7. Bölüm

90 39 7
                                    

Arkadaşlar direk hikayeye geçiyorum.
Berkin söylediklerinden sonra sinirim bozuldu. WhatsApp tan çıkıp ekranı kapadım. Dedemlerle çalışmadan önce spora çıkacaktım. Melek spora gelmeyeceğini söyledi. Tek başıma turlayacaktım etrafı. Sportif şort karın üstü spor hırkası. Isınma hareketlerini yaptım. Yan evin önünden geçerken kapı açıldı berk çıktı. Herhalde oda spora hazırlanmıştı. Konu bu değildi. Onun burda ne işi vardı. Hani yatacaktı. Bana şaşırmış derecede baktı bende baktım. Gülümsedi.
Ben:hani yatacaktın sen, dedim. Beyfendi hiç cevap vermeden durar mı?
Berk:yatmama izin vermediniz geri yatamadım spora çıktım. Hey asıl konu bu değil. Asıl konu bursa ne işin var, dedi.
Ben:dediğim gibi dedemlerin yazlığındayız dedim.
Tam cevap vereceği sırada içeriden bir kız çıktı. Sarıldı. Ben ne diyeceğimi bilmiyordum.
Ben:sen ne arıyorsun ve de bu kız da kim?
Berk:bende söylediğim gibi dedemlerin yazlığındayım. Ha bu kız hım dur düşünmeyim. SEVGİLİM!
Ben:ne!?
Berk:ah seni kıskanç kız bu benim kız kardeşim. 2 yaş küçük.
Ben:hı. Tamam. Sorun yok. Hem ben kıskanç değilim.
Berk:hı hı kesin öyle
Ben:evet öyle
Kız kardeşi dediği kız elini uzattı "Merhaba ben Hayrunisa"
"Merhaba Hayrunisa ben Asya Deniz tanıştığıma memnun oldum." "bende memnun oldum. Hı neyse abi telefonunu unutmuşsun al" berk tamam canım dedi ve yanağından öptü. Berkle koşu yaptık. Mustafada bugün geliyormuş. Akşama sözleştik. Buluşacaktık. Dördümüz. Eve döndüm meleğe herşeyi anlattım ve dışarıdaki işler için kıyafet seçip giydik. "EVET İŞ VAKTİ!" diye bağırdık zıplayarak ellerimizi birbirine çarptık. Melek kapıya yöneldi.
Hop. Açma kapıyı. Çünküüüü bölüm sonu size 5 gün yazmadım. Ama güzel (bana göre) iki bölüm attım. Yarında Atabirim. Canişkolar.
Sağlıcakla kalın ❤️
Öpüldünüz 💖😘😘

HARİKA İKİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin