavi gördüm eğer onlar yanımda olsaydı bunların hiçbiri başıma gelmezdi ben Ogün den sonra şunu çok iyi anladım "Allah'tan başkasına güvenmeyeceksin şu hayatta"...Eldem de gelir di arkamdan çünkü ben onun canıydım o da benim,yada gelmezdi bilemiyorum...
" Eğer onlar yıllar sonra geldiyseler şimdi de bizsiz durabilirlerdi"
Tam kaldırımdan inerken süratle bir araba üzerime doğru geldi dona kaldım ben geri kaçamadan kendimi yerde kımıldıyamaz halde buldum. Sadece ağzımdan çıkan şu sözler. "Siz geç geldiniz zaman kalmadı abilerim"Sonrası karanlık .sesler sesleri duyamıyorum sadece gözümden akan acı bir göz yaşını hissediyorum.
********
Bir şey söylemek gelmiyor içimden sadece dünya çok adaletsiz bir yer.
Allah'a emanet olun çünkü ondan başka emanet edecek kimsemiz yok...
Oylarınızı eksik etmeyin arkadaşlar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Hiç Kimseyim
ChickLit"madem ben hayalete benziyorum küçük kız sen neden yaşıtların gibi değilsin olgunsun ve daha önce de güldüğünü hiç görmedim." Ayağa kalkarak ona doğru ilerledim "Yaşımla yaşadığım yılların eşit olması mümkün değil hayalet adam." cevabını verdim ona...