"İnan bana sorunun her ne ise umrumda değil" Chuuya maskesini suratına geçirmişti yine, onu umursamıyormuş gibi davranıyordu. Dazai sıkıntılı bir nefes verdi, kızılın reddedeceğini zaten biliyordu ama daha ne için yardım istediğini söylemeden reddetmesinide beklemiyordu. Chuuya gerçekten ondan nefret ediyor olmalıydı. (Gerizekalı Dazai)
Dazai yanından geçip giden Chuuya'yı gözüyle takip edip ne yaptığına baktı. Chuuya Dazai'nin oturmak için yere ittirdiği yastıkları topluyordu. Dazai gerçekten sıkışmasa Chuuya'ya gelmezdi çünkü ona hiçbir şey demeden gittiği için kendini kötü hissediyordu.
Kuşların cıvıltıları susmuştu, onlar uyuyorlardı çünkü, ormanın içinde uyumayan tek yarasalar ve bu iki kişi vardı. Dazai yutnukunup dudaklarını araladı "bu konu Fyodor ile ilgili" Chuuya tabi ki Fyodor'u tanıyordu o herif eskilerde Dazai'nin en yakınlarından biriydi ama sonra ne oldu bilinmez yakınlıkları düşmanlığa dönüşmüştü. "Peki, dinliyorum" Dazai'nin gerçekten sıkıntılı çıkan sesi bu teklifini otomatikmen kabul etmesine yol açmıştı." Fyodor yeni bir saldırı planlıyor gibi liman mafyası ile anlaşmalı bir saldırı olacakmış, bunun hakkında ne biliyorsun? " Dazai'nin sorusu o kadar saçmaydıki Chuuya'ya göre " Neyden bahsettiğin hakkında en ufak bilgim yok" Sesinede yansımıştı hiçbir şey bilmediği.
Dazai nefesini sıkkınlıkla verip bir müddet sessizce düşündü sonrasında ise 'yapacak bir şey yok' diyerekten ayağa kalkmış ve Chuuya'ya yaklaşmıştı. Chuuya dibine giren Dazai'yi hışımla itmeye çalışırken uzun olan onu tek seferde ters çevirmişti. "NE YAPTIĞINI SANIYORSUN DAZAİ, BIRAK BENİ" Chuuya tüm gücü ile bağırıyor ve tepiniyordu ama dominantlığı zirvede yaşayan bir alfaya ne yapabilirdi ki ve en sıkıntılısıda Dazai yüzünden güçleri de çalışmıyordu.
"Üzgünüm Chuuya ama bana ihanet etmediğinden emin olmalıyım" Kızıl saçları ensesinden çekip sipsivri dişlerini Chuuya'nın ensesine geçirdi. Chuuya kısa bir an acıyı hissetti ama acı kısa sürdü ve yerini şiddetli bir zevke bıraktı.
Chuuya zevkle inlerken Dazai daha fazlasını düşünüyordu ama bunu yapamazdı. Sadece bir şeyi anlayamamıştı Chuuya'nın acı çekmesi gerekiyordu zevk alması değil, ama şuan bunu düşünemeyecek kadar aklı doluydu. Dişlerini çektikten sonra ıssırık izine minik bir öpücük kondurdu o artık onun omegasıydı sonuçta. "S-sen n-ne yaptın? " Chuuya'nın sesi soluk ve yorgun çıkmıştı daha sonrasında ise bayılmıştı. Dazai bayılan Chuuya'yı kucaklayıp üst kattaki odasına götürmüştü. Sabah Chuuya onu öldürebilirdi ama Dazai bunu düşünmemeyi seçti. Chuuya'nın yanına kıvrıldı ve omegasını izleyerek uykuya daldı.
MERHABALAR
Hayatımın en uzun bölümüydü bir alkış alırım.
Ve bir şey dahaNeden hâlâ bu boktan kitabı okuyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
тяʋɛ ℓσѵɛ
Fanfiction→Bir omega olduğunu herkesden saklamayı başarmış olan Chuuya Nakahara, kızışmalarını bastırıcı ilaçlar ile bastırıyordu bazenleri ilaçlar etki etmezdi çiftleşmek için yanıp tutuşurdu işte o zamanlar evde kalır dışarıya adımını dahi atmazdı. Omega ol...