"Chuuya" Adını duyunca uzun koridorun ortasında durdu kızıl saçlı. Mori'ydi bu. Yanında da Akutagawa. Chuuya onlara dönüp gülümsedi. Çoğu zaman gülümsemezdi. Nedeni belliydi. Mori ve Akutagawa'nın ise yüzü asıktı. Mori derin bir nefes verip konuşmaları gerektiğini söyleyince kızıl kafalı gerildi. Mori çok nadiren ciddi görünürdü ve şuanda da oldukça ciddi duruyordu.
Akutagawa ise hüzünlüydü. Değer verdiği ve sevdiği büyüğünün kırılmasını istemiyordu. Ama er yada geç öğrenecekti zaten. Kendilerinin söylemesinde fayda vardı.
...Chuuya gözünden akan yaşlara bir türlü engel olamıyordu. Ne demek Dazai gitti? O ona neden hiçbir şey söylememişti ,Bu kadar mı değersizdi onun için? Kendini beyaz yorgana sıkı sıkı sarıp ağlamasına devam ederken odasının kapısı tıklatıldı.
"Chuuya-san girebilir miyim? " Bu ses şüphesiz Akutagawa'nın dı. Akutagawa cevabı beklemeden içeri girdi ve elindeki poşeti Chuuya'ya uzattı. Chuuya hızla poşeti açtı ve açtığı saniyede hayal kırıklığı dolu gözlerini geri kaldırdı. "Sana bira al demiştim çikolata değil" Akutagawa gülümsemiş ve "çok fazla içip sağlığına zarar vericektin hem uzun zamandır çikolata yemiyorsun değil mi? Çikolata gerçekten iyi geliyor" Demişti.
Chuuya somurta somurta çikolatanın ambalajını söktü. Ve yemeye başladı. Akutagawa'da gülümseyerek gitmişti zaten.
Dazai Osamu, bütün omegaların hayalini süsleyen alfa. Chuuya onu çok sevmişti . Bakışlarıyla sevmişti belki ona dokunmamıştı ama bakmıştı. Chuuya'ya bazen o, o kadar güzel görünürdüki bakışlarını çekerdi. Kendi gibi iğrenç bir insanın onu bakışlarıyla kirletmesini istemezdi. Ama sevgisinin bir önemi yoktu gitmişti işte.
Chuuya bitirdiği beşinci çikolatadan sonra kendini uykuya teslim etmişti.
...
Akutagawa evinin yakınlarındaki bir parkta salıncakların birine oturmuş hafif hafif sallanıyordu. Ama çoğu zaman yaptığı şeyi yapmıyordu. Düşünmüyordu. Yumuşacık sesiyle bir şarkı mırıldanıyor ve sallanıyordu. Sallanırken sadece gökyüzüne bakıyordu. Çok severdi bunu yapmayı huzurluydu. (Bunu bende çok yaparım çok hoş hissettiriyor kdndld)
Ayak sesleri duymasıyla sesini kesti. Sallanmasını durdurdu ama yerinden kalkmadı. İçki kokusu serin gece kokusunu delince ayaklandı Akutagawa. Fakat o sarhoş olan ondan daha hızlı davranıp üstüne atladı. Akutagawa hışımla üstündeki adamı itmeye çalıştı fakat bu mümkün olmamıştı. Karşısındaki bir alfaydı ve baskılayıcı kokusunu üstüne yayıyordu. Akutagawa rahatsız bir nefes verip rashomunla adamı öldürmüştü. Bir kaç dakika önce ne kadar da huzurluydu. Adamın cesedine bakarken elinde olmadan düşündü 'acaba benim bir kader eşim olacak mı? ' yerde yatan adam cevabı yüzüne vururken burukça gülümsedi ve olabildiğince hızlı bir şekilde evine gitti.
Çok uykum varken yazdığımdan en boktan yazım şeklini bulmuş bulunmaktayım sonraki bölümü en az 1000 kelime yazacağım. Şimdi uyuyacağım.
Hadi iyi geceler👉👈😳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
тяʋɛ ℓσѵɛ
Fanfiction→Bir omega olduğunu herkesden saklamayı başarmış olan Chuuya Nakahara, kızışmalarını bastırıcı ilaçlar ile bastırıyordu bazenleri ilaçlar etki etmezdi çiftleşmek için yanıp tutuşurdu işte o zamanlar evde kalır dışarıya adımını dahi atmazdı. Omega ol...