Zatímco jsem se upravovala v koupelně, pokojem se roznesla nádherná vůně lívanců. Rychle jsem teda dokončila ranní rutinu a co nejrychleji jsem zamířila do kuchyně. Čekal na mě vtipný pohled - Niall se zástěrou připravujíc lívance a kluci, kteří seděli kolem stolu s příbory v ruce jak to dělají malé děti. Musela jsem se pousmát a chvíli jsem je jen pozorovala. Po chvilce si mě však všiml Liam.
„To je snad poprvé co jsem vstal dříve než ty." řekne pobaveně Liam a kluci se hned začnou smát. Pomalým krokem dojdu ke stolu a usadím se vedle nich. Nestihnu nic říct a Niall už na stůl přináší lívance. Musím říct, že vypadají fakt úžasně.
„Dobrou chuť, ať vám chutná." popřeje nám Niall a hned nato se usadí a nabere si pár lívanců. Když říkám pár, myslím tím minimálně 10, protože Niall má obrovské oči, ale většinou to co si naloží, tak to taky sní.
Po snídani zůstanu v kuchyni sama s Liamem a projíždím si instagram. Od včerejšího streamu mi přicházelo strašně moc zpráv, ale jedna vyčnívala, tak jsem si ji šla hned přečíst. Rychle jsem se zvedla a odešla do svého pokoje, zavřela za sebou dveře a vypustila slzy, které se draly na povrch. Netušila jsem, že by mě něco takového mohlo vzít. Daný člověk mi psal něco v tom smyslu, že Jsem škaredá a nezasloužím si být s klukama a, že jsem měla zemřít jako moje mamka.. Ta poslední věta mě rozhodila nejvíce. Za chvíli do pokoje přiběhl Liam.
„Jsi v pohodě?" zeptal se starostlivě, ale když uviděl všechny slzy, které mi po tvářích stékaly jako vodopády, pochopil, že nejsem. Hned šel za mnou a začal se ptát co se děje. Ukázala jsem mu zprávu a šlo vidět, že je Liam vytočený.
„Koukni se na mě." chytí mě za bradu a zvedne mou hlavu tak, aby mi viděl do očí.
„Nic z toho co napsali není pravda, jsi dokonalá a nádherná. Zasloužíš si všechno dobro světa. Lidi jsou zlí a tohle dělají, když žárlí. A neříkám, že tohle je poslední škaredá zpráva co dostaneš, protože není, ale nesmíš jim dovolit, aby se ti dostali pod kůži." říká Liam zatímco mi utírá slzy z obličeje a následně mi věnuje obrovské objetí. Tohle je vše co jsem teď potřebovala. Liam je vážně nejhodnější člověk, kterého znám. Sedíme na zemi a já se v jeho objetí začínám uklidňovat, až se nakonec (v rámci možností) uklidním úplně.
Z vedlejšího pokoje se rozezní hudba a uslyšíme kluky jak zpívají. Liam ke mně natáhne ruku a vydáme se za hudbou. Kluci zpívali jakousi písničku z alba, na kterém teď pracují. Já a Liam spolu v obýváku začneme tančit, smějeme se jako blázní, ale v tom momentě jsem byla 100% šťastná a sama sebou. A musím říct, že Liam má dost dobré taneční moves.'Cause we don't know what we're saying
We're just swimmin' 'round in our glasses
And talkin' out of our asses„Jdeme se projít do parku, jdeš s námi?" ptá se Harry zatímco se kluci přezouvají na chodbě.
„Zůstanu tady, někdo stejně musí uklidit." to je pravda, je tady šílený bordel. Možná bydlet se 4 kluky nebude až taková sranda.
„Zůstanu tady s ní." ozve se Liam z ničeho nic a přijde za mnou do obýváku.
„To nemusíš." řeknu hned, když se vyvalí na sedačku.
„Stejně se mi nechtělo, teď mám aspoň výmluvy, že tě nechci nechat samotnou." zašeptá Liam a začne se smát.
„Fajn, tak my jdeme." odpoví Harry a následně s kluky odchází. Pustím se tedy do úklidu. Začínám v kuchyni, obejdu všechny pokoje (nechcete vědět co jsem ve většině našla), dokonce umyju i záchody a skončím v obýváku.
„Už se začínám nudit, udělala jsem vše, co v tomhle baráku jde udělat." začnu si stěžovat a pochodovat z místa na místo.
„Vážně? Mi přijde, že jsi neudělala vše." odpoví mi Liam. Nechápu co myslí a tak stojím a koukám na něj jestli ještě něco dodá.
„Mě." mrkne na mě a začne se smát. Protočím nad tím oči, ale neubráním se malému úsměvu.
„Wow, jak vyspělé Liame." odpovím mu a odejdu do kuchyně abych si mohla připravit smoothie. Mám ho hotové a chci si ho nalít do skleničky, když vtom mě Liam schválně vyleká a já celé smoothie upustím a ono se následně rozlije po celé zemi. Tohle nečekal ani Liam. Rozzuřeně zvednu oči z rozlitého smoothie na podlaze a pomalu je přesunu na Liama. Nikomu nepřeji aby viděl můj výraz, kterým jsem se koukala na Liama. Snažila jsem se uklidnit, ale na to smoothie jsem se šíleně moc těšila.
„Payne. Já. Tě. Zabiju." říkám a snažím se skrýt můj vztek, ale moc se mi to nedaří. Liamovi dojde jak moc naštvaná jsem a rozhodne se k útěku. Já se rozběhnu hned za ním. Honíme se po bytě dobrých 5 minut. Skončí to až když zakopnu, spadnu a stáhnu sebou i Liama. Takže teď ležím na něm a jsme od sebe maximálně 5 centimetrů. Od jeho rtů mě dělí pouze 5 centimetrů. „Na co to myslíš?!" okřiknu se v duchu a snažím se na tuhle myšlenku zapomenout. Kouknu se do jeho čokoládových očí a najednou ze mě vyprchá všechen vztek a začnu se smát. Jde vidět, že Liamovi se taky ulevilo a začne se smát semnou.
„Udělám ti nové jestli chceš." řekne Liam a v jeho hlase jde slyšet, že mu to je líto.
„Spíš bys mohl uklidit ten nepořádek, který je teď v kuchyni." řeknu a mrknu na něj. Potom se začnu zvedat a odcházím do kuchyně.
„To ale nebylo v možnostech." odpoví Liam dotčeně, ale pouští se do úklidu.
******
Tadáá. Další díl je tady! Řekla jsem si, že vás nenechám čekat a vydám to dnes. Tak snad díl nezklamal. Have a nice day! x
Q: Kdybyste mohli bydlet v jiném státě, kde by to bylo?
A: Rozhodně Londýn!!
ČTEŠ
Before It Ends [L.P. and N.H.]
FanficStrach ze ztráty je jediná věc, která mě vždy drží zpět. Co se však stane, když se zamiluju do svého nejlepšího kamaráda? cover by: cherrystyles-