Chuuya'yı etkileyen şey bunca şeye rağmen kurtunun hâlâ onu istemesi onu sinirlendirmişti. Lanet içgüdü umrunda değildi, Dazai Osamu onun için bitmişti.
Chuuya'nın evi ormanlık bir yerdeydi. Şehir dışındaydı, ev aslında yürüme mesafesindeydi ama şehrin dışındaydı sonuçta. Chuuya'nın evinin ıssız bir yerde olması iyi değildi, aslında kendini oldukça iyi korumasının yanında karşısına geçen hiçbir insan canlı kurtulamazdı ama onun gibi birininde sefil bir hali vardı. Bu yüzdendir ki eve çok uğramaz kokusuyla alfaları çekmezdi. Bu sayede kimse onun evinin yerini bilmezdi.
O gün evine gidiyordu. Dazai ile karşılaşmak hiç istememişti, nefret ediyordu ondan. Onun gibi yırtıcı bir katili bile sulugöze çeviriyordu.
Huzursuzca nefesini verdi, eve varmıştı bile. Küçük bir ev denemezdi, iki katlı tatlı mı tatlı bir evdi. Her tarafı yeşillik ve ormandı. Chuuya evini çok severdi aslında, doğa ile iç içe yaşamaya bayılırdı ama bazı durumlar dolayısıyla mafyanın binasında kalıyordu. Bu yüzden evine oldukça az uğrayabiliyordu.
Kapıya kilidi sokacakken kapının zaten açık olduğunu fark edince dondu. Evinde biri vardı. Kendini olabilecek bir savaşa hazır edip sessizce içeri girdi. Adımlarına dikkat ederek salona geçti. Işıklar kapalıydı ve heryer zifiri karanlıktı. Duvarı elleye elleye ışığı buldu ve hızlıca açtı.
Koltuğuna yayılmış ve Chuuya'nın en sevdiği içkisini yudumlayan bir Dazai Osamu beklemiyordu tabi. "S-sen" Dazai gülümseyip kendini görünce donup kalan gence yaklaştı, "Evet, ben" Chuuya'nın saçlarını kulağının arkasına itip alkol yüzünden sıcak olan nefesini Chuuya'nın kulağına üfledi. Chuuya boydan boya titrerken sordu "N-neden buradasın? " Chuuya o kadar şaşkındıki ağzından çıkan kelimeler birbirine giriyordu.
" Sana ihtiyacım var Chuuya"
DARAAAAM
İğrençti biliyorum ama eh işteDiĞer bÖlüm kAos.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
тяʋɛ ℓσѵɛ
Fanfiction→Bir omega olduğunu herkesden saklamayı başarmış olan Chuuya Nakahara, kızışmalarını bastırıcı ilaçlar ile bastırıyordu bazenleri ilaçlar etki etmezdi çiftleşmek için yanıp tutuşurdu işte o zamanlar evde kalır dışarıya adımını dahi atmazdı. Omega ol...