Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?Hey Angel
Hey Angel „we love you." řekne Harry tiše do mikrofonu a podívá se směrem na nebe.Zazněly poslední tóny Hey Angel. S touhle písničkou jsem pomáhala Harrymu. Celá vznikla vlastně díky tomu "výletu", když mě Harry vzal do menšího lesíka, kde s námi chodila mamka. Moc dobře si to pamatuju, protože jsem v sobě měla mnoho emocí a poprvé jsem před někým vytáhla můj zápisník. Pár dní potom, jsem Harrymu řekla o mém nápadu na písničku a ukázala jsem mu pár slok, které jsem složila. Pamatuji si jeho reakci, když to četl. Usmíval se a byl pyšný. Bylo to vlastně úplně poprvé co viděl nějakou moji písničku. Nikdy jsem mu o žádné neřekla. Ale zároveň šlo vidět, že mu mamka moc chybí, stejně jako mi. Pak jsme tedy společně dopsali pár slok, vymysleli melodii a tadá. Vznikla z toho vážně nádherná písnička a musím říct, že jsem na nás velmi pyšná.
„Chtěl bych poděkovat ségře, díky které tahle písnička vůbec vznikla, protože tohle celé byl její nápad." řekne Harry, otočí se na mě, políbí si svou ruku a zamává mým směrem. Davem se rozezní pořádný potlesk a křik.
„Doufám, že si to zatím užíváte stejně jako my!" zakřičí Liam do mikrofonu a následuje další křik fanynek. Je šílené, kolik lidí tady je, i když to je jeden z těch menších koncertů. Jsem na kluky strašně pyšná, že tohle dokázali a dotáhli to až tady. Pořád si pamatuju jak vystupovali v X-Factoru. Nebyli ještě takhle sebevědomí a byla to strašná miminka. Teď už jsou vážně dospělí a jsem ráda, že konečně mají i sebevědomí, protože mají být na co pyšní.
Přišlo mi, že neuběhla ani chvíle (přitom už odzpívali aspoň 4 písničky) a přišla na řadu písnička, u které jsem hned věděla, že bude moje oblíbená - Temporary Fix. Moc se mi líbila ta energie, kterou v sobě měla.
S dvojčaty a Lottie jsme tančily jako blázni. Jednoduše jsem zapomněla na všechny problémy, které s Liamem mezi sebou máme a užívala jsem si každičkou sekundu tohohle večera. I když někde hluboko ve mně, mě pořád užírala nějaká emoce, které nedovoluji vylézt na povrch, protože nevím co znamená, ale je ve mně už dlouho. Je dost možné, že od X-Factoru. Nikdy jsem nezjistila co to vlastně je a tak se ji snažím skrývat co nejvíc hluboko to jde.
Skončila jedna z těch energetických písniček, po které přišlo spousta dalších. Už jsem začínala být vážně unavená ze všeho toho tancování, tak mě potěšilo, když na řadu přichází jedna pomalá. Kluci se rozejdou od sebe a každý si někam sedne. Harry sedí na úplně opačné straně pódia. Louis si zase sedl někde nahoru na schody. Niall se posadil na stejné schody jako Louis, ale z druhé strany. A Liam si sedl přímo před nás na pódium. Byl k nám tak strašně blízko, že kdybych jen trochu natáhla ruku, tak bych se ho dotkla. Jen jsem mu koukala do očí, na nic víc jsem se nezmohla. Liam mi chvíli oční kontakt oplácel, ale po chvíli ho přerušil, když začal mluvit k fanynkám.„Tuhle píseň jsem napsal nedávno a je pro mě velmi osobní, tak doufám, že se vám bude líbit. Tohle je Love You Goodbye."
„Taky to je naše předposlední písnička, tak doufáme, že si ji užijete, i když to je jedna z těch pomalejších." doplní Harry Liama, který to nejspíš zapomněl říct. Liam se na něho usměje a tím mu i poděkuje za doplnění.
Pochopila jsem, že to Liam asi napsal, když od nás odešel a byl sám v bytě. Byla to zároveň poslední písnička, která jim chyběla do alba. Jsem na ní moc zvědavá, protože všechny písničky, které Liam zatím napsal jsou nádherné.
Oh, why you wearing that to walk out of my life?
Hey, hey, hey
Oh, even tho it's over you should stay tonight
Hey, hey, hey
If tomorrow you won't be mine
Won't you give it to me one last time?Zazpívají kluci společně refrén. V téhle písničce jde slyšet mnoho emocí. Musím říct, že jsem na Liama velmi pyšná. Tahle písnička mi přijde v něčem speciální, ale nedokážu popsat v čem. Vidím, že se Liam připravuje na jeho sólo, tak strašně moc se na něho těším, protože fakt miluju jeho hlas a tahle písnička mu strašně moc sedí.
Liam otočí celé jeho tělo mým směrem, zahledí se mi hluboko do očí a začne zpívat.Unforgettable together, held the whole world in our hands
Unexplainable, a love that only we could understandVidím, jak se jeho oči plní slzami a hned co to uvidím, moje oči začnou taky.
I know there's nothing I can do to change it
But is it something that can be negotiated
My heart's already breaking, baby, go on, twist the knifeDozpívá mi (doslova) Liam jeho sólo a já se nedokážu hnout. Stojím tam a nedokážu dělat nic. Jen stojím, koukám před sebe a cítím slzy, které se kutálí po mém obličeji. Cítím, jak se, mi zatím neznámý pocit, tlačí pomalu, ale jistě na povrch. Liam se mezitím zvedl a odešel za klukama, kteří stojí společně uprostřed pódia a chystají se na refrén.
Neznámý pocit vyšel na povrch jako časovaná bomba a totálně mě zaskočil. Podlomily se mi kolena a Lottie mě musela chytat, abych nespadla na zem. Cítila jsem se slabá, ani nevím proč. Lottie se mě ptala co se děje, ale já jsem neměla sílu odpovídat. Hned jsem poprosila Paula, aby mě vzal do šatny. Potřebovala jsem být na chvíli v tichu a bez lidí. Potřebovala jsem přemýšlet.„Potřebuješ ještě něco?" zeptá se starostlivě Paul ještě před tím, než odchází zpátky.
„Ne, děkuji." odpovím mu slušně a naznačím, že už může odejít. Konečně mám čas se nad vším zamyslet. A hlavně se poprat s tou novou emocí, o kterou se ještě nehodlám s nikým podělit, protože sama pořádně nevím jestli je opravdová. Sedím u kluků v šatně a koukám do blba. Snažím se přemýšlet, ale moje smysly jsou totálně zamlžené. Jediné na co pořád myslím je Liamův pohled, Liamův hlas, Liamův úsměv, který se objevil na začátku show. Takže vlastně jediné na co myslím je Liam. Když jsem si tohle řekla v hlavě, vše mi došlo.
Pomalu jsem se zvedla, přešla jsem k zrcadlu a opřela se o stůl. Chvíli jen koukám na svůj odraz, než si to dokážu přiznat.Celou tu dobu jsem byla zamilovaná do jednoho jediného člověka, ale Niall to bohužel nebyl. Slzy mi začnou stékat po tváři.
******
Chci se omluvit, že je tahle kapitola krátká. Ale jako náhradu vydám novou kapitolu co nejdřív! Doufám, že jste všichni v pořádku. Mějte nádherný den! x
ČTEŠ
Before It Ends [L.P. and N.H.]
FanfictionStrach ze ztráty je jediná věc, která mě vždy drží zpět. Co se však stane, když se zamiluju do svého nejlepšího kamaráda? cover by: cherrystyles-