Alec szemszöge:
A nap gyorsan elrepült, én pedig egyre jobban izgultam attól ami rám várt Magnusnál. Hogy mondom el neki mit érzek, és vajon ő hogy reagál majd rá? De készen állok rá hogy elmondjam, és tovább lépjek egy lépést vele....
Este ötkor abba hagytam a papír munkákat, majd a boszorkánymester lakásához sétáltam.
Reméltem a hűvös idő kicsit lehűt engem is, semmi sikerrel nem jártam.
Mikor oda értem a háza elé, remegő ujjakkal nyomtam meg csengőjének gombját.
Pár perc múlva egy számomra kellemes hang szólalt meg :
-Ki meri megzavarni Brooklyn főboszorkánymesterének nyugalmát??-kérdi komoly hangon-
Én megköszörülöm a torkom, mert hirtelen egy hangot se tudok kiejteni, majd így szólok:
-Alec vagyok...... beengedsz ??-kérdem-
Hallom ahogy kattan a zár, felsietek Magnus emeletére és látom hogy már az ajtója is nyitva van így besétálok.
A boszorkánymester a kedvenc foteljába ül egy pohár koktéllal, mikor meglát rám mosolyog :
-Alexander.....örülök hogy eljöttél, és most nem futamodtál meg....-vigyorog és az ujjával kavar a koktélján, majd lenyalja a hűsítő italt róla-Én csak nyelek, majd rá pillantok :
-Mondtam hogy jönni fogok, és szeretem a szavamat betartani.. Beszélni is akartam veled -nézek rá komolyan-
-Húha ez komolynak hangzik, de mit szólnál ha előbb innál velem te is? -vonja fel szemöldökét , majd csettint és az én kezembe is megjelenik egy pohár koktél-
Rögtön lehúztam a pohár tartalmát, az ital végig égette a torkom de ez most kellet hogy beszélni tudjak vele....
-Magnus gondolkodtam azon amit mondtál ma.... hogy el kell magam fogadjam, és engednem kell hogy szeressenek-sóhajtok és a hajamba túrok- És én nem bírom elrejteni tovább hogy mit érzek irántad, és nem is akarom. Akarom ezt kettőnkkel és egy lépéssel feljebb is akarok lépni.
Ő lerakja a poharát, majd fel áll és hozzám sétál, kezét a mellkasomra teszi majd így szól :-Ez mind csodás, és lenyűgöző dolog Alexander, de nem akarom elsietni, mert félek akkor elvesztenélek. Én is szívesen tennék dolgokat veled hidd el -vigyorog rám csábosan -
-Héé -mosolygok és megfogom két kezemmel az arcát- Szeretlek Magnus, és én is akarom -oda hajolok és megcsókolom minden szerelmem beleadva-Lassan a szobája felé hátráltatom, szinte tapintható a tűz közöttünk. Ahogy a hálóba érünk vetkőztetni kezdjük egymást, Mags rögtön a felsőmért nyúl amiből kisegít, én közbe lerúgom a cipőmet , majd a nadrágom is a földön landol.
Egy kecses mozdulattal kedvesem megfordít ,de a csókunk akkor sem szakad meg mikor háttal az ágyra esek és őt magammal rántom.
És ezután jönne az hogy én vetkőztetném őt ha nem lenne egy csettintése. Ám ez megtörténik varázslattal veti le ruháit így már mind ketten meztelenül fekszünk, és mohón faljuk egymás ajkait.....
Magnus szemszöge :
Az árnyvadász fiú teljesen elvarázsol azzal amit tesz, és amit mond . Most itt vagyunk és másodpercek választanak el attól hogy teljesen az enyém legyen ez a dögös harcos.
Elválok csábító ajkaitól, majd a nadrágomból előveszem a biztonságot nyújtó kis csomagot és Alecra nézek :
-Biztosan akarod?? -pillantok rá kérdően-
Ő csak horkant, majd így szól :
-Csináld Magnus! Ha nem akarnám már elfutottam volna -nevet, és rám pillant-
Én elmosolyodom,majd hagyom hogy megtörténjen , és testünk végre egybe forr.
Imádom hogy ez megtörténik, mióta megpillantottam erről fantáziáltam és most itt fekszik alattam.
Hallom ahogyan a nevem sóhajtozza, és érzem minden csókját, és érintéseit.
Nem is kell sok időbe mire utol ér minket a gyönyör, leszállok Alec felől és zihálva mellé fekszem.Egyikőnk se szól egy szót se, az árnyvadász fiú másodpercek múlva magához húz, én pedig készségesen hajtom fejem a mellkasára. Még fürdőzünk mind ketten az euforikus érzés után. Innentől nem hagyom hogy elmeneküljön.....
ESTÁS LEYENDO
I will love you forever and after (Malec fanfiction)
FanficKét szív... Két ember akik külön világban élnek. Magnus Bane Brooklyn Főboszorkánymestere sose gondolta volna,hogy egyszer a szívét majd egy halandó árnyvadászfiú ejti rabul. Alec volt a legtehetségesebb árnyvadász egész Broolynba. Csak egy pi...