MerhaBAA ben döndüm 🎉🎉
"Bu olmamalı, Dazai. Sen Akutagawa'yı umursamıyor olabilirsin ama ben onu umursuyorum, onun öylece acı çekerek ölmesine izin vermeyeceğim." Chuuya Dazai ile birlikte olduklarından beri (Dazai'nin onu ıssırdığından beri) ilk konuşmalarıydı ve bu konuşma sinir barındırıyordu içinde.
Dazai Chuuya'ya baktı bir süre, o haklıydı. Akutagawa'nın ölümü her ne kadar umrunda olmasada Atsushi'nin ve bizzat kendi eşinin üzüntüsü onuda üzüyordu ( some pezevenk problems)
"Peki, öncelikle sakin ol. Evet o bir şeytan olabilir ama onu durdurabiliriz sadece biraz daha mantıklı düşünmeliyiz" Dazai sesinin olabildiğince yumuşak çıkmasını sağlamıştı. Chuuya biraz daha rahatlamış bir nefes verdikten sonra Dazai'nin elleri kızılın yanaklarını bulmuştu. Nazikçe baş parmağı ile okşamıştı yanaklarını. Chuuya daha da mayışmış hissetmişti. "Saat sabahın üçü Chuuya, hadi uyuyalım" Chuuya'nın aklı her ne kadar Akutagawa'da olsada uyumazsa güçlü kalamaz, güçlü kalamazsa onu kurtaramazdı. Birlikte yatağa uzandılar, ikiside halinden memnundu. Chuuya Dazai'nin beklemediği bir şey yapıp arkası dönük yapılı sırta sıkı sıkı sarıldı. Dazai'nin kalbinde kelebekler uçuşurken mutlu bir iç çekiş bıraktı odaya. Akutagawa'yı geri aldıklarında her şey mükemmel olacakmış gibi geliyordu.
Bu çekilmez hayatına Chuuya'yı alması verdiği en iyi kararlardandı. Gözlerini huzurla kaparken bunu düşünüyordu.
Bu çifte kumrular uyuyadursun biz Akutagawa'ya bakalım.
"L-lütfen n-nefes al-alamıyorum" Acı inildemeleri o kadar fazlaydıki cümleleri zar zor şeçmişti Fyodor. "Beni hiçbir zaman kabul etmeyecek misin? " Sorusunu acı içinde kıvrılan çocuğa yönlendirmişti. Akutagawa hışımla " Evet, seni asla kabul etmeyeceğim" Demişti. Korkuyordu ama bu adama karşı hiçbir çekim hissetmiyordu. Fyodor bir süre Akutagawa'yı izledi. Yumuşak beyaz çarşafın arasında sadece beyaz bir gömlek ile ne kadar şirin duruyordu ama onu öldürecekti. Eğer yanında kalırsa ölecekti. Akutagawa'yı gerçekten seviyordu ve ölsün istemiyordu. O beyaz saçlı çocukla aralarında bir çekim varmış gibi duruyordu. Nefesini isteksizce verdi, eğer Akutagawa bağı bozarsa ölebilirdi. Telefonundan Gogol'ü aradı. Telefon saniyesinde açılmıştı.
"Efendim? " Fyodor hiç vakit kaybetmeden " Bana Atsushi Nakajima'nın telefon numarasını ver" Gogol'dan onaylayan mırıltılar yükselmişti bile. Birkaç dakika içinde Fyodor Atsushi'yi arıyordu sabahın beşinde ama Atsushi açmıştı. "Saat tam altıda şehir merkezine gel" Deyip yüzüne kapamıştı.
İşte başlıyordu.
3 gün arka arkaya bölüm atacağım. Neyse uzun süre sonra tekrardan MerHabAlAr.
Bay<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
тяʋɛ ℓσѵɛ
Fanfic→Bir omega olduğunu herkesden saklamayı başarmış olan Chuuya Nakahara, kızışmalarını bastırıcı ilaçlar ile bastırıyordu bazenleri ilaçlar etki etmezdi çiftleşmek için yanıp tutuşurdu işte o zamanlar evde kalır dışarıya adımını dahi atmazdı. Omega ol...