21. Bölüm

36 19 0
                                    

Öhöm Öhöm herkes buraya baksın Evet arkadaşlar artık finale kalan son bölümdeyiz bu bölümden sonra final bende asyayi ve meleği çok seviyorum. Ama bu hikâyeden sıkıldım. Daha yeni ufkum olan kalbi kirik kızı yazmayı düşünüyorum yazarken ağlarım herhalde hdjskw bakmayın güldugume ağlarım gerçekten eminim sizde okurken aglayacaksiniz birsey olmaz azcık ta ağlayalim. Suan dediğim ingilizce kitabın konusunu bulamadım hem o bekleyebilir. Bu kitabı okuyanlarin diğer kitaplarıma bakmasını da öneriyorum hem okuma listemdeki kitaplar beğenerek okuduklarımdan sizde beğenirsiniz okuyun tabii neyse yeni bölüme geçelim...

Dudaklarımiz ilk defa birleşiyordu. Onun nefesi benim nefesime karışmış benim nefesim ise onunkine. Meğer ne hasretmisiz birbirimize Allahım bizi birbirimizden hiç ayırmasin.

Sonra ayrıldık. Birbirimizin gözlerine baktık ben dayanamayıp yere baktım hafif deli gülüşüyle elini cenemin altına koydu. Ve kafamı kaldırdı. Benden hiç ayrılma sonsuza dek birbirimizin olalım. Ay nasıl günesinse sende benim ay im ol senle ulaşılmaz ufuklara acılalim benimle evlenir misin?

Ben sadece suskun kaldım ne kadar zamandır bunu beklesemde yine heyecanlandım zaten bir insan nasıl heyacanlanmazki hayatımızdaki savaşlara hayatımızdaki herseye biz yön veririz sonuçta bu hayatta da benle berk yön verecektik. Sonsuza dek birbirimizin olacaktık. Ona bağırdım EVETTT sonsuza dek seninleyim sonsuza dek EVETTT birbirimize sarıldık. Sevincliydik bunları ailelerimize söylemek kalmıştı...

Arkadaşlar hemen bitirmeyecem finale üç Bölüm falan var haberiniz olsun... Sizi cooooooooooooooook ok seviyorum. Benim canım okuyucularım. (Bir Numarali yağcı ) neyse kendinize iyi bakin öpüldünüz 😍😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤😄😄😄😄😄♥♥♥♥❤❤❤❤❤❤❤❤

HARİKA İKİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin