„Mio vstávej." zašeptá někdo a lehce semnou zatřese.
„Ještě chvíli Harry." odpovím otráveně svému bratrovi a převalím se na druhý bok.
„Přijdu ti snad jako Harry?" zeptá se se smíchem a netrvá mi dlouho než ten hlas rozeznám.
„Liame?!" otevřela jsem oči a hned jsem byla vzhůru. Opravdu to byl on. Můj nejlepší kamarád, kterého jsem neviděla přes rok. Ihned jsem mu skočila kolem krku.
„Až takovou radost jsem ti udělal?" řekl se smíchem a já ho nadále dusila v pevném objetí.
„Nezajdeme na snídani? Harry už na nás určitě čeká." zašeptá mi do vlasů, ale nepřerušuje naše objetí. To on nikdy nedělá. Je to jedna z věcí, kterou na něm miluju. S Liamem máme opravdu silné pouto. Znám ho od doby co šel Harry do X-Factoru. Od té doby jsme spolu strávili většinu času.
„Závod o to kdo bude první v kuchyni!" vykřiknu z ničeho nic a rozběhnu se. Hned za sebou slyším kroky Liama jak se mě snaží dohonit. Doběhneme spolu do kuchyně, kde na nás opravdu čeká Harry.
„Uhm, dobré ráno." kouká na nás zmateně. Musíme se tomu společně s Liamem zasmát.
„No a pak jsem jí řekl, že jsem Liam Payne a ne Harry Styles, ale ona mě stále přesvědčovala o opaku." vypráví nám Liam jeho příhodu, zatímco my s Harrym se pomalu válíme smíchem po zemi. Vtom se ozve zvonek.
„My někoho čekáme?" zeptám se zvědavě. Harry neodpovídá pouze se zvedne a odejde ke dveřím. Otočím se na Liama a snažím se vyčíst z jeho obličeje, zda neví o co jde. Zakoukám se do jeho očí. Má ty nejkrásnější oči, které jsem kdy viděla. Krásně hnědé a hodně mi připomínají oči štěněte.
„Mio? Mio!" z mého rozplývání, mě vyruší něčí hlas. Otráveně se otočím, ale hned co to udělám, nevěřím svým očím.
„Stacey!!" rozeběhnu se a hned ji obejmu. Stacey je moje nejlepší (holčičí haha) kamarádka. Naposledy jsme se viděly před týdnem, ale přijde mi to jako věčnost. Bydlí kousek od nás a známe se už od malička.
„Taky tě ráda vidím." usměje se, ale ten úsměv mi nepřijde moc upřímný.
„Děje se něco?" zeptám se vyděšeně. Dlouho jsem ji neviděla takhle nesvou.
„Já jen.. že budu muset odjet na nejméně 2 měsíce z Londýna. Mamka na tom není nejlépe, takže.." než stihne doříct větu pořádně ji obejmu. Strašně nerada vidím své kamarády smutné, obzvlášť Stacey. Kluci se přidají do skupinového objetí. Chvíli tam jen tak stojíme.
„Já vím, že jsme na léto měli plány." řekne smutně.
„Hele, plány jsou to nejmenší, hlavně ať je mamka v pohodě." ozve se starostlivě Liam.
„Takže kdy odjíždíš?" zeptám se.
„Už zítra." odpoví s nejistotou v hlase. Všichni jsme teď potichu. Nečekali jsme, že tak brzo.
„Tak si pojďme dnešek užít jako za starých časů." navrhne Harry a všichni s ním hned souhlasíme.
Jako za starých časů znamená koukání na horory, když se podaří přemluvit kluky tak i romantické filmy a hlavně naše oblíbená aktivita, válka s popcornem.„Tak na co se koukneme jako první?" zeptá se Harry zatímco hledá něco na Netflixu.
„Love Actually!" vykřikneme zároveň se Stacey a začneme se smát. Harry a Liam protočí očima.
„Vždyť jste to už viděly minimálně stokrát." řekne pro změnu Liam a v jeho hlase jde slyšet bezmoc. Se Stacey se zaculíme a uděláme na ně psí oči.
„Argh. Fajn." odsekne Harry a zapíná náš oblíbený film.
„Potřebuji si dát pauzu." říká Liam (po asi třetím filmu) zatímco vstává a začíná se protahovat a při tom se mu vyhrne triko. Nedokážu uhlídat své neposedné oči a zabloudím pohledem na jeho těle. Neříkám, že jsem ho nikdy neviděla bez trika, protože viděla, ale on má tak skvělou postavu! Stacey do mě vrazí loktem a hned na to se proberu z jakéhosi transu.
„Souhlasím, tak co budeme dělat teď?" zeptám se a hned nato mi přistane popcorn ve vlasech. Všichni moc dobře víme co to znamená. Začíná naše válka. Po pár minutách nám všem dojde popcorn, tak jen sedíme na zemi a smějeme se.
„A teď byste nám mohli něco zazpívat." řekne prosebně Stacey a já hned začnu přikyvovat.
„Tak fajn, co byste chtěly?" zeptají se kluci a se Stacey se na sebe otočíme. Hned víme co chceme zazpívat. Je to z jejich nejstaršího alba a jedna z našich nejoblíbenějších.
„More than this." řekneme jednohlasně a usmějeme se na ně.
When he lays you down,
I might just die inside,
It just don't feel right,
'Cause I can't love you more than this,
Can't love you more than this.Dozpívají poslední sloku a my se Stacey hned začneme tleskat. Jsem na ně strašně pyšná.
Zbytek dne se buď koukáme na filmy nebo si povídáme o různých kravinách jak je u nás zvykem. Ani nevím jak, ale najednou je noc a všichni spíme na gauči. Přesněji, všichni kromě mě. Já se zase ztrácím ve svých myšlenkách. Ale jediná věc na kterou teď dokážu myslet je ta, jak moc mi Stacey bude celé léto chybět.******
Takžeee první díl je tady. Hodně dlouho jsem se k tomu dokopávala a díky holčinám z twitteru jsem se k tomu konečně dostala. Takže chci poděkovat všem lidem z twitteru.
Mám vás moc ráda! x.Q: Jaký je váš oblíbený seriál?
A: Já teď mám strašně ráda španělské seriály, takže Money Heist a The Society. DOPORUČUJI!
ČTEŠ
Before It Ends [L.P. and N.H.]
FanfictionStrach ze ztráty je jediná věc, která mě vždy drží zpět. Co se však stane, když se zamiluju do svého nejlepšího kamaráda? cover by: cherrystyles-