4.bölüm

137 49 15
                                    

Arkadaşlar herkes bir soru sormaya başladı ve yorumlara yazmanız beni çok mutlu etti❤️😊. Hikayenin en iyi tarafı olacak hepiniz köşk hayallerine dalmışken herşeyi bu bölümde anlatacağım🤭.
.
Başlayalım.
Birden gözlerimi açtım. Neredeyim? Diye sordum kendi kendime. Sonra aklıma geldi. En son dedemlerin köşküne geliyordu arabada uyuyakalmışım. Beni asıl meraklandıran rüyamdı. O ne rüyaydı ya. (Arkadaşlar bu arada rüyada olduğu gibi kimse kuzen değil. Bu ailenin sadece iki torunu var. Asya Deniz ve Melek. 😉. Çaktınız ı bu arada oradakiler okul arkadaşlarıyız ve bu sadece belli belirsiz bir rüyaydı.) Asya Denizin canı çok sıkkındı. Hala rüyayı düşünüyordu. Gerçekte böyle bir şey olsa ne yapardı. Bu kendi kendine düşünsün biraz. Rahat bırakalım🤣. Acaba melek bu zaman diliminde ne yaptı.
~MELEK~
Asya Deniz dedemlere geldiğinden beri uyuyordu. Bu nasıl uyku. Ben Asya Denizin hiç bu kadar derin bir uykuya yattığını hatırlamıyordum. İnşallah iyidir. Merak ettim. Ve yattığı odaya doğru ilerledim...Sonuçta ona birşey olsa ben yaşayamam. Onsuz yapamam😪. Onun benim kalbimde ayrı bir yeri var. O benim birtenem. Neyse olduğu odanın kapısını yavaş ve sakince çaldım "Gel" diye bir ses duyduğumda çok sevindim. "Sonunda uyanmış hayatımın anlamı" diyip odaya girdim. Girmemle soru yağmuruna tutuldum. Gülerek Asya ya baktım ve "burada soruları benim sormam gerekiyor herhalde" dedim. Oda güldü ve "tamam sor" dedi. "öncelikle kaç saattir uyuduğunu biliyormusun hanfendi? Senin hiç bu kadar derin yattığını görmemiştim. Anlat ne oldu?" dedim. Başladı"biliyorum kaç saat olduğunu saymadım ama uzun olduğunun bende farkındayım" dedi. Merakla baktım ne olmuştu bu kıza? Sonra devam etti "evet en derin uyku Du öyle derin ne oldu inanamazsın. Rüyasında gördüklerini tek tek anlattı. (yani ben öyle zannediyorum. Zaten benden birşey saklamaz eline ne geçecek.) Ben" farklı, garip hemde çooooook o nasıl rüya görecek başka rüya bulamadın mı? Dedim. Ciddi bir şekilde. Onu üzmek istemiyorum. Ama durum buydu. Ona asla yalan söyleyemezdim. "kankam, canım kızma bende çok şaşırdım hem rüyayı ben gördüm ve kalktığımda kan ter içindeydim,dedi." Bende "kıyamam ben sana" dedim.
~Asya Deniz ~
Sonra kapı çaldı. İçeriye dedem girdi. Kızlar hadi yatın artık. Yarın çok çalışacaksınız. Size neler neler öğreticem. Bahçeyi gezicez. Ve sonunda büyük ödül. Büyük havuzda eğlenirsiniz. Size yetecek kadar büyük hem dedi ve güldük😂. Tamam dedecim diyip yanaklarından öptük. Ve herkes yatmaya gitti. Sonuçta yarın büyük gün biraz yorulacağız ama günün sonunda çok eğleneceğiz. Neyse. İyi geceler. Yarın yapacak çok iş ve eğlence beni bekliyor. Görüşürüz.
Arkadaşlar emin olun sizin için en iyisini yazmaya çalıştım hem normalde aynı evde yaşaslar hem kuzen olsalar hikayeyi iki bölümde bitirdik herhalde. İnanın sizden saklamayayyım ben bile kısa kavuşmaları seviyorum. Ne olursa olsun hızlıca kavuşsunlar öyle olamaz değil mi😐😉. Her bölümü sizi düşünerek yazıyorum inanın. Hem çok az yorum geliyor biraz destek verin bir arkadaşınızı çok sevdim. Benim bölümlerime yorum yapmış alvcn87 seni çok sevdim hep böyle yorum yap olurmu canım hem arkadaşımızın kitabınada bir göz atalım emeğe saygı yapboz adlı hikayesinin okunmasını diliyorum emin olun bana yazılan her yorum karşılığı elimden geleni yaparım😊. Sizi çok seviyorum bu arada 26 kişi olmuşuz çok sevindim😊❤️❤️❤️
Sağlıklı kalın hoşçakalın❤️

 Sizi çok seviyorum bu arada 26 kişi olmuşuz çok sevindim😊❤️❤️❤️Sağlıklı kalın hoşçakalın❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu arada fotoğraftaki kızımız Asya Denizimiz❤️😊

HARİKA İKİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin