Uçakla direk gitmeyi planlarken dedem bizi şaşırtmış otobüsle yollamıştı. Sorduğumuzda ise hayatın zorluklarını tatmamız gerektiğini söylemişti. Ben ve melek,mustafa ve Berk oturmuştu. Sıkılmıştım telefondan birşeylere bakayım derken. Yaz tatiline girmeden küstüğüm Metehan bana 12 cevapsız mesaj göndermişti. Farketmemişim. Zaten cevap vermekte istemiyorum. Bu erkekler hep böylemidir ya! Neyse. Sinirlendiğimi farkeden melek telefona göz ucu baktı ve neden Sinirlendiğimi anladı. Ve karışmdan kendi telefonuna göz atmaya başladı. Ben uykuya dalmışım. Gözlerimi açtığımda kendimi berkin omuzlarında buldum. Ne kadar rahattı. Berke baktım ve direk aklımdaki düşünceleri bırakıp melek nerede diye sordum. Berk, kibarca:kahvaltılık birşeyler getirecekler dedi. Sonra devam etti ha bu arada telefonuna durmadan mesaj geldi. Merak etme hiç bakmadım. Ama sen baksan iyi olacak. Dedi. Kafamı sallayıp telefona baktım. Metehandandı hiç şaşırmadım. Cevap vermeyip direk engelledim ve gülerek kendimi berkin narin omuzlarına bıraktım. Dur bir dakika berke aşık olamam değil mi a hayır asla! Berk bana döndü baktı. Gözleri ne kadar güzel benimkiler gibi yeşil ama yosun yeşili çok farklı ve güzel. Apaçık renkte sarı saçlarıyla beni benden aldı. AA hayır Asya Deniz asla kapılma asla. Aklımda kendi kendine düşünceler geçerken berk ne düşünüyorsun güzellik dedi. Güldüm ve küçük ve sessiz bir hiç çıktı dudaklarım arasından. Berkle konuştuk havadan ve sudan.
~MELEK~
Asyaya küçük bir oyun oynadım acaba ne diyecek. Ama bence Asya ve Berk harika olurlar❤️ama eminim bunu Asyaya söylesem keser beni o kadar😂neyse mustafayla kahvaltılık tostları aldık. Hepimiz çok acıkmıştık 😋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARİKA İKİLİ
RomantizmHarika ikilinin aşk dolu sevecen ve bazende üzüntülü hayatlarına dalıcaksınız. Hiç çıkmayın. Asya Deniz bazen işleri batırsada her zaman batırdıpı gibi hallederde emin olun😜😜❤️♥️👍👍