"Dedeniz sizi almamız için bizi yolladı efendim." diyen takım elbiseli adam ile hayretle ona baktım.
Dedemin ne ara evden kovulduğuma haberi olup beni almaya adamlarını yollamıştı?
Kuşkuyla "Dedemin adamları mısınız?" diye sordum. Dedemi pek fazla görmezdim.
Çünkü babam ile kavgalı olduklarından bizim eve gelmezdi. Sadece annem hafta da bir iki defa dedemin evine giderdi.
"Evet efendim dedeniz yolladı." diyen takım elbiseli adam ile "Telefonunu ver dedemi arayıp kontrol edeceğim." dedim.
Koruma anlamayarak bana bakarken bu nasıl mafya adamı diye düşündüm. Evet dedem bir mafyaydı ve sert birisiydi.
"Şarjım bitti benim. Telefonunu ver de dedemi arayayım." dedim. Koruma telefonu açıp bana verince onlardan iki üç adı uzaklaştım.
Adamın telefonunu kurcalamaya başladım. Eğer dedemin adamı değilse bu buradan belli olurdu.
Adamın telefonu temiz çıkınca adamın telefonunu dedemi aramayarak geri verdim. "Tamam hadi gidelim." dedim.
İki takım elbiseli adam ile arabaya binince kendimi siyah giyen adamlar filmindeymişiz gibi hissettim.
Bu iki takım elbise giyen adamlar birbirlerinden çok zıt gözüküyordu ve siyah takım elbise giyiyordu.
Kendi kendime gülmek biraz delice olabilir ama banane kardeşim. Kahkahalar atarak gülmeye başlamam ile ön koltukta oturan takım elbiseler dikiz aynasından bana tuhafça bakmaya başladı.
Sertçe "Ne bakıyorsunuz?" dedim. Adamlar hemen önlerine dönerken gülümsedim. İşte böyle adam olacaklardı.
Dedemin malikanesinin önünde durunca arabadan adamları beklemeden indim. Kapı ben daha çalmadan açınca bu iyiydi diye düşündüm.
Evin içine girdiğimde dedem her zamanki karizması ile elleri arkada beni bekliyordu. Hiç elini öpecek havada değildim.
"Annen beni aradı." diyen dedem ile nereden haberi olduğunu anladım. Dedemin sorusuna cevap vermezken salona geçip oturdum.
"Benden seni adam etmemi istedi." demesi ile dedeme şaşkınlıkla baktım. Alay edercesine "Ne yani hanım hanımcık kibar bir şeye mi çevireceksin beni?" dedim.
"Hayır seni kendime dönüştüreceğim. Artık sen mafyanın varisisin ve mafya olacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlananlar
ChickLitBabasının evden kovduğu bir kız. Dedesi tarafından mafya olmak için eğitiliyor. Artık o babasının kovduğu küçük kız değildir. Artık o bir mafyadır. Peki bu mafya olan kızımız ilk görevi için yeni başladığı kolejde hiç istemediği insanlar ile birlik...