üç

1.4K 120 59
                                    

"Dazai-san onlar kimdi ve neden arkadaşlarımıza saldırdılar? " Dazai yüzündeki saçma ifadeyle kendine dönmüş ve açıklamasını yapmıştı "onlar seni istiyor gibi görünüyorlar Atsushi-kun paha biçilemez bir Alfasın bu yüzden senin üzerine kumar koymuşlar ve çok para kazanabilirler bu fırsatı kim kaçırırki. " Atsushi şaşkınlıkla kalakalmıştı öyleki yolda yürürlerken ayakları yere çiviliymişçesine durmuştu. "N-ne kadar? " Diye bir soru döküldü dudaklarından. Dazai çocuğun para konusu açılıncaki heyecanına alayla sırıtmıştı "sanıyorum yedi Milyondu"

Atsushi heyecanla Dazai'ye bakarak aklından geçenleri sıralayacaktiki  Dazai'nin duraklamasıyla durdu. "Sakın aklından bile geçirme Atsushi-kun" Sesinin kısık ve sakin çıkması tüyler ürperticiydi. Atsushi planını anlatmaktan vazgeçti, sonuçta Dazai daha bilgili bir insandı.

Tabi bu sırada Chuuya sinir krizi geçiriyordu. Akutagawa'nın onu sakinleştirmek için attığı her adım kızılın bağırtısıyla yarım kalıyor, kesiliyordu. Akutagawa Gin ile bakıştı bir süre Gin ağabeyini gözleriyle anlamış gibi hızla ortadan kaybolmuştu.

"Chuuya-san lütfen ortalığı dağıtmayın, burası benim odam" Chuuya derin bir nefes alıp verdi sakinleşmek için olan çabası işe yaramış ve birazda olsa sakinleşmişti. "Seni bu kadar etkileyen şey nedir Chuuya-san? " Chuuya hiçbir şey söylememişti, Akutagawa da onu zorlamadı kendisinin de biraz dinlenmeye ihtiyacı vardı.

Yav neyapmışım ben ya?
Bu kadar uzun süre bölüm atmamak tam benlik ama neys heyecanlı bölümler çok yakında sanıyorum :p

GÜNEŞİ GÜLÜŞÜNE NASIL SIĞDIRDIN HA ZALIMIN OĞLU  SENİ AĞZIMA SOKMAK İSTİYORUM 💚💛💙💜❤

тяʋɛ ℓσѵɛHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin