Melekten devam
Bordo uzun bir elbise giydim . Herşeyim uygun görünsün diye Bordo bir göz farı ve siyah Aleynr surdum. Bordo bir Ruj ve yanaklarımi güzel göstersin diye kırmızı gibi bir renkte allık kullandım. Ayy harika oldum. Mustafa beni böyle görse kesin düşerdi (normal düşmekten bahsetmiyorum herkes hangi düşmekten bahsettiğimi anlamistir inşallah.) O sırada mustafa bana mesaj atmisti. 'Asagida seni bekliyorum' hemen Bordo steletto ayakkabılarımi giydim. Şimdi hazırdır ah Hayır vede Bordo cüzdanım şimdi hazırım. Telefonumu alıp çıktım. Mustafa öyle yakışıklı olmuştuki ya harikaydı. Oda bana bayilmisti. Çünkü gözlerini üstümden alamıyordu. Ona baktım elimi uzattım ve söyle dedim beni yemeyi bıraktiysan gidelim mi ? Kendine geldi ve o Hayır seni yediğimi kim söyledi hadi gidelim. Elimi tuttu arabanın ön kapısını açtı. Bindik yolda konuşmadan ilerledik. Harika bir restoranın önünde durduk. Kapımı açtı ve indik. Restorana girdik . Girişteki adamla mustafa konuştular ve adam bize masamizi gösterdi. Oturduk ve siparişlerimizi vermeye hazırlandık.
Bölüm sonu 😆
Evet kimse bu aralar yorum yazmıyor siz yorum yazmadikca ben üzülüyorum bir kaç yorum ve voteden bir şey olmazSağlıcakla kalın 😄
Evde kalın 😉
Öpüldünüz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARİKA İKİLİ
RomanceHarika ikilinin aşk dolu sevecen ve bazende üzüntülü hayatlarına dalıcaksınız. Hiç çıkmayın. Asya Deniz bazen işleri batırsada her zaman batırdıpı gibi hallederde emin olun😜😜❤️♥️👍👍